X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: FREEPIK]

פתרון הצללה הוא ללא ספק פריט שאנו זקוקים לו במרפסת הבית או חצר הבית ויש כאלו שיתפלאו לשמוע, הוא שימושי גם עבור עסקים. בכתבה הבאה אנו נסביר מהו גזיבו של חברת TENTQ, איך הוא נראה וממה הוא עשוי, אילו סוגי גזיבו קיימים ואיך הם ישמשו אתכם בצורה הטובה ביותר.
נעים להכיר, הגזיבו של QTENT
הגזיבו הוא סככה הדומה מעט לסוכה, אך הוא הרבה יותר טוב וחזק ממנה והוא מגיע מעוצב, כך שיכול להוסיף למראה הכללי של המרפסת או החצר. הגזיבו מגיע בצורה מלבנית, מתומנת או מרובעת, יש לו גג איכותי חסין למים וניתן להוסיף לו דפנות שסוגרות אותו מכל הכיוונים. בסיס הגזיבו עשוי מאלומיניום. מתכת זו ייחודית לתנאי חוץ, שכן היא אינה מחלידה כמו מתכות אחרות והיא מספיק חזקה כדי להישאר איכותית לזמן רב.
סוגים מגוונים של גזיבו עם מטרות שונות
חברת QTENT מייבאת סוגים שונים של גזיבו, כאשר לכל אחד מהם יש מטרות שונות והוא יכול להתאים גם לבית וגם לעסק.
למתג את העסק וגם לייצר הצללה
העסק שלכם זקוק לקירוי והצללה בחלק החיצוני של העסק או כאשר אתם נמצאים ביריד מכירות? גזיבו ממותג הוא בדיוק מה שאתם צריכים. לגזיבו מסוג זה יש שתי מטרות עיקריות. הוא נועד לייצר קירוי והצללה עבור העובדים של העסק ועבור המוצרים שנמכרים והוא גם פתרון מיתוג מעולה. על הגזיבו ניתן להדפיס את לוגו החברה. הלוגו יהיה גדול וברור לכל מי שיגיע לעמדת המכירות וזה יהווה יתרון תחרותי אל מול חברות שהלוגו שלהן פחות נראה. הגזיבו הממותג נוח עבור בעל העסק, הוא מתקפל ללא בעיה וניתן לאחסון בתא המטען של הרכב.
פתרון הצללה מצוין לגינה הפרטית שלכם
אנשים רבים מחפשים פתרון הצללה לגינה, אך לא מעוניינים בפתרון קבוע כמו פרגולה מעץ או מאלומיניום. חלק לא מעוניינים בכך כי הם גרים בשכירות ורוצים שתהיה להם האפשרות להעביר את ההצללה יחד איתם וחלק מחפשים פתרון שמאפשר גם קירוי בחורף. גזיבו לגינה הוא בדיוק הפתרון הייחודי שמאפשר לכם ליהנות מהצללה וקירוי פריקים שיכולים לעבור אתכם דירה ויש את האפשרות ליהנות ממנו כאשר יש לו רק סככה בקיץ או סככה עם קירות בחורף.
יוצאים לקמפינג? כך תדאגו לצל איכותי
קיימפינג בארץ זו אחת החופשות היותר מבוקשות עבור צעירים ומשפחות. יש המון מקומות לערוך בהן קמפינג, אך לא תמיד יש בהם פתרונות הצללה שנוכל לשבת תחתם בימי הקיץ החמים שמאפיינים את הארץ. גזיבו מתקפל הוא פתרון ההצללה האיכותי ביותר שתוכלו לקחת יחד אתכם אל הקמפינג. הוא נכנס לרכב ללא בעיה, קל לקיפול ולהרכבה ומהווה פתרון צל מצוין עם בד חזק ששומר מפני קרני השמש המסוכנות. גם שמשיות הן פתרון הצללה פריק שמתאים כאשר אתם הולכים לים או לשהייה של יום אחד. הגזיבו ייתן לכם מענה טוב יותר כאשר מדובר בקמפינג של מספר ימים. כמו-כן, אם מתחשק לכם לצאת לקמפינג בחורף, גזיבו מקורה יהווה קירוי מצוין ותוכלו להכניס אליו גם תנורים ניידים וליהנות.
גזיבו מקורה, פתרון מצוין עבור חניה, מרפסת וחורף
הגזיבו המקורה הוא פתרון מצוין כאשר אתם מעוניינים בקירוי נגד הגשם. זה יכול להתרחש כאשר אתם רוצים ליצור פינת ישיבה בחצר הבית בימי החורף, כאשר אין לכם אישור לחניה מקורה ואתם זקוקים לפתרון פריק או כאשר אתם רוצים לסגור מרפסת מבלי להתחיל בחיפוש אחר אישורים והתלה של שיפוץ. גזיבו נגד גשם מגיע עם קירות העשויים מבד פוליאסטר חזק וחסין מים העוטף בצורה טובה את כל חלקי האלומיניום שבגזיבו. יש לו חלונות ודלת כפתחי אוורור שניתן לפתוח ולסגור לפי הצורך וניתן לרכוש אותו בגדלים מגוונים.
נוחות ועלות משתלמת
מעבר לשימושים הרבים שיש לגזיבו, יש לו עוד שני יתרונות מעולים שהופכים אותו לפתרון ההצללה הטוב ביותר. בשונה מפתרונות הצללה יקרים מאוד, העלות של הגזיבו מתחילה בעלות של 300 שקלים ועשויה להגיע עד 5000 שקלים. עלויות אלו פחותות בהרבה מהעלות של פרגולה מעץ או מאלומיניום.
לסיכום, גזיבו של חברת QTENT הוא פתרון הצללה וקירוי מעולה, חזק, יציב ומיועד למספר מטרות. בתים, משפחות ועסקים יכולים לרכוש אותו במחירים נוחים והוא נשאר מעולה לטווח ארוך מאוד. מעבר לכך, ניתן לאחסן אותו ללא בעיה ולהוציא רק כשצריכים. היום כבר לא חייבים לשלם עשרות אלפי שקלים על פרגולה, אפשר פשוט לרכוש גזיבו של QTENT וליהנות מכל היתרונות.

תאריך:  23/10/2022   |   עודכן:  23/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il