X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעוד משרד התיירות מדווח על גידול במספר התיירים הנכנסים לישראל, מתעלמת רש"ת מהצרכים של חברות התיירות על-מנת שיוכלו לספק שירות מקצועי ומהיר לתיירים המגיעים דרך שדה התעופה החדש; כך לא מסבירים פנים לתייר...
▪  ▪  ▪

משרד התיירות מציג נתונים על עלייה מרשימה במספר התיירים הנכנסים לשראל, ועושה מאמצים לעלות מחדש את ישראל על מפת יעדי התיירות העולמית. ואולם, ברשות שדות התעופה לא מקפידים, די הצורך, לאפשר מתן שירות מקצועי ומהיר לתיירים.
חברות תיירות רבות התלוננו בפנינו, כי בטרמינל 3 אין חנייה מסודרת לרכבי אשכול האוספים תיירים משדה התעופה. רכבים אלה נאלצים לחנות בחניה הרגילה בה חונים כל כלי הרכב המגיעים לשדה התעופה, ונאלצים לשלם תעריף מלא ושעות נוספות על זמן החנייה. כמו כן, לא ניתנת כל הנחה לרכבים אלה, המגיעים כמעט מידי יום לטרמינל. בעבר היה קיים הסדר מתאים, בטרמינל הישן, לפיו חנו רכבי האשכול בחניית האוטובוסים הצמודה לטרקלין מצדה, ואף שילמו תעריף קבוע.
יודגש, כי רכב תיירות, להבדיל מרכב פרטי, מגיע לשדה התעופה לצורכי עבודה, וזכאי, כפי שנהוג בשדות תעופה גדולים בעולם, לקבל חנייה תמורת תשלום חד-פעמי.
כולנו מכירים בחו"ל את המדריכים המניפים שלטים עם שם הקבוצה או התייר ביציאה באולם מקבלי הפנים. הם אלה שמובילים אותנו לאוטבוס הממתין להסעת הנוסעים. אולם, כפי הנראה מגישת רשות שדות התעופה, שירות זה אינו מספיק חשוב על-מנת לספק הסדר חנייה נוח לעובדים אלה.
כך גם עולה מתשובת רשות שדות התעופה, שהגיבה לפנייתנו: "סדרי החניה של רכבי אשכול בטרמינל 1, היו בצמוד לטרקלין מצדה והתשלום עבור החנייה במקום זה נקבע בזמנו ל-12 ש"ח. עם המעבר לטרמינל 3, נסתיימה הפעילות על יד טרקלין מצדה.
כיום, כלל כלי הרכב המגיעים לטרמנל 3, למעט מוניות שבהסדר, חונים בחניון הציבורי. עלות שעת חנייה בחניון זה 13 ש"ח בלבד, שהינה עבור משך הזמן הממוצע בו ממתינים רכבי חברת אשכול לאורחיהם.
יודגש, כי הורדת תיירים כמו גם נוסעים אחרים בטרמינל 3, אינה מחייבת כלל חנייה, וניתן לבצע זאת ישירות וללא כל תשלום באמצעות המפרץ להורדת נוסעים הנמצא במפלס המתאים".
כך לא מסבירים פנים לתייר.
תאריך:  11/11/2004   |   עודכן:  11/11/2004
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר אברהם שלום
- שוב חוזר הניגון
מיכאל שרון
הטריטוריה היא הנכס השמור ביותר של האומה, שנועד להבטיח את משכנם ומרחב בנייתם של הדורות הבאים למשך אלפי שנים. גם אם, למרבית הטרגדייה, נגזר עלינו להשליך לערבים איזה פרור טריטוריאלי כדי להפיס את הכבוד הערבי ולזכות אולי בשקט יחסי למספר שנים מכריעות, אדרבא, נראה להם כמה כל פרור של טריטוריה יקר לנו
אלדד גת
בעז העצני
אלונה קורן
אסור ששרון יקבור את המלצות ועדת בכר - כפי שקבר פרס את המלצות ועדת בייסקי בשנת 1984
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il