X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים

פסטיבל הבחירות בבי"ס בליך ובמוסדות חינוך אחרים, כמו גם מרבית הסקרים, יותר משהוא משקף מצב הוא מיועד להשפיע. כך או כך, ערכו של אירוע כזה הוא במשקל נוצה והרצינות בה מתייחסים אליו נציגי המפלגות והתקשורת אינה מובנת.
אוכלוסיית בית הספר אינה משקפת כלל את ציבור הבוחרים, אין שם לא חרדים, לא ערבים, לא קשי יום ולא תושבי הפריפריה - בקיצור כמעט מחצית האוכלוסיה פשוט איננה. גם אם חלק מהתלמידים מנסים לשחק תפקידים, זה עדיין איננו רציני.
גם הסקרים זוכים לכבוד שאין הם ראויים לו. הון עתק נשפך עליהם והמומחים ממשיכים למכור את תוצרתם ומצליחים לשכנע את הפוליטיקאים הלחוצים להשליך עליהם את יהבם.
הוא הדין גם ביחצ"נים ובמומחי הפרסום. הם דוחפים את נציגי המפלגות להוציא עוד ועוד כספים למסעי תעמולה אשר תועלתם מפוקפקת. רק מיעוט שולי משנה את דעתו עקב פרסומת או תוצאות סקר. הבוחר אינו מטומטם, ודעתו מתגבשת לאור שנים. אם ישנם גורמים בלתי צפויים היכולים לשנות את אופן הצבעתו, אין הם קשורים דווקא בתעמולה. לכולם ברור כי אירוע מדיני או ביטחוני חריג, שאינו תלוי דווקא בנו, יכול לשנות את התמונה, ולהשכיח מלב הבוחר אפילו את המקרר הריק אשר בביתו.
בקיצור, עצתי לכל המפלגות: אל תפזרו את הכספים שאין לכם על סקרים ועל פרסום יקר. תנסו פשוט להיראות רציניים ולעורר אימון.

תאריך:  28/02/2006   |   עודכן:  28/02/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
ואתם, אזרחי ישראל היקרים, שבחודשיים האחרונים מעניקים בסקרים 40 מנדטים לקדימה, במי אתם תומכים, באלה בקדימה החושבים כמו ציפי לבני, אך חוששים לצאת מן הארון, או באהוד אולמרט ומלחכי פנכתו?
עו"ד אברהם פכטר
לדברי אברהם בורג, חבר כנסת ויו"ר הכנסת לשעבר, המבקר הפך לשחקן פוליטי, רודף תקשורת וכותרות, והוא מתגעגע למבקר הקלאסי של פעם, המביע דעתו בדוח השנתי, שנשכח כעבור שלושה ימים. אלו היו ימים מאושרים לפוליטיקאים
דודו אלהרר
לא הבינותי מדוע נזעקו פה אחד שבעה שופטים, בִּדבר אי-השוויון בין יהודים לערבים, הרי אי-השוויון הזה נקבע כַּחוֹק! בחוק יסוד! "כדי לעגן את ערכיה של מדינת ישראל כִּמדינה יהודית ודמוקרטית"
עו"ד חיים קליר
המבוטחת מילאה אוויר בגלגלי הרכב. גנב ניצל את העובדה שהמפתחות נותרו במתג ההתנעה וברח עם הרכב. האם מקרה שכזה מכוסה תחת פוליסת ביטוח מקיף? השופט יצחק מילנוב, מבית משפט השלום בירושלים, מנתח ביסודיות את פסיקת בתי המשפט והספרות המשפטית בסוגייה
בועז מושקוביץ
האם העיתון ידיעות אחרונות היה מבליט באותיות גדולות ואדומות כותרת כזאת: "חיילות עזבו עמדות שמירה בהוראת המפקד"? לא, זו לא ידיעה, שמוכרת עיתון. מה עושה העיתון? מפברק סיפור "מרד החיילות". המרד שלא היה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il