X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בדיוק כפי שהסכימה ישראל בעבר, למרות האזהרות, להשתתפות החמאס בבחירות, כאז כן עתה היא מסכימה שוב בשתיקה לקיום משאל העם, הכולל בתוכו את הפצצה המתקתקת של "זכות השיבה"
▪  ▪  ▪

ושוב ה"אין פרטנר" הופך באחת לפרטנר כשר וראוי למו"מ. שוב נותנת ממשלת ישראל הכשר למנהיג טרוריסטים מכחיש שואה. רק שהפעם לחילופין הוא מגולח, חנוט בחליפה אופנתית עם עניבה תואמת, ואין אנו מקפחים חלילה משום שגם הוא כקודמו ערפאת, זוכה במאות רובים וברבבות כדורים המסופקים לו בהסכמת ממשלת ישראל.
והנה שולפים הפלשתינים שפן חדש מקפלי הכאפייה שלהם הקרוי משאל עם, ובישראל כל רודפי השלום עוצרים את נשימתם. בימים אלה, רודפי שלום הפתאים בישראל, מחזיקים אצבעות לאבו-מאזן ומייחלים שיאזור אומץ ויצליח לקיים את משאל העם שלו, שיסלול כביש עוקף ממשלת חמאס, כך שתשוב הלגיטימיות לרשות הפלשתינית בעיני המערב תאב השלום, שיחדש את תזרים המזומנים לשלטון המושחת והמסואב.
נמצאה הנוסחה הגואלת הקרויה "מסמך האסירים", רק יאשרו הפלשתינים במשאל העם את המסמך ההיסטורי ובאה ישועה לישראל ולישמעאל.
ומכונת שטיפת המוח ועמה מכבסת המילים החלו לפעול במלוא הקיטור - הרי במסמך הקדוש כתוב בלשון ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי הפלשתינים מוכנים ברוב טובם להקים את מדינתם בגבולות 67 לצידה של ישראל. ומכיוון שממשלת החמאס מתנגדת בתוקף למשאל העם וליישום "מסמך האסירים", הרי שאם אויבינו המושבעים קרי החמאס מתנגדים למסמך, הרי שכל התומכים בו הופכים אוטומטית לחובבי ציון.
אולם אליה וקוץ בה, התקשורת שלנו מסתירה מאזרחי ישראל הנבערים את המשפט הסותר את כל הנאמר במסמך והמופיע כבר בסעיף הראשון שלו "... שיש להבטיח את זכות השיבה לפליטים..." וממשלת ישראל ממשיכה במצעד האיוולת שלה בטענה הנואלת כי המשאל הוא עניין פלשתיני פנימי, ובדיוק כפי שהסכימה בעבר, למרות האזהרות, להשתתפות החמאס בבחירות, כאז כן עתה היא מסכימה שוב בשתיקה לקיום משאל העם, הכולל בתוכו את הפצצה המתקתקת של "זכות השיבה".
ממשלת ישראל חוטאת בכך שאינה יוצאת במסע הסברה ברחבי העולם להוכיח שכל משאל העם הזה אינו אלא מצג שווא ועבודה בעיניים, ובכך תמנע בעתיד מנשיא ארה"ב ללחוץ עלינו לקיים מו"מ עם מאמצי "מסמך האסירים", ואם נתעקש חלילה - נראה בעיני העולם כסרבני שלום רחמנא ליצלן.
אולם חטאיה של ממשלת ישראל כשלג ילבינו לעומת התקשורת שלנו המועלת שוב בתפקידה כשהיא מעלימה מאזרחי ישראל את מעשה ההונאה הגדול. בכל מהדורות החדשות נאמר כי משאל העם נועד לאשר את קיומה של ישראל בגבולות 67, מבלי לציין שלתוך הגבולות הללו אנו נדרשים להתיר את שובם של הפליטים לאדמותיהם מהם גורשו/ברחו (מחק את המיותר) במלחמת השחרור.

תאריך:  07/06/2006   |   עודכן:  07/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שימי קדוש
המדינה חייבת לשרטט מפה חדשה של ישראל השייכת לאזרחיה ולא רק למועדון 18 המשפחות. צדק חלוקתי אינו צריך להיות עוד צירוף לשון למאמרים בלבד. צדק חלוקתי צריך להיעשות
עו"ד משה גולדבלט
נדרשת בדחיפות חשיבה חדשה הפטורה מכבלי גבולות הויכוח בעבר. אסור לנו להפקיר את עתידנו שוב לגחמותיו של ראש ממשלה זה או אחר, המאוהב ברעיונותיו ונאחז בהם
עו"ד חיים קליר
חברות הביטוח סבורות כי החוק מאפשר להן להדביק כתם של רמאי על כל מבוטח המעז פנים לממש את זכויותיו. לך תוכיח כעת בבית המשפט כי אינך רמאי. חלק מאותם "רמאים" מעדיפים להתפשר כדי לחסוך משפט ארוך ומייגע
נרי אבנרי
"בחירתו של רב לנשיא המדינה, היא הימור מסוכן", מזהיר היח"צן מרקוס. ואלה מבין הקוראים שזקפו את גבתם, הנה ההסבר: "משום החשש, שכנשיא, הוא עלול לתת כתף למתנגדי הנסיגה מארץ ישראל"
רוני אלוני סדובניק
ראיונות הפרישה עם השופט הפורש חשין חשפו דעות אפלות שהוחבאו מעין הציבור ומחזקים את התחושה שהנוהג לפיו שופטים בישראל אינם מתראיינים בתקופת כהונתם לא רק ארכאי אלא אף מסוכן לדמוקרטיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il