X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כמעט כולנו נחווה מצב שבו אחת מהאוזניים שלנו לפחות תיסתם לגמרי. לא מדובר על עניין זמני, כזה שייפתר אחרי שתנערו את האוזן מעט. אלא על סתימה רצינית, כזאת שלא תצליחו לשחרר אותה באופן עצמאי. אוזניים סתומות זה דבר לא נעים, אפילו אם לא מדובר על סיטואציה מסכנת חיים. יש כאלה שישר בודקים עד כמה הבעיה עלולה להיות מסכנת חיים, כאן המציאות אחרת לגמרי. טוב שתדעו מה תצטרכו לעשות ברגע שהשמיעה מתעמעמת והאוזניים נסתמות. אפילו אם עכשיו הכל בסדר זה לא אומר כי אחרי המקלחת או אחרי הכניסה לבריכה זה ימשיך להיות כך. טוב להיות ערוכים לתרחישים שונים אפילו אם בפועל לא יהיה עליכם ליישם את מה שלמדתם. רוצים לקבל עוד מידע על אוזניים סתומות? היכנסו לאתר מדיקו: www.medico.co.il
מדוע האוזניים נסתמות?
האוזניים שלנו הם אחד מהאיברים הכי חשובים בגופנו, בזכותם אנו שומעים כמעט הכל. ירידה באיכות השמיעה מסיבות שונות יכולה להיפתר על-ידי שימוש במכשירי שמיעה. אך מה גורם לאוזניים להיסתם ככה פתאום ללא כל התרעה מוקדמת? בתוך האוזניים שלנו יש תעלות רבות שמחברות אותן לאיברים אחרים בגופנו. כאשר התעלות נסתמות כתוצאה מחדירת מים או חדירת עצמים אחרים נרגיש את הסתימה. בדיוק כמו סתימה בצנרת או בכל מקום אחר, כך בדיוק יהיה ניתן לדמות זאת לאוזניים. הצנרת שדרכה אנו שומעים נסתמת לגמרי, ולכן ישנה חשיבות לשחרר את הסתימה.
איך משחררים את האוזן הסתומה?
עומדות לרשותכם כמה דרכים לנסות לשחרר את האוזן הסתומה. יכולות להיות תרופות סבתא שונות שיעשו את העבודה בצורה טובה. אנו מדברים על שמן זית או כל מיני תכשירים שאמורים לשחרר את הסתימה. אך הסתימה תשתחרר בתנאי כי מדובר על סתימה פשוטה ולא סתימה רצינית. מה עושים כאשר מתמודדים עם סתימה רצינית באוזן? במקרה כזה יהיה עליכם לחפש מומחה אף אוזן גרון שיעזור לכם לשחרר את הסתימה. גם אם נדמה לכם שמדובר על סתימה קלה, טוב לגשת לבדיקה אצל איש מקצוע מנוסה.
מה יכול לעשות מומחה אף אוזן גרון? הרופא המומחה יבדוק את המצב של האוזן כדי להבין את הסיבה לסתימה. יכולות להיות סיבות שונות שיביאו אתכם למצב שבו תתמודדו עם אוזן סתומה. אחרי שהמומחה יבחן את המצב מקרוב הוא יוכל להחליט מה יהיה הכי נכון לעשות באותה נקודת זמן. לרשות מומחה לרפואת אף אוזן גרון יש את הכלים הדרושים כדי לשחרר את הסתימה באוזן. הוא ידאג לשאוב את הגורם לסתימה כדי שתוכלו לחזור לשמוע ולתפקד כפי שהיה עד כה. ההמלצה שלנו אליכם היא בכל פעם שיש סתימה באוזן לגשת לרופא מומחה. הוא ידע מה לעשות כדי שתחזרו בדיוק לנקודה שבה אתם רוצים להיות.
האם האוזן סתומה עשויה להיות מסוכנת?
כל מומחה אף אוזן גרון יסביר לכם כי מצב של אוזן סתומה הוא לא מצב מסוכן. מדובר על מצב שכיח כזה שיכול לקרות בחלק מהמקרים באופן קבוע בכל מיני מצבים. לכן אין לכם מה לדאוג, אך כן יהיה עליכם לדעת כי המצב הזה לא נעים. ברגע שהאוזן סתומה, השמיעה הופכת להיות מעומעמת ואפילו שיווי המשקל נפגע. כך שיכול להיות כל מה שהייתם עושים עד כה פשוט לא תצליחו לעשות בצורה פשוטה. אנו מציעים לשחרר את הסתימה בגלל שכך תוכלו לחזור לבצע את כל הפעולות הרצויות מבחינתכם. טוב לדעת שעשיתם את אשר מוטל עליכם גם אם מדובר על בעיה יחסית קטנה. כזאת שלא מסכנת אתכם או מחייבת אתכם לגשת לרופא ללא דיחוי.

תאריך:  19/10/2022   |   עודכן:  19/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il