X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האישה היא האדמה והיא זו שמחוברת, שורשית, רגליה מתבוססות בתוך האפלולית, הטחב והחושך שבמעמקים שם הן נוגעות בחומר ממנו נוצרה וממנו יצרה חיים חדשים
▪  ▪  ▪

שני כוחות שולטים ביקום - שני כוחות מנוגדים ומשלימים, יין ויאנג. אלה הם סמלים המסבירים את התהליך המתמשך של שינויים טבעיים. לפי דגם החשיבה הסינית, כל הפרטים נלקחים בחשבון כחלק מהשלם. שום דבר אינו יכול להיות מופרד - שום דבר אינו יכול להתקיים בעצמו ולבדו, אין אבסולוטיים. בכל יין יש יאנג ולהיפך.
היאנג הוא "הצד המואר" של ההר, הכוח המתפרץ של הגדולה, המחשבה והדמיון והיצירה. הכוח הזכרי, השמש, האור, החום, הגירוי, הפעולה, הלמעלה והחוצה, השמיים. היין הוא הצד "האפל" של ההר. אפל במובן נחבא, נסתר, פנימי ומסתורי. אוצר בתוכו את הפוטנציאל זה הירח, הכוח הנשי. זוהי העוצמה הנשית הכבירה שהיא אבן הבנייה של העולם, הדם, הבשר, התמצית - חומרי הבריאה הם היין. המנוחה, הקבלה ההשלמה - יין.
האישה היא האדמה והיא זו שמחוברת, שורשית, רגליה מתבוססות בתוך האפלולית, הטחב והחושך שבמעמקים שם הן נוגעות בחומר ממנו נוצרה וממנו יצרה חיים חדשים. זמן היין הוא החורף והסתיו. החורף, זמן הנביטה, זמן השינה והחלימה. זמן היאנג הוא האביב והקיץ. האביב מסמל את בוא התקווה והלבלוב והקיץ הוא שיא היאנג - שיא הלבלוב ואז בשיאו באה השריפה והקמילה.
וכך המעגל נסגר. הסתיו מביא עימו את ההתכנסות פנימה ואת השקט והחורף - שיא היין מביא את השינה ואת סגירת הכוחות לקראת המחזור הבא. היין הוא בלמטה הפנימי והוא שואף למעלה והחוצה. כך שהאישה מתהלכת כשרגלים בקרקע מוצקה ויציבה וראשה בשמיים, מתחברת אל הרוח, בכוח המניע והמשנה, היאנג - הכוח הזכרי.
כאמור אין יין ללא יאנג ואין יאנג ללא יין. הם מזינים ומפרים אחד את השני, משנים אחד את השני, מתנגדים ומשלימים. כשהם באיזון מלא, כשאין כוח אחד גובר על האחר אז יש הרמוניה. אולם בשביל החיים נדרש המתח התמידי הזה, כדי לאפשר תנועתיות ושינוי בלתי פוסקים אחרת אין חיים.
בימנו אלו כשהאדם אנס את האדמה והרעיל אותה והכול נחלש ויש הרבה חולי ואלימות, זהו הזמן שבו האישה צריכה להתכנס לתוך עוצמתה להיטהר ולפעול ולהביא לשינוי בעזרת כוחותיה הנשיים שהם כוח הריפוי החמלה והתקווה. לגרום לכוח הזכרי לשוב אל הגבולות אותם פרץ, וביחד להשיב לכולנו את זכותנו הבסיסית להיות בריאים ושמחים עלי אדמות.

אלינור קרין הינה מומחית בריפוי בדיקור סיני ושיאצו ממרפאת מכבי טבעי
תאריך:  08/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי ברק
על מפלגות "מבטיחות"
גורי גרוסמן
עמרי הוא רק השליח לדבר עבירה, הוא הפועל התאילנדי שעשה את העבודה השחורה, המלוכלכת והמצחינה, הוא שהוציא את הערמונים מן האש והגיש אותם מוכנים לבליסתו של אביו הרעב
אביתר בן-צדף
מבקר המדינה יבזבז אלפי שעות עבודה ועשרות עמודי נייר לכתוב דוחות, שאינם מחדשים דבר ואינם מעניינים איש, והתקשורת תעסוק בהם כארבעים ושמונה שעות    ניסו, עמרי, אהוד, צחי, בשיא וחבר מרעיהם ימשיכו להיות אושיות השלטון הישראלי
ח"כ אהוד רצאבי
רק אם שינוי תהיה מיוצגת בכנסת הבאה יהיה מי שידאג באמת לך, משלם המיסים. כי כל היתר מבטיחים, אבל רק לנו יש קבלות
עו"ד יוסי דר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il