X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעוד פרשנינו שוטפים את מוחותינו בקריאת שפת גופו של נסראללה, צבע פניו ומראה זקנו, חיילינו מחרפים את נפשם בלחימה בלבנון ומשלמים את מחיר מחדליהם של הפוליטיקאים, בדיוק כפי שנאלצו לעשות אבותיהם במלחמת יום הכיפורים
▪  ▪  ▪

יותר ממיליון מאזרחי ישראל משלמים בימים אלה את מחיר האיוולת של הבריחה הנואלת מלבנון, ואת מחירה של ההבלגה הנפשעת שנמשכה 6 שנים, ואפשרה למפלצת החיזבאללה להפוך את כל צפון המדינה לחזית מופצצת בטילים.
התירוץ שהבריחה מלבנון חסכה חייהם של עשרות חיילים, ואפשרה שגשוגם של הצימרים בצפון, גם היא הולכת ומתפוצצת לנו בפרצוף בחיפה, בטבריה ובצפת: עד כה שילמנו ב- 50 קרבנות, חיילים ואזרחים כאחד, ומחירה הכלכלי של מלחמת שלום חיפה כחצי מיליארד דולר ליום. ניתן היה לצפות כי "הנכווה ברותחין יזהר בצוננים" ולא היא. מצעד האיוולת נמשך כאילו לא למדנו דבר.
אתמול, במסגרת דיווחו של ראש אמ"ן אלוף עמוס ידלין בפני חברי ועדת החוץ והביטחון(ידיעה ב"ידיעות אחרונות"), אמר גורם צבאי בכיר: "כי סוריה ממשיכה להזרים אמצעי לחימה לחיזבאללה, העברת הנשק מבוצעת בצירי הברחות, תקפנו בשני הלילות האחרונים שיירות נשק. אנחנו מקפידים לתקוף בתוך השטח הלבנוני".
אני קורא את הדברים ולא מאמין. ההבלגה המטומטמת של ממשלת ישראל נמשכת. בעוד טייסינו המותשים שופכים טונות של פצצות על כני השיגור ועל מצבורי הרקטות במטרה להשמיד את מאגרי התופת של נסראללה, ממשיכה סוריה, באין מפריע, למלא את מחסניהם ברקטות חדשות. אותו מקור בכיר הוסיף, כי סוריה חוששת מאד ממתקפה ישראלית, אף שישראל העבירה לה מסרים כי לא תתקוף אותה.
ממש לא ייאמן, ישראל מעבירה לסוריה מסרים כי היא מחוסנת מהתקפה ישראלית, והיא יכולה להמשיך באין מפריע לשמש צינור החמצן של החיזבאללה. ממשלה שפויה היתה חייבת לאיים על סוריה באולטימטום חד-משמעי שאם תמשיך להזרים נשק לחיזבאללה, מטוסי חיל האוויר שלנו יפציצו מיד את כל מרכזי השלטון בדמשק.
כך חייבת לעשות ממשלה שרבע מאוכלוסייתה מופצצת בטילים. אולם ממשלת ישראל עדיין לוקה בתסמונת ההבלגה שאחזה בה עוד מימי הבריחה האומללה מלבנון וחטיפת החיילים חודשים ספורים לאחר שנסוגונו לגבולות אותם אישרו מודדי האו"ם.
בעוד פרשנינו שוטפים את מוחותינו בקריאת שפת גופו של נסראללה, צבע פניו ומראה זקנו, חיילינו מחרפים את נפשם בלחימה בלבנון ומשלמים את מחיר מחדליהם של הפוליטיקאים, בדיוק כפי שנאלצו לעשות אבותיהם במלחמת יום הכיפורים.
ואנחנו לא למדנו דבר, וחלילה לנו מלהזהיר "אמרנו לכם" משום שנואשם מיד כי אנחנו נביאי זעם הרוקדים על הדם, מחרחרי מלחמה עם סוריה ומהלכים אימים בפצצת הגרעין המתקתקת באירן.

תאריך:  26/07/2006   |   עודכן:  26/07/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד כפיר יפת
ההיגיון המשפטי של השופט ג'ובראן קובע: יש לשחרר למעצר בית פלשתיני מעזה שקיים לגביו מידע למעורבות בתכנון פעילות חבלנית וקשר לפעילי טרור, אך להשאיר במעצר עד תום ההליכים, פעילי ימין שהואשמו במעשים כמו זריקת אבן על רכב פלשתיני וקריאת "שמע ישראל" ליד שער שכם
עו"ד אופיר צברי
הכוונות היו טובות, אך למעשה בנק ישראל החזיר אותנו בדלת הראשית לשנות ה- 80, אז נדרשו לקוחות להפקיד בטחונות נזילים כתנאי לאשראי. פעולה הגורמת ללקוח הפסד ניכר ולבנק רווח ניכר
איינאו פרדה סנבטו
על מסכת ההשפלות שיהודי אתיופיה נאלצים לעבור במועצות הדתיות, כשהם מחליטים להקים בית יהודי בארץ ישראל
ירון מירלמן
המרחב האינטרנטי והטכנולוגיה המתקדמת שעליה הוא נסמך, מזמנים לנו חוויות קהילתיות המתקרבות בצעדי ענק לשמש כתחליף מציאות לא רע בכלל
עומר שיקלר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il