X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אם אתה מחפש הקלה בהסדר חובות, עורך-דין להקלה בחובות הוא האפשרות הטובה ביותר שלך. בשנים האחרונות היה קשה מאוד לחפש עו"ד מוסמך בשל מספרם השווה של חברות שבעצם היו קיימות. עם זאת, כשהשנה החדשה מתקרבת כל-כך, עורכי-דין רבים מתקשים לכסות את שכר הטרחה שלהם. הם יכולים לעזור לך למחוק את החוב באופן חוקי, לשאת ולתת על סכום פחות שישולם מדי חודש ולהוריד את שיעורי הריבית של ההלוואות שלך.
ישנן עובדות מסוימות שעליהן עליך להכיר. ראשית, מובטחת הפחתה של 40% לפחות בסכום החוב שלך. כמו-כן, הם יכולים להקל עליך מכמה הוצאות שונות, כמו למשל אם יש לך שבעה כרטיסי אשראי והראשון נכנס למחדל, תידרש לשלם את החיוב המינימלי רק בכרטיסי אשראי אחרים שלא היו חלק מהעסקה. לבסוף עורך-דין להסדר חובות מכיר כל טריק של המסחר, כגון הגנה עבורך מפני תפיסה וחיסול.
תמיד עליך להיות בעל ידע מוקדם בכל התנאים וההגבלות של מסמכי ההלוואה שלך. תיעוד כזה כולל רישומי תשלומים של הלוואות קודמות, מידע מלא על זכויותיך ואחריותך כלווה, תשלום, חוב או דוח אשראי. כמו-כן, מומלץ מאוד לפנות לעו"ד מומלץ, בעקבות איגוד ישיר אמין. להיפטר מהחובות בעזרת עורך-דין היא אופציה טובה מאוד להפוך ללא חובות תוך שנה עד שלוש שנים.
עבודה עם עורך-דין היא כמו בעל מומחה משלך בכל הנוגע לטיפול בנושים. לאחר ששילמת לעורך-הדין שלך, אין דרך אחרת לפרוע חובות. על-ידי התערבות של עו"ד וגם נושה אתה יכול להסתפק בהקלה בחובות שבה תוכל לקבל לפחות 40%-60% מההלוואות שלך.
ישנם חוקים המגנים על הלווים מפני אפליה, הטרדה, הונאה, פלילים או שיטות לא אתיות של אספנים או סוכנויות המעורבים בעסקי הסדר החוב. ישנם חוקים פדרליים ומדיניים המגינים על חייבים מפני צריבה בניסיונם להסדיר הלוואות.
להיות לקוח זוהי זכותך הבסיסית לפנות לעורך-דין. כחייב אתה יכול לבקש ייעוץ חינם באמצעותו תוכל ללמוד כיצד להתמודד בנוחות עם נושים. תמיד מומלץ לפנות לעורך-דין בשל העובדה שיש כאן סכום הגון מאוד של כספים שניתן להשתמש בהם כדי לפתור את החובות.
ישנן מספר מטרות מדוע מעודדים להזמין עורך-דין. ראשית, יש לך זכות לקבל גילוי מלא של התנאים וההגבלות עם חתימת ההסכם. שנית, לבחור אם להמשיך בהסכם או לא. שלישית, ייצוג משפטי הוא קו ההגנה הראשון שלך נגד חברות גביית חובות.
עורכי-דין יכולים לסייע לך בנטל הכלכלי שלך. עם זאת, עליך לוודא שאתה מתמודד עם עורך-דין לגיטימי וכנה. בחרו בעורך-דין המתמחה בהסדרת חובות ובזבוז זמן במציאתו. ברגע שעורך-הדין נשכר הוא אחראי ביותר לקיים את הבטחתך ולכבד אותה.
עורכי-דין כאלה מכוונים היטב למורכבויות של הסדרי הלוואות. הם גם בקיאים בענייני כסף. עורך-דין טוב יכול לחסוך ממך להיגרר לתיק משפטי מורכב. לפשיטת רגל בין אם חלקית או מלאה יש השלכות חמורות רבות. מומלץ כי עורך-הדין ייתן לך ייעוץ חינם. הסיבה לכך היא שבמהלך פגישה זו, עורך-הדין יכול לייעץ לך לגבי האסטרטגיות השונות לשמירת דירוג האשראי שלך בכל הדרכים האפשריות.
החשש מתשלום חובות יכול למעשה לפגוע במוניטין שלך בחברה. הפחתת בעלות על חובות בעורך-דין תאפשר לך לנהל משא-ומתן על הסדר חובות. עורך-הדין שלך מהווה מקור טוב מאוד להגנה מפני אובדן הפנים ולא יבקש שכר טירחה מראש.
הכתבה באדיבות מגזין הטכנולוגיה dir

תאריך:  03/11/2021   |   עודכן:  03/11/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il