X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הברירה בידי הבוחר, האם לבחור בגוש ההרס או בגוש הבניין של ארץ ישראל
▪  ▪  ▪

שלטון ללא מצרים
הערפל מתחיל להתפזר. הסוגיה האמיתית שעל הפרק, אופי השלטון במדינת ישראל שלאחר הבחירות תשס"ו, הולכת ומתבררת. ברור לכל כי הבחירות אינן תלת ראשיות אלא דו ראשיות, בין שני גושים.
הבחירה בפני האזרח היא בין גוש ההרס מחד, וגוש הבנייה מאידך.
בראש גוש ההרס צועדת בבטחה חבורת "קדימה". קשה לקרוא לה מפלגה, שכן איש איננו יודע מי הם מתפקדיה, ולכן אפשר לקרוא לה חונטה. במקום אידיאולוגיה מציעה החונטה לבוחר את ה"התכנסות", מילת צופן להרס ההתיישבות היהודית בלב ארץ הקודש. הנס תחתיו היא צועדת היא "דין תל אביב כדין נצרים, ובית אל תחילה". מבט אחד אל נצרים החרבה יבהיר היטב מה הכוונה.
אל החונטה מצטרפים בסדר יורד של שותפות גורל מפלגת פרץ, מפלגת מר"צ, מפלגות הערבים, והתקשורת הפוסט-ציונית. בנושא הזה לכולן עניין משותף שיובהר להלן.
להלכה, מטרת המהלך היא ליצור גבולות קבע למדינת ישראל המקובלים על אומות העולם. למעשה מדובר בניתוץ האידיאולוגיה של ישוב ארץ ישראל, ושבירת גבו של הציבור הלאומי המאמין בראש וראשונה בישוב ארץ ישראל.
שהרי אין דרך אחרת לבצע את תוכנית הריסוק הזו מבלי לרסק, פיזית, את ראשם של היהודים המתגוררים בגב ההר. אם רצינו הוכחה לכך היא ניתנה בעמונה, וזרועו השבורה של חבר הכנסת אלדד תוכיח את רצינות כוונותיו של גוש ההרס.
מאידך, גוש הבנייה מעלה על נס את שיבת ציון. שיבת ציון ללב הארץ וכל הארץ. ציר חברון-ירושלים-שכם הוא לב הארץ, ויישוב ארץ ישראל, כולה, מתחיל ממנו ומסתעף ממנו. ישוב תל אביב, בית-אל, הרצליה, מחולה ולהבים כרוכים זה בזה בקשר בל ינתק.
מאווייו האמיתי של גוש ההרס הוא הינתקות, לא מן הארץ, אלא מיהודי הארץ. אותם חלוצים המאמינים בזכותם הטבעית לחיות בארץ ישראל וליישב אותה בכל אתר ואתר הם הם האיום האמיתי על ההגמוניה של גוש ההרס. ואם נבצר בידו להיפטר מהם, הרי החלופה הטובה ביותר היא לשבור את רוחם ולהוכיח להם כי מדינת ישראל איננה תחילת הגאולה, אלא סופה.
הבוחר צריך לשאול את עצמו בעמדו מאחרי הפרגוד, מה דמות תהיה לשלטון אשר מתחייב להרוס את מפעל חייהם של כרבע מיליון יהודים. אילו אמצעים יפעיל שלטון אשר כבר פקד לפצח את גלגלתו של ח"כ, לשבור את ידו של רעהו, ולפצע מאתיים וחמישים בני נוער רק על-מנת להרוס תשעה בתים.
איזה דמות תהיה למדינה אשר תכנס אל קרבה רבע מיליון אזרחים שנעקרו מביתם באלימות. איזה דמות תהיה למדינה אשר מוסרת בידי מבקשי נפשה את נתחי הארץ הדרושים להם כדי להעצים את המשך ההשמדה של העם. יש רק דמות אחת למדינה שכזו והיא דיקטטורה פשיסטית. קשה לתאר מדינה כזו אלא כשותפה פעילה של החמאס והגי'האד בציר הטרור והרשע.
ואם זה מה שהציבור רוצה, ילך נא ויצביע למען גוש ההרס, ואל יתלונן כאשר יגיע החורבן אל פתח ביתו.

מתנחל בנגב הצפוני
תאריך:  25/03/2006   |   עודכן:  25/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי עבדי
החמאס שוב מצליח לתעתע בציבור הישראלי    המהלכים הטקטיים שהנהיג, הצליחו לזרוע תחושה שמא אנו בפתחו של "עידן חדש"    ברקע: יש מי שמייחסים לחבריו של איסמעיל הנייה קולות התמתנות ופרגמטיזם    ההתמכרות לכך - מסוכנת    בחמאס למדו היטיב את המתכון    עכשיו הם כבר מבשלים אותו
אריה אבנרי
כתבת תחקיר בסידרה: "פרקי אולמרט"    גילויים חדשים על מה שהמתרחש מאחורי הקלעים בפרשות שבהן היה מעורב אולמרט    שרון חשש מאולמרט ולא ראה בו מי שמתאים להיות ראש ממשלה
יצחק ג'קי אדרי
ספר שמות, המציג את שעבודם של בני ישראל לפרעה, נותן לנו כמה תובנות רלוונטיות ביותר לימינו אנו, במיוחד לקראת הבחירות ביום ג' הקרוב 28 למרס 2006
מיכל גולן
פרסומאים ויועצים אסטרטגים מוכרים אשליה בתור תקווה
פרופ' ברק עמיצור
חשבון פשוט מראה כי ההתכנסות תעלה מאות מיליארדי שקלים ותוסיף רבבות מובטלים. רמת חיינו ואיכותם תיפגע, צפויים הרבה פיטורים, גם בתוך הקו הירוק, ובעיקר ייפגעו העניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il