X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רק כוח הרתעה אדיר יכריח את מבקשי נפשנו להפנים את עובדת קיומנו כאן, חרף התנגדותם הנחרצת. ואם ישאלו החכמים בלעג: הלנצח נאכל חרב? התשובה היא פשוטה בתכלית - ראוי לנו שהיא תהא גם מושחזת היטב, וּמחוץ לנדנה
▪  ▪  ▪

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר כי צה"ל לא יפסיק את פעילותו בלבנון עד שלא תהיה ודאות שאין איום בירי על ישראל. אין שטות גדולה מזו! שום אדם בר-דעת לא יתחייב לדבר כזה שהוא נראה על פניו בלתי אפשרי. מה זה "צה"ל לא יפסיק את פעילותו"? הרי ברור לכל בר-בי-רב, שצה"ל יפסיק ועוד איך את פעילותו הרבה לפני שתהיה איזשהי ודאות שאין איום בירי על ישראל.
מנהיגינו לא למדו ולעולם לא ילמדו! שיכרון השררה גובר על תבונתם. אין בהם כושר ראייה לפנים. הם קשקשנים מבלי יכולת להציג קבלה אחת, והחיזבאללה עושה מהם ומאיתנו צחוק גדול! הרי ברור לכל מי שעיניים לו בראשו שהיוזמה איננה בידי ישראל. הפקרנו את היוזמה בלחץ ארבע אימהות וּתבוסתניהן הסומים! לא ראינו ביוזמה הזאת כל ערך! ועכשיו אנחנו משלמים את המחיר.
אין לנו עימות עם צבא סדיר שההתמודדות שלנו עימו ברורה! יש לנו עימות עם כנופיה שהכללים שלה אינם מובנים לנו כלל ועיקר. דרך משל, אם נדביר את כל האירגון הזה ונשלוט על כל השטח - מה הועלנו? אין זה בכלל התוצאות שהחיזבלאללה חושש מהם. הוא יפעל ממקום אחר, ברגע אחר, אל מקום אחר. אין לו דבר עם כתישת ארץ הלבנון... מבחינתו שנכבוש את סין, הוא דבק במשימתו הרעיונית - להעיף את הציונות לכל רוח!
ככל שאנו מתנהלים אנחנו מתבררים כאומה בלי שכל! יש בתוכנו המתנגדים לכל התנגדות למלחמה שנכפית עלינו מעת לעת בתקווה שוויתורים שלנו יניבו רגיעה, על אף שאין לנו מושג ירוק לאן מובילה הדרך המפוקפקת, אם לא הנוראה, הזאת. החמיא לנו השייח' נסראללה כשכּינה אותנו "קורי עכביש". הלואי והיינו! אנחנו חֶריונים טריים של עם, שספק אם יש לו יכולת קיום ודווקא בארצו, כי הרי הצלחנו לשרוד על אף כל מוראות הגולה.
מדינת ישראל, על דעת רוב אזרחיה וּמנהיגיה, אינה מוכנה בשום פנים ואופן לקבל את העובדה הפשוטה שלעולם לא נתקבל באיזור הזה מרצון, כמדינה יהודית. רק כוח הרתעה אדיר יכריח את מבקשי נפשנו להפנים את עובדת קיומנו כאן, חרף התנגדותם הנחרצת. ואם ישאלו החכמים בלעג: הלנצח נאכל חרב? התשובה היא פשוטה בתכלית - ראוי לנו שהיא תהא גם מושחזת היטב, וּמחוץ לנדנה.
שבעה ימים ושבעה לילות נדרשו לראש הממשלה לכתוב נאום רופס של ראש עיריה נידחת אַסיאָתִי השואף לגדולות. על המראותיו מלאות הרהב של הדוד פרץ, חבל להכביר מילים! אנחנו ממש תקועים בבעיה שאין רואים לה פתרון באופק מלבד חזרה בתשובה שלמה, ותפילה, וצדקה, אולי אלה יעבירו את רוע הגזירה.

תאריך:  19/07/2006   |   עודכן:  19/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אליהו
עד לפי כ- 600 שנה היה האיסלאם התרבות המפותחת בעולם. בשעה שהנוצרים היו עסוקים באינקוויזיציה ובשריפת מכשפות, פיתחו המוסלמים את הפילוסופיה, המדע והספרות, מה קרה להם מאז?
רוני הרש
טוב יעשה היחצ"ן אם גם יטרח לעקוב מדי יום ושבוע אחר המדורים הרלוונטיים בעיתונות, ויבדוק מי הם אותם הכתבים הנוכחיים שמככבים בנישות הנכספות מבחינתו
יעל לוטן
על-פי ממצאי המחקר, אחוז התגובה לפרסום סלולרי ב- SMS הינו 11%, פי חמישה מאחוז התגובה לפרסום באמצעות דיוור ישיר
רון פורת
על ציבור ההאקרים הישראלים לשמור על איפוק ולא להיגרר לתקיפה נגדית באינטרנט שתביא להסלמה במצב
שירי מור-בלכר
לעניין פיצול המבנה לשתי יחידות - ועדת הערר קבעה כי "יחידת דיור נפרדת היא יחידה אשר קיימת הפרדה ברורה בינה לבין יחידת האב, והיא כוללת את כל הפונקציות הנדרשות לצורך קיומה כדירה נפרדת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il