X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כמה פעמים יצא לכם לחפש היום דברים בגוגל? סביר להניח שלא מעט. כמוכם גם אנשים אחרים מחפשים את כל מה שהם צריכים בגוגל: אנשי מקצוע, מוצרים, שירותים, מידע מסוים, בתי עסק, המלצות, סרטים, מדריכים ועוד. גוגל היא המקום הראשון אליו אנשים פונים על-מנת למצוא את המידע הזה. כאשר אותם אנשים מבצעים חיפושים הקשורים למוצרים ולשירותים שאתם מספקים - אתם בהחלט רוצים להופיע שם בתוצאות הראשונות. כדי לעשות זאת תצטרכו להשקיע בשירות הנקרא קידום אתרים.
היתרונות של קידום אתרים לעסק שלך:
  • בניית מותג - אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק הוא לבנות את העסק שלך כמותג. מותג כזה שיבלוט מעל המתחרים, יבליט את הערכים של העסק, את המוצרים והשירותים שלו וכו'. קידום אתרים הוא שירות שעוזר לבנות את המותג שלכם. הוא ממצב אתכם כעסק מוביל בתחום שלכם, משפר את המוניטין שלכם ותורם לבניית הזהות של המותג שלכם.
  • להופיע בדיוק כשצריך - לא סתם אומרים שהתנועה האורגנית מגוגל היא יותר איכותית מכל תנועת גולשים אחרת בשיטות פרסום אחרות. הסיבה לכך היא כיוון שאתם מופיעים בגוגל בדיוק כשהלקוח צריך אתכם. הגולש מחפש משהו בגוגל ואתם מופיעים ומספקים לו את אותו הדבר שהוא מחפש.
  • אין תקרת זכוכית - באמצעות קידום אתרים תמיד ניתן לשאוף גבוה יותר. תמיד יש לאן לגדול ולצמוח.
  • צמצום ערוצי פרסום אחרים - צמצום הוצאות, זמן והשקעה על שיטות פרסום אחרות ואפשרות להתמקד בקידום אתרים בלבד ולקבל מספיק תנועה מגוגל.
האם לקדם את האתר לבד או דרך חברת קידום אתרים?
אם כן השאלה הנשאלת היא האם לקדם את האתר לבד או להשכיר חברת קידום אתרים. נוכל להשתמש בהשוואות כמו זו שלא תתקנו את הרכב שלכם לבד אלא תלכו למוסך, או שאם אתם רוצים לטפל בבריאות שלכם אתם הולכים לרופא וכו'. אבל בואו נחשוב על זה בהקדם של חברת קידום אתרים. בעל עסק גם כך טרוד ועסוק באינספור משימות שיש לו לבצע ולכן חשוב לייצא את העבודה שהוא יכול לייצא החוצה ולבצע את הפעולות שרק הוא יכול לבצע ולא אנשים אחרים - כמו למשל מתן שירות ללקוחותיו בתחום ההתמחות שלו. בנוסף, סביר להניח שלבעל העסק לא יהיה מנוי לכלים רבים החיוניים לביצוע עבודת SEO מקצועית. סביר להניח שלא יהיה לו את הידע והניסיון שיש למקדם אתרים מנוסה שעובד כבר כמה שנים בתחום, חי אותו יום יום במשרה מלאה ומתעדכן כל הזמן לגבי השינויים השונים במנוע החיפוש. אם כן האופציה המועדפת תהיה בוודאות לעבוד עם חברת קידום אתרים.
אילו פעולות מבוצעות במסגרת עבודת קידום אתרים סטנדרטית?
במסגרת השירות של קידום אתרים, חברת הקידום תדאג למגוון פעולות שונות לקידום האתר. חלק מהפעולות הללו קשורות לתחזוקת האתר ועניינים טכניים ואחרים קשורים ליצירת תכנים, קישורים, שיתופי פעולה ועוד. כמו-כן חלק מהעבודה תתבצע באתר וחלק ברחבי הרשת. בין היתר חברת הקידום תדאג לבצע התאמות בתוכן קיים באתר, תבצע מחקר מילות מפתח ותבסס את ההיררכיה של התוכן באתר על-פי הביטויים החדשים לקידום, תשפר את חוויית השימוש באתר, תבצע התאמות לגלישה במובייל ועוד.
תוך כמה זמן נוכל לצפות לתוצאות?
קידום אתרים היא טכניקה נהדרת לפרסום אתר העסק והבאת תנועה איכותית וגדולה לאתר, אולם החיסרון העיקרי שלה ואולי היחידי, הוא העובדה שמדובר בפרסום לטווח הארוך. כלומר לוקח זמן להגיע לתוצאות. תוך כמה זמן אתם
שואלים? זה תלוי בביטויים המקודמים, במידת התחרות לאותם ביטויים ובתחום בכלל, זה תלוי במתחרים שלכם, בסך ההשקעה שלכם בקידום ועוד. למידע נוסף היכנסו לאתר של חברת גנסיס.

תאריך:  22/09/2022   |   עודכן:  04/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il