X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
טלי היא החפרפרת הכי גלויה בעולם
▪  ▪  ▪

מזה חודשים מתנהל בתקשורת מהלך מתואם היטב של הפללה מתוקשרת של אישה יהודית-ישראלית ומזרחית ושמה טלי פחימה.
טלי פחימה פרצה לתודעה הציבורית בהופעתה ב"פוליטיקה" שבה הופיעה כשופרו של התנזים, גדודי חללי אל אקצה, שהוא הכח החמוש של הפתח במלחמתו עקובת הדם על דעת הקהל הפלשתינית. היא הצדיקה את כל פעולות הטרור והודתה בריש-גליי בקשריה עם צמרת ארגוני הטרור.
באותו זמן לא שאל איש את עצמו מדוע וכיצד שואפת אישה יהודיה, מיושבת בדעתה, לשרת את רוצחי עמה מתוך פאתוס כה גדול. לא ברור כיצד זה שבחורה עלומת שם, אחת מיני רבות אשר אוהדות את העניין הערבי מתוך שיקולים של צדק אוניברסלי ואהדת הנרמס (דוגמת נשי מחסום-ווטש) היא זו אשר נבחרה להופיע בתוכנית עם אחוז הצפייה מן הגבוהים בארצנו הקטנטונת.
ולפתע, זמן קצר אחרי ההופעה המתוקשרת כאוהדת שרופה של ארגון הרצח, נעצרה הבחורה בחשד של שיתוף פעולה פעיל עם האויב, והיותה שפחת המין של מפקד התנזים. בתחילה נעצרה למשך מספר חודשים במעצר מינהלי, באורח המתוקשר ביותר, לאור הזרקורים הזוהרים. בימים אלו היא נעצרת, שוב באופן המתוקשר ביותר, בהאשמות מוזרות של תרגום חומר סודי ביותר שנפל כפרי בשל אל בין ידיה הענוגות, עבור עיניו הערלות של אותו מנהיג מיתולוגי, זכריה זביידי, ובכך סיכלה פעולות עלומות של צה"ל.
מאידך, מה קרה בשטח במשך אותם חדשים? לילה לילה פשטו חיילי צה"ל על אזור צפון השומרון ולכדו, זה אחר זה את סגניו, שלישיו, עושי דברו, מניחי מטעניו ויצרני הפצצות המתקתקות של אותו זכריה זביידי. באותו זמן ישב לו אותו זכריה בניחותא בג'נין ונתן ראיונות מקיפים לאמצעי התקשורת המערביים. מימינו נפלו אלף ומשמאלו רבבה, אך הוא עצמו לא נוגע. לא טיל, ולא מזל"ט, לא אלמנת קש ולא כדור של בארט נגע בקצה שערו של אהובה של טלי פחימה.
ומה עוד קרה? שקט מרשים בגזרה החמה ביותר לשעבר בשומרון. שום פיגוע לא יצא אל הפועל. כל המפגעים נתפשים בדרך. אפילו בבאר שבע יש יותר פיגועים. ובכן, ככותב כפייתי של סיפורי מתח, יש לי הסבר מעט שונה לתופעה ששמה טלי פחימה.
טלי היא גיבורה יהודיה, סוכנת מוחצנת של השב"כ, והיא, שזכתה באימונו של התנזים, מסגירה לכוחות הביטחון את כל המבנה האישי והארגוני של אותו ארגון מתועב, זרוע הביצוע של אבו-מאזן. הסיפור המצוץ מן האצבע של מציאת מסמכים סודיים הוא פשוט מופרך מיסודו. מה, הערבים לא יודעים לקרוא עברית? מה, הם לא יודעים לזהות את הכותרת סודי ביותר? היתכן שלוחמי צה"ל פשוט שכחו בשטח חומר סודי ביותר שהערבים לא יודעים אודותיהם? ואם כך הדבר, כיצד זה שצה"ל מצליח לסתום את הגולל על-כל פעילות התנזים בשומרון? לעצור תשעים ושמונה אחוז מן הפיגועים היוצאים לדרך מקרב אוכלוסייה ענקית ועויינת?
טלי פחימה היא למעשה סוכנת כפולה של כוחות הביטחון הישראלי, והיא זו שעומדת מאחורי, ואולי לפני, ההצלחה הכבירה של צה"ל במיגור הטרור. יתר על-כן, אני סמוך ובטוח, כי באופן פלאי כלשהו, למרות התנאים המחמירים בו היא שרויה, יש לה גישה לפלאפון וכי הפלאפון הזה נמצא במעקב מתמיד, וכל מי שמתקשר אליו מוצא עצמו בספר הקטן והשחור של השב"כ, לפחות כמו חבריו של נועם פדרמן.
ובזה לא תמה המסכת. טלי פחימה מהווה אבן שואבת, מצפן מצפוני, עבור כל עוכרי ישראל היהודים שבקרבנו. היא מושכת החוצה מערמת השחת את כל המחטים השואפות לדקור את המדינה היהודית במקומות וזמנים בלתי צפויים. השב"כ חוכך בידיו בהנאה למראה המפגינים, העותרים, המתקשרים אשר מתקבצים להגנתה של טלי פחימה. ביניהם אולי מסתתר מישהו אשר באמת מוביל מפגעים למחוז חפצם, אשר באמת מתצפת על צה"ל, ואולי זומם את הריגתו של שר בישראל.
אני מצדיע אם כך לטלי פחימה, המשרתת את מדינת ישראל בנאמנות ללא גבול. יבוא יום ושמה יזכר לצידה של סינדי האגדית, כאחות ליעל אשת הקיני, כאחת מן הסוכנות אשר ידעו לנצל את נקודת התורפה הלאומית, התקשורת האלקטרונית המגויסת להאדרת אויבינו, למען ביטחון עם ישראל.
ואם תרצו, גם זו איננה אגדה.

תאריך:  29/12/2004   |   עודכן:  26/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
מחד, הגברת היהודיה הראשונה שנעצרה במעצר מינהלי, ומאידך עברה מעצירה מינהלית לעצירה פלילית עם כתב אישום ביטחוני; הפרשנות התקשורתית, שכתב האישום "מרוכך" וחלש יותר מהאשמות שפורסמו ושיוחסו לה עם מעצרה - אינן מדוייקות ומבוססות; לבית משפט מביאים רק ראיות שניתן לגלותן ולהוכיחם בפומבי
ארז רואימי
הדר פרבר
בעלי כלבים - היזהרו - מגינת אמסטרדם בסמוך לרחוב ארבע ארצות עבר הרעל לכיכר המדינה - כלבים מורעלים מתים בייסורים והמרעיל - לא נתפס
תא"ל (מיל.) דודו צור
ד"ר טלי שגיא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il