X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
- רישעות, טיפשות ואטימות שילטונית; לא רק סל הבריאות חולה אנוש
▪  ▪  ▪

שילטון אשר בכוחו להחליט על הצבת אזרחים צעירים ובריאים במקומות המסכנים את חייהם בצורה קיצונית ביותר, ואשר בכוחו גם לשלוח אותם למות במלחמות, שלא פעם היו, עודן ואולי תהיינה יזומות על ידו, ואשר החליט ועשה ועושה זאת וקרוב לוודאי שיעשה זאת גם בעתיד - שילטון זה לא מתבייש לדון למוות מידי יום ביומו, פשוטו כמשמעו, רבבות אזרחים ששרדו את תולדותיה העקובות מדם של המדינה.
והכלי שבו נעשה הדבר הוא אכזרי שבעתיים מארבע המיתות המפורסמות שהיו בסמכותם של בתי הדין: סקילה, שריפה, הרג וחנק. הכלי שבו משתמשת כיום מדינת ישראל כדי לענות ולהרוג את אזרחיה החולים במחלות קשות הוא אכזרי שבעתיים מחבל התלייה, מהגיליוטינה, מהכיסא החשמלי ומהוצאה להורג בירייה.
הכלי הזה מכונה על-ידי שילטונות המדינה באופן הציני ביותר "סל הבריאות". הוא משמש מידי יום ביומו להוצאה להורג של רבבות אזרחים חולים, תוך עינויים ממושכים, בחסות אדישותם של מיליוני אזרחים שהם עדיין בריאים.
זה מכבר מוטלת על כל אזרח במדינה שאינו נימנה על קבוצות-המיוחסים אשר עליהן לא חלות מגבלות "סל הבריאות" (ולמרבה הבושה - מסתתרות כאלה בינינו) להתעורר ולקום ולצאת ולדרוש את העמדתם לדין של אלה שבהחלטותיהם מוקרבים, חדשות לבקרים, מיליארדי שקלים חדשים למולך ההישרדות הפוליטית שלהם עצמם ושל מקורביהם, והמיליארדים הללו בוערים ומאוכלים וכלים באש לא קדושה על המזבח הנורא הזה.
אני קורא מעל במה זו לחברי ועדת סל-הבריאות להתפטר לאלתר מתפקידם ולהחזיר את "מפתחות" הוועדה ישירות לידיו של שר הבריאות או שר האוצר, מפני שאם לא יעשו זאת - הרי שהם ממשיכים להיות ביודעין שותפים מידי יום ביומו ולילה בלילו למחדלים שבלתי-אפשרי לקרוא להם בשם הולם יותר מאשר התעללויות איומות והוצאות להורג של חולים במדינת ישראל.
אני קורא מעל במה זו לחברי הכנסת להתחיל לשתות בישיבות הכנסת ובישיבות ועדותיה הרבות את מי-הברז שבהם משקה המדינה את אזרחיה אשר אין ידם משגת לרכוש מים מינרליים טבעיים, ולאכול באותן ישיבות לכול היותר בייגאלאך, לאות הזדהות עם רעבֵי המדינה.
אני קורא מעל במה זו לכל מעלֵי-הגֵרָה ומכריסֵי-הכרס שבין עובדי משרדי הממשלה ומוסדות השילטון למיניהם - להיזכר ולזכור יום-יום ושעה-שעה שהם חיים על חשבון הציבור ושמתפקידם לשרת את הציבור בצורה המנומסת ביותר והטובה ביותר, כדי שתהיה להם הצדקה לחיות על חשבון הציבור.
אני קורא מעל במה זו לכול עובדי האליל-הביורוקרטי במשרדי הממשלה ובמוסדות השילטון למיניהם, לפקוח את עיניהם ולראות כיצד האליל הזה גדל ומתעצם מיום ליום על חשבונם של מאות אלפי ילדים הזוחלים מתחת לקו העוני, זקנים הנמקים מקיצבאות-הזיקנה המצומקות והמבישות של המוסד השמן לביטוח לאומי, ומאות אלפי מובטלים שהשילטון קצר-הרואי, השמן והבועט אינו טורח השכם והערב לפתח עבורם מקומות עבודה ראויים לשמם.
אני קורא לכול אנשי המערכת השילטונית להתנער מתרדמתם האנטי סוציאלית, כדי למנוע את האסון החברתי המתרגש עלינו בטרם יהיה מאוחר מדי לתקנו בכלים הדמוקרטיים הקונבנציונאליים.
אמצעים כספיים לתיקון העיוותים החברתיים הקטלניים, קיימים ויתרבו באוצר המדינה לכדי שפע רב, אם רק יחדלו הפוליטיקאים שלנו להשליך את כספי משלמי המיסים, לרבות משלמי המיסים בארצות הברית, על התנחלויות הסרק הבלתי חוקיות והחוקיות למחצה מחוץ לגבולות המדינה, ועל כל מיני תעלולי-שלמונים פוליטיים.
בשל החלטות שגויות רבות מִדַי של ממשלות ישראל בשנים האחרונות - לא רק סל הבריאות חולה אנוש, אלא גם סל הביטוח הלאומי וסל החינוך והתרבות.
ואלה הם הרי בתחילתו של יום ובסופו של יום הסלים הבסיסיים המעניקים למדינה את ביטחונה ואת הצדקת קיומה.

תאריך:  08/03/2005   |   עודכן:  09/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
ועדת השרים לחקיקה אשרה הצעת חוק פרטית של ח"כים מהליכוד, להפוך שורה של משרות בכירות בשירות הציבורי למינויים פוליטיים בלי מכרז. התקשורת רותחת מזעם ובצדק - אך לא צודקת לגמרי במסקנות. מינויים פוליטיים - לא בהכרח פסולים ופגומים.
אליקים העצני
מוטי שפירא
הדוח שהוכן על-ידי עו"ד טליה ששון אינו צריך להפתיע אף אחד
בועז מושקוביץ
גיל רופא
חנוקים מהמשכנתא? מסתבר שבתנאים מסויימים, ניתן לשפר את תנאי הריבית על המשכנתא, להוריד את התשלום החודשי ואף לקבל כסף מזומן מהבנק על חשבון הריבית שקוזזה...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il