X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כאשר יש לנו עסק מתקדם ומתפתח משלנו אנו רוצים לעשות את הכל כדי לקדם אותו כמו שצריך. קידום עסק אינו מלאכה קלה, בייחוד אם אנו מעוניינים לפנות לקהלי יעד שונים ולקבל תמיד לידים איכותיים. בימינו אחת השיטות הנפוצות ביותר לקידום ופרסום העסק היא באמצעות קידום אורגני. לקידום האורגני שורה ארוכה של יתרונות שחשוב להיות מודעים אליהם, אבל אולי אחת הפעולות החשובות יותר שיש לבצע הוא האופטימיזציה.
קידום אורגני - למי זה מתאים
הקידום האורגני יכול להתאים לקידום כל עסק שרק תוכלו להעלות על הדעת. אין זה משנה אם פתחתם מספרה, אם אתם מארגני אירועים או שיש לכם עסק המשווק בלונים לאירועים, קידום אתרים אורגני יביא לכם את הלקוחות שתמיד חיפשתם. לקידום מסוג זה יתרונות רבים. דבר ראשון, מדובר בקידום המוערך על-ידי גוגל. גוגל אוהבת אתרים שיודעים לעבוד איתה, והיא מזכה אותם במקומות הראשונים. הגולשים, בתורם, נהנים להיכנס לאתר מעוצב ויוקרתי שהגיע למקומות הראשונים בזכות עצמו. דבר שני, כאשר אתם מפתחים אתר משלכם, אתם יכולים לעשות בו כל מה שאתם רוצים. תוכלו לעוף עם הדמיון מבחינת עיצוב (ועדיין להשאיר את העיצוב ברוח החברה), לחבר את האתר לחנות מקוונת ולהרוויח עוד כסף מהצד ולהכניס תמונות וסרטונים. מעבר לכך, אתר אורגני טוב מדבר אל לבו של הגולש, וכאשר הגולשים מתחברים למוצרים והשירותים שלכם, אתם מקבלים לידים של לקוחות איכותיים. ולבסוף, כאשר האתר שייך לכם, אתם יכולים לעשות בו כל מה שאתם רוצים, וזה כולל למכור אותו אם אינכם זקוקים לו יותר.
מבצעים אופטימיזציה לאתר האורגני
כאמור, אחד הדברים החיוניים ביותר בקידום אתר אורגני הוא ביצוע אופטימיזציה. האופטימיזציה היא שורה ארוכה של פעולות שונות שיש לבצע כדי להתאים את האתר למנוע החיפוש של גוגל. במסגרת האופטימיזציה מבצעים פעולות מבחינת התאמת התוכן למנוע החיפוש, בניית קישורים וכן אופטימיזציה טכנית.
האופטימיזציה חשובה במיוחד לבניית האתר, שכן היא מסייעת לשפר אותו מבחינת הדרישות ההולכות וגדלות של גוגל. אם בעבר גוגל הסתפקה בתכנים בסיסיים עם מילות מפתח מפוזרות, הרי שהיום היא מתעדפת תכנים איכותיים שבהם משולבות מילות מפתח באופן עדין וטבעי. קיימים תוספים אשר מסייעים להתאים את התכנים, ולפני שמעלים אותם, התוסף מכוון את מנהל התוכן כראוי.
השלבים השונים של האופטימיזציה
האופטימיזציה נחלקת לשלושה שלבים משמעותיים. השלב הראשון הוא שלב הידע. במסגרתו אנו אוספים מידע על האתר דוגמת הקידום שנעשה בו מקודם, הדירוג הנוכחי שלו, האם האתר מצוי בבנייה וכיצד ניתן לתכנן את האופטימיזציה שלו. ברגע שאנו זוכים להכיר את האתר, קל לנו יותר לנהל אותו. בשלב השני אנו מבצעים בדיקות לאורך זמן. במהלך ביצוע האופטימיזציה חשוב לבדוק בכל עת מה עובד עבור האתר שלנו ומה לא. ולבסוף, מבצעים אופטימיזציה כללית על הכול. בודקים את האתר באופן כללי על כל המרכיבים שלו, כדי לראות אם הוא מתאים למנוע החיפוש. ככל שמיטיבים לבצע את האופטימיזציה, כן זוכים באתר טוב ומעוצב שמגיע למקומות הראשונים ומביא לכם את הלידים האיכותיים שכל עסק רוצה לקבל.
מה עוד חשוב לעשות במסגרת הקידום האורגני?
קיימים כמה דברים חשובים ומשמעותיים שכדאי להביא בחשבון כאשר מקדמים את האתר באופן אורגני. דבר ראשון, יש להגדיר מטרות ברורות. מה אתם רוצים להשיג באמצעות האתר? איך אתם מתכוונים לנהל אותו? האם זהו אתר המיועד לתדמית או שאולי אתם מעוניינים באתר אשר מאפשר לכם לגרוף רווחים ולפתוח חנות מקוונת. שנית, כדאי לבחון את התקציב שיש לכם לקידום האתר. היתרון המשמעותי של קידום אתרים אורגני הוא שקידום זה מתאים גם לעסקים מתחילים שאין להם כסף רב כדי לשווק ולפרסם. ועדיין, אם אתם מעוניינים לקבל את התוצאות הטובות ביותר, כדאי לבדוק מה עובד בשבילכם יותר ומה פחות ומה התקציב ההתחלתי שלכם. על-פי רוב, כדאי להתחיל עם רעיון אחד לקידום האתר, ולהמשיך ולפנות לכיוונים שונים במידת הצורך. שלישית, חשוב לבדוק בכל רגע נתון כיצד אתם מתכוונים לשפר את האתר שלכם. שיפור האתר יכול להתבצע ברמת התוכן, העיצוב הכללי וכן ברמה הביצועית. כך למשל, ניתן לבחון את מהירות האתר ולבדוק אם יש צורך לשפר ולשדרג אותה. קיימת אפשרות גם להתאים את האתר אל המכשיר הנייד, כך שגם גולשים שמשתמשים בסמרטפון או באייפון יוכלו לגשת אל האתר שלכם. יש צורך לדאוג גם לקישורים פנימיים וחיצוניים על-מנת לשפר את הקידום. ברגע שיש קישורים טובים ואיכותיים, גוגל אוהבת להעלות את האתר למקומות הראשונים. את הקישורים הפנימיים כדאי לנהל בחכמה ולחזק עמודים חלשים, ואילו את הקישורים החיצוניים כדאי להביא מאתרים איכותיים כמו אתרי חדשות. במקרים אלה חשוב להיזהר מפני אתרים ספאמיים המציעים לכם קישורים חינם, שכן הם עלולים להכניס אתכם לרשימות הספאם מבלי שתשימו לב לכך.
בוחרים את החברה המתאימה לקידום אתרים
ראינו שכדי לבצע אופטימיזציה לאתר ולקדם אותו יש צורך לערוך פעולות רבות. אתם כבעלי עסקים אינכם יכולים לבצע את הפעולות האלה, שכן הן דורשות ידע וגם לא מעט זמן. אבל יש חברה לקידום אתרים שיכולה לעשות את העבודה הזו בשבילכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את החברה הנכונה. כדאי לבדוק את הניסיון שיש לחברה בתחום, לוודא שיש מחיר טוב ולבקש הצעת מחיר, לשמוע המלצות, לבקש תיק עבודות כדי לראות אם האתרים שבונה החברה מתאימים לכם מבחינת עיצוב וסגנון, והעיקר לקבוע פגישה ראשונית עם הצוות. בפגישה ניתן להציג את החברה שלכם, את היתרונות שלה על פני המתחרים, קהל היעד וכן לשאול שאלות ולתאם ציפיות ביניכם לבין חברת הקידום.

תאריך:  15/09/2022   |   עודכן:  15/09/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il