X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

לימודי שוק ההון הפכו, ולא בכדי, לתחום מבוקש בקרב צעירים רבים, שכן מדובר בידע חשוב שיוכל לאפשר לכם להתנהל עם הכסף שלכם בדרך הנבונה ביותר. לימודי שוק ההון ומסחר במניות ובניירות ערך עשוי להיות בדיוק מה שאתם מחפשים, במיוחד אם אתם מעוניינים בהכנסה פסיבית מניבה ומשתלמת. אולם, צריך לדעת לעשות זאת בצורה חכמה ונכונה. אז אם גם אתם רוצים להפוך למשקיעים מקצועיים, הגיע הזמן לספר לכם את כל מה שאתם פשוט מוכרחים לדעת על קורסי שוק ההון. שנתחיל?
למה ללמוד את שוק ההון?
אז למה בכלל לטרוח ללמוד את שוק ההון או לקחת קורסים בנושא? בין אם נרצה ובין אם לאו, אנחנו מושקעים בשוק ההון ממילא - בין אם זה בקופות גמל, קרנות השתלמות שהמעסיקים פתחו לנו מהעבודה וכמובן, קרן פנסיה. כשכסף נזיל הולך ונשחק עם השנים בבנק, כל החלטה שנקבל לגביו היא קריטית ועשויה להשליך על העתיד שלנו. זכרו תמיד שהכסף שלכם חשוב, ועל כן יש צורך להשקיע אותו על-ידי אסטרטגיות נכונות אותן תוכלו ללמוד בקורסי שוק ההון. אבל רגע, מה לומדים בהכשרות הנוגעות לתחום שוק ההון? במסגרת לימודי שוק ההון תוכלו ללמוד כיצד לנהל את הכסף שלכם באחריות, היכן להשקיע אותו בחכמה, מהן השקעות ארוכות טווח, איך להשתמש במטבעות דיגיטליים ועוד.
למי מתאים?
אנשים בוחרים ללמוד את שוק ההון מכל מיני סיבות. יש אנשים שפשוט רוצים לדעת להשתמש כיצד עובד עולם ההשקעות ואיך כדאי להשקיע את הכסף בתבונה, ויש אנשים שפונים ללימודי שוק ההון כדי לרכוש לעצמם מקצוע ולייצר הכנסה נוספת. כך או כך, לימודי שוק ההון יכולים להתאים לכולם, גם למתחילים ולאנשים שאין להם שום מושג או ידע קודם בתחום. בהתאם לכך, יש מגוון רחב של תוכניות לימודים, חלקן מקיפות יותר וחלקן מקיפות פחות, ועל כן תצטרכו להבין מהי המטרה שבגינה אתם מעוניינים להיכנס לתחום ולבחור את תוכנית הלימודים המתאימה לכם ביותר.
אפיק הנכסה נוסף
כאמור, עם הידע שתצברו בלימודי שוק ההון, תוכלו להשקיע את הכסף שלכם בצורה נבונה בכל מיני אפיקי השקעה, מה שיכול לסייע לכם להגיע לעצמאות כלכלית מהר יותר. שימו לב, אין כאן פתרונות קסם ואתם לא תתעשרו תוך יום אחד. למעשה, כדי להגיע לעצמאות כלכלית תצטרכו להיאזר בלא מעט סבלנות, במיוחד אם אתם נוקטים בגישה הבטוחה יותר, אבל ככל שיהיה לכם יותר ידע בתחום כך תוכלו למקסם את הסיכויים שלכם להצליח.
הכשרות מומלצות
כיום בישראל קיימות מעל ל-100 מכללות למסחר והשקעות בשוק ההון. כל אחת מן המכללות הללו תציע לכם הכשרות מסוימות וקורסים כאלה ואחרים, אבל דווקא כאן אנחנו ממליצים שלא לקחת סיכונים ולפנות רק למכללה מקצועית ומומלצת. כזו היא המכללה הוותיקה ביותר בישראל למסחר ולהשקעות בשוק ההון - מכללת פסגות. במכללת פסגות תוכלו למצוא היצע רחב של קורסים, תכנים וסדנאות, המועברים על-ידי סגל מרצים מצוין ומקצועי. יתרון משמעותי של מכללה זו הוא שהיא נמצאת בפריסה ארצית, מצפון ועד דרום, ומציעה גם קורסים דיגיטליים ומוקלטים.
פלטפורמות מסחר פופולריות
ישנן לא מעט פלטפורמות מסחר בהן תוכלו להשתמש כדי להגדיל את הרווחים שלכם. אחת מהן היא הבורסה לניירות ערך בתל אביב, בה ניתן לקנות ולמכור ניירות ערך ולסחור בהם בצורה מוסדרת ומפוקחת. כמו-כן, קיימות בורסות מסחר במקומות רבים בעולם, כמו בארצות הברית, בסין, בגרמניה וביפן. בבורסות ניתן לסחור במניות ובאיגרות חוב על סוגיהן.
שאלות נפוצות
אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאתם מתעניינים בתחום שוק ההון. בסעיפים הבאים ננסה להשיב לפחות על כמה מהשאלות שבוודאי התעוררו בכם במהלך הקריאה:
מאיזה גיל אפשר לסחור בשוק ההון?
ניתן להתחיל לסחור בשוק ההון מגיל 18 ומעלה.
מאיזה סכום אפשר לסחור בשוק ההון?
כדי לסחור בבית השקעות, סכום השקעה התחלתי יכול להיות כמה עשרות אלפי שקלים. לרוב, מדובר בסכום שנע בין 20,000 ל-50,000. עם זאת, אם אתם פונים למסחר עצמאי, תוכלו להשקיע גם סכומים של כמה מאות שקלים בחודש, אך עליכם לקחת בחשבון שהרווחים או ההפסדים יהיו בהתאם לסכום שתשקיעו.
האם אפשר לסחור בסוגי נכסים שונים חוץ ממניות בשוק ההון?
כן! קיימות קרנות השקעה בנדל"ן, או קרנות ריט, המשקיעות בנכסים כמו דירות, משרדים ונכסים מסחריים. עם זאת, הקרנות מתופעלות על ידיד מומחי הקרן ולא על-ידי המשקיעים עצמם.
לסיכום
אנשים רבים עוסקים כיום במסחר בניירות ערך כדי למקסם את הרווחים שלהם בניסיון להגיע לחרות כלכלית. לימודי שוק ההון הם ללא ספק דרך מצוינת ללמוד על הבורסה ועל תחום ההשקעות, בין אם לצרכים אישיים ובין אם לצרכים מקצועיים. עם זאת, אנחנו ממליצים לכם לרכוש ידע בתחום רק ממכללה שתוכל להנגיש עבורכם את כל המידע בצורה המקצועית והמעמיקה ביותר.

תאריך:  04/10/2022   |   עודכן:  04/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il