X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא הספקנו לעכל את בשורות האיוב הקשות ומיד נשלף הנשק הסודי שלנו, נפערו הפיות הגדולים ומהם נורו הבליסטראות של איומי הסרק המתלהמים. כששרינו ורוזנינו מתחרים ביניהם מי יפליא להכות יותר בחרצובות לשונו
▪  ▪  ▪
אולמרט, מאיים; אבו מאזן, לוחץ.

ראש ממשלת החמאס איסמאעיל הנייה שנבחר על-ידי אזרחיו "החפים מפשע" בתהליך דמוקרטי כשר למהדרין, עובד עלינו בעיניים: הנייה מכה בנו בשתי זרועות, "הזרוע המדינית" ו"הזרוע הצבאית", באמצעותן הוא משטה בנו, זורה לנו חול בעיניים, ומלהטט בכישרון מול המטורללים שלנו. "הזרוע המדינית" כאילו ואין לה מושג ירוק מי מחזיק את גלעד שליט, ו"הזרוע הצבאית" מתפקעת מצחוק על ספינת השוטים שלנו.
מולו ניצב ראש ממשלתנו אהוד אולמרט, שאף הוא נבחר על-ידי אזרחים תמימים ו"חפים מפשע" בתהליך דמוקרטי ללא רבב. גם הוא מצויד בשתי זרועות שחיבקו בחום לפני ימים ספורים את אבו-מאזן בפטרה, ואתמול אותן זרועות מחבקות הונפו בזעם והפה הגדול מאיים: "מדינת ישראל רואה את הרשות הפלשתינית, בראשות היו"ר אבו-מאזן אחראים לאירוע הזה..."
ואני האזרח התמים ו"החף מפשע", שלבי עם המשפחות השכולות המתאבלות על יקיריהן סגן חנן ברק, וסמ"ר פבל סלוצקר, ועם החייל החטוף גלעד שליט ומשפחתו טרופת השינה, ועם תושבי שדרות הלומי הקסאמים, לא יודע את נפשי מרוב זעם ותסכול. ואני שואל את עצמי האם לא הוגדשה הסאה? האם לא הגיעה העת להחליף את הדיסקט?
ושוב חלומות באספמיה: לא הספקנו לעכל את בשורות האיוב הקשות ומיד נשלף הנשק הסודי שלנו, נפערו הפיות הגדולים ומהם נורו הבליסטראות של איומי הסרק המתלהמים. כששרינו ורוזנינו מתחרים ביניהם מי יפליא להכות יותר בחרצובות לשונו...
אולמרט: "תגובת ישראל תהייה חריפה..."
פרץ: "מי שיפגע בחייל דמו בראשו ובראש מנהיגיו..."
רב אלוף חלוץ: "החמאס מעורבים בנושא זה מכף רגל ועד ראש..."
הקבינט: "לא תהייה חסינות לאף אדם וארגון..."
רמון: "ישראל תחסל כל מי שמעורב בטרור..."
ישי: "להגיב תגובה קשה מאד על התקיפה..."
בן-אליעזר: "עליית מדרגה חמורה שאין להבליג עליה..."
הכלבים נובחים ועזה צוהלת, שם מחלקים ממתקים לחוגגים ברחובות על מפלת צה"ל. והרוצחים, הקרויים "אסירים ביטחוניים" בבתי הכלא הישראלים, הזכורים לטוב מ"מסמך האסירים" שהזויי השלום נתלים בו, מזדהים מאחורי הסורגים עם אחיהם בעזה ושמחים אף הם לאידו של צה"ל. מה עוד שבסתר ליבם הם מבינים כי כשראש ממשלת ישראל מצהיר: "ישראל לא תשחרר בשום תנאי אסירים בתמורה לחייל החטוף", הם יכולים להתחיל את הספירה לאחור של שחרורם.
ולסיכום: אם אתם, מנהיגינו הנבחרים, מתכוונים הפעם סוף סוף לחדש את כוח ההרתעה של צה"ל, אנא חוסו עלינו ועל עצבינו המרוטים, חידלו מן הפטפטת המיותרת ומאיומי הסרק, שבעזה מתפרשים כחולשה ואובדן דרך, ואם חלילה בכוונתכם להמשיך באסטרטגיה השגויה שלכם, ראוי לכם שתחדלו מדברי הרהב.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  27/06/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שימי קדוש
אני מציע לך מר מופז כמה שיטות יעילות להילחם בנהגים: למשל, נהג שייתפס ללא חגורת בטיחות ייעצר במעצר מנהלי לשש שנים יחד עם טלי פחימה ומחמוד אבו טיר. כל מכונית שתיתפס בלי אפוד זוהר תוחרם ותיתרם לליב"י. כל נהגת שתיתפס נוהגת תושלך מיידית למחנה קציעות כי ממתי נשים יודעות לנהוג?
נרי אבנרי
במדינה שבה מקררים ריקים הם בעיה יותר גדולה מקברים מלאים, הכישלון לעולם לא ימצא אבא...
עו"ד חיים קליר
סוכן הביטוח החתים את המבוטח על הצהרת בריאות, מבלי לקרוא למבוטח את השאלות וגם לא את התשובות. כאשר המבוטח עבר תאונת דרכים, בדקה חברת הביטוח ומצאה כי שתי תשובות לא היו נכונות. האם חברת הביטוח פטורה מתשלום?
ד"ר אברהם בן-עזרא
כיוון חקיקת המשנה בישראל בתחום התכנון והבנייה מוכתב על-פי שיקולים זרים, ואינו מותאם למשתמשים. דרושה רוויזיה בדרגה של חשיבה מחדש
יואב לוין
על הינתקות, התפכחות וסופו של שלום בורגני!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il