X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כאשר מדובר על הרכבה של רהיטים והתקנה של אביזרים בבית, כדאי לשקול הזמנה של הנדימן מקצועי אשר יכול לבצע את העבודה בצורה מהירה ויעילה יותר, תוך שימוש בכלי העבודה המתאימים. גלו כיצד בוחרים הנדימן להרכבה והתקנה של אביזרים וקבלו מידע וטיפים נוספים בנושא.
הנדימן להרכבה והתקנה של אביזרים בבית
יש לא מעט עבודות קטנות בבית אשר אנו נוטים לדחות על בסיס קבוע וזאת מאחר שמדובר במשימות שמצריכות כלי עבודה מסוימים, ידע מקצועי ובעיקר ניסיון. אנחנו כמובן מתכוונים לעבודות של הרכבת רהיטים ומוצרים נוספים בבית, החל מהרכבה של גריל גז חדש, שולחן סנוקר שנרכש וכל דבר נוסף.
כמו-כן, גם עבודות התקנה עשויות להידחות בלי סוף וכאן הרשימה רחבה למדי: התקנה של כלים סניטריים, חבלי כביסה במרפסת השירות, דלתות, ברי מים ועוד. אז מה עושים? מזמינים הנדימן מומלץ לבית ומקבלים שירות מהיר ומקצועי. למעשה, רבים כיום בוחרים להיעזר בגורם חיצוני וזאת מכיוון שניתן לרכז מספר עבודות שונות לאותו הביקור וכך למעשה להוריד מרשימת המטלות סעיפים רבים בביקור אחד של הנדימן בבית שלנו.
כיצד הנדימן לבית מתמחר את עבודתו?
אפשר לומר שכאשר הנדימן מתמחר את עבודתו, הוא לוקח בחשבון מספר פרמטרים כגון: מספר שעות העבודה, סוג העבודה הנדרשת וגם מועד הזמנת הביקור. על-מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנו ממליצים לשלוח להנדימן תמונה או וידאו קצר של העבודה, החדר, הקיר, המוצר שמתקינים או מרכיבים וכך ההצעה תהיה מדויקת ומותאמת ולא יהיו הפתעות בהמשך הדרך.
הרכבת רהיטים בבית מסוגים שונים
עבודות של הרכבת רהיטים הן מהנפוצות ביותר בתחום. בין אם קניתם רהיט חדש מאייס או מאיקאה ואתם מתקשים בהרכבתו, תוכלו להיעזר בהנדימן מומלץ ולסיים את המלאכה בצורה מהירה. הרכבת רהיטים כוללת גם חיבור והרכבה של רהיטים גדולים ומסובכים וגם הרכבה של רהיטים קטנים יותר. ניתן להזמין הנדימן להרכבת ארונות ומיטות, כסאות וכורסאות, ספות ושולחנות ועוד.
התקנת מוצרים על-ידי הנדימן מומלץ
צריכים להתקין קולט אדים במטבח או לחבר את מכשיר התמי 4 החדש שרכשתם לאחרונה? מעוניינים להתקין אסלה חדשה בשירותים או להרכיב את הכיור החדש במקלחת? הרכבה והתקנה יכולה בקלות להפוך מעבודה פשוטה לעבודה מסובכת ולגרום לתסכול רב וגם נזקים לפריט שאותו מרכיבים. לשם כך, כדאי לשקול הזמנה של הנדימן מומלץ לבית, תוך בדיקת הניסיון שלו בעבודה הספציפית הנדרשת לכם.
כמה עולה להזמין הנדימן להתקנות והרכבות?
בעבור העבודות הפשוטות, כגון התקנת חבלי כביסה, חיבור של בר מים, הרכבת גריל גז, התקנה של טפטים וכדומה - תשלמו כ-300 שקל בממוצע. לעומת זאת ישנן גם עבודות מורכבות יותר כמו התקנת דלת חדשה, התקנת אמבטיה (כולל פירוק האמבטיה הקיימת) או התקנת קולט אדים ואלו עבודות אשר עלותם עשויה להגיע גם ל-1,000 שקל ואף יותר. לגבי הרכבת רהיטים, כאן המחירים נעים בין 200 ל-400 שקל, כתלות בגודל הרהיט ומורכבות העבודה.
איך ניתן להוזיל את מחיר השירות?
בעת הזמנת הנדימן להרכבה או התקנה, ננסה לרכז מספר עבודות לאותו הביקור. אם תוכלו להספיק 3 או 4 מטלות קטנות במשך שעה או שעתיים של עבודה, תוכלו לחסוך בעלויות בצורה משמעותית מאחר שלא נדרש להזמין את ההנדימן למספר ביקורים שונים. דרך נוספת להוזיל את מחיר העבודה היא על-ידי השוואת מחירים. נסו לבדוק לפחות שלוש הצעות מחיר שונות וכך תוכלו להבין את מחירי השוק האמיתיים. לסיום, נמליץ לכם לחפש מחירונים ברחבי האינטרנט, אשר מציגים עלויות משוערות לעבודות ספציפיות בתחום. כך תוכלו להגיע מוכנים יותר לשיחה עם ההנדימן ותקבלו אינדיקציה כללית על המחיר הצפוי לעבודה כזו או אחרת.

תאריך:  06/10/2022   |   עודכן:  06/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קבוצת ירדן
שוקלים לבצע הובלת דירה עם מנוף? במאמר זה תקראו באילו מקרים יש צורך במנוף, כמה עולה להסתייע בו לצורכי הובלת דירה, מה חשוב שתבצעו לפני ואיך בהליך פשוט דרך פורטל טופ הובלות תוכלו להשוות בין חברות הובלה באיזורכם ולחסוך בחיפושים ובכסף - קראו וגלו
כתיבת המומחים
קבוצת ירדן
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il