X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מזל טוב! קיבלתם את אחת ההחלטות החשובות בחייכם, עכשיו הגיע הזמן לחגוג! לפני שתזכו לשבור את הכוס ולקרוע יחד את רחבת הריקודים, מחכה לכם לא מעט עבודה. ואכן, לפני היום המאושר בחייכם, אתם עלולים לחוות תסכול בחלק מהימים. התכנון עשוי להיות מתסכל ועמוס אתגרים. בהתאם, יהיה עליכם לקחת מאות בחינות ולהתחשב באלפי משתנים. כדי לנווט באומץ במסע הזה, אספנו כמה טיפים קטנים ופשוטים שיקלו עליכם.
לדעת לבקש עזרה
חשוב שנפנים - אי-אפשר לתכנן חתונה לבד. בשביל זה בדיוק יש משפחה וחברים קרובים שיוכלו לעזור לנו בהכנות, בבירורים ובכל התיאומים. זה בדיוק הזמן ללמוד להאציל סמכויות ולדעת להסתייע באנשים שאנחנו סומכים עליהם.
להיזהר מטרנדים
אטרקציות בחתונות משתנות מהר יותר ממהירות האור. מה שאולי היה פופולרי לפני שנתיים נראה היום קצת מגוחך. חשוב שלא נהפוך לקורבנות אופנה ונרתום את היום המאושר בחיינו לעגלה הזו. אם נתבונן עמוק פנימה, נגלה שאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים ואיש לא צריך להכתיב לנו את החתונה. מה שמוביל אותנו לטיפ הבא.
הקשיבו לעצמכם
היום הזה הולך להישאר אתכם בזיכרון לנצח. איזה מן זיכרון אתם מעוניינים שזה יהיה. גם אם אנשים נוספים מעורבים בתכנון, הם לא מעורבים בקבלת ההחלטות. חשוב להקפיד לשמוע כמה שיותר המלצות על קייטרינג, עיצוב, מתחמים ומוזיקה. בסופו של דבר, חשוב שלא נלך לאיבוד בתוך רצונות של אנשים אחרים.
להיצמד לתקציב
חוץ משיפוץ בבית, אין ספק שחתונות הן אחד הפרויקטים שנוטה לצאת הכי הרבה משליטה כשזה מגיע לתקציב. ייתכן מאוד שנגלה שההוצאות שלנו רק תופחות ותופחות עם כל תוכנית חדשה. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגר הזה הוא פשוט לקבוע גבול ברור. תקציב חד וחלק, עם מקדם חריגה ברור שאותו לא עוברים, יסייע לנו להבטיח שניים את החתונה בכיף ולא עם חובות.
לדפוק הופעה של פעם בחיים
מהי חתונה אם לא הזדמנות להיראות הכי טוב שרק נוכל? מעבר להשקעה בשמלת הכלה, באיפור ובתסרוקות, זו הזדמנות גם לחתן ליצור לעצמו לוק בלתי נשכח. היום כשזמינות חליפות חתן באיכות הגבוהה ביותר, קל מתמיד להבטיח שהתמונות מהחתונה יהיו פשוט הורסות.
לדאוג לתוכנית ב'
לא משנה כמה טוב תכננתם את החתונה שלכם, משהו תמיד יכול להשתבש. חשוב לוודא שתוכלו להיערך לכל תרחיש כמו ביטול לא צפוי של הדי ג'יי, תקלה בקייטרינג או אפילו פקק שמונע מכם להגיע בזמן לחופה. העיקרון צריך להיות פשוט - שום דבר לא הולך להרוס לכם את החתונה.
להקדיש מחשבה לרשימת האורחים
בנייה של רשימת האורחים היא החלק הקשה ביותר בתכנון חתונה. חשוב להדגיש מחשבה אמיתית להחלטה את מי באמת נרצה להזמין ולשאול שאלות כגון: מהי מידת הקרבה של המוזמנים? מי מאיתנו היה באירוע קודם שלהם (בהנחה שהיה)? האם צפויים להגיע ילדים וכמה?
בסופו של יום, מספר האורחים יקבע במידה רבה את כל השאר - גודל המתחם, העלויות, הקייטרינג ועוד אלמנטים רבים אחרים. לעתים, מספר אורחים רב יותר מאפשר לכסות את העלויות ביתר קלות עם המתנות. לפעמים, דווקא האירוע האינטימי משתלם ומתאים יותר לאורח החיים שלכם. חשוב לקחת את כל השיקולים הללו בחשבון.

תאריך:  04/10/2022   |   עודכן:  04/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il