X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בסמוך לקיבוץ מעלה גלבוע שבפסגת הר גלבוע נפתחה לאחרונה חוות הרוח - חווה של הסברה (והדגמה) בנושא אנרגיות מתחדשות, כולל מרכז מבקרים חדיש וצוות מקומי המעביר הדרכות, פעילויות לקבוצות וסיורים מרתקים מסוגים שונים. היעד האולטימטיבי עבור יום כיף לעובדים, ולקבוצות באופן כללי.
מה תוכלו למצוא בחוות הרוח בגלבוע ומה מציע המקום ספציפית עבור ימי גיבוש וכיף לעובדים וארגונים? תכנון יום הכיף הבא של עובדי הארגון הרגע הפך לקל ופשוט ביותר.
אנרגיות מתחדשות, מרכז מבקרים בצפון וסיורים באזור - חוות הרוח בגלבוע
רגע לפני שנגיע למה שתוכלו למצוא בחוות הרוח בגלבוע בהקשר של פעילויות לקבוצות ובפרט יום כיף לעובדים, כמה מילים על המקום עצמו.
חוות הרוח בגלבוע מהווה דוגמה חיה ומרהיבה לחזון הקיימות והאנרגיה המתחדשת אשר תופס תאוצה רבה בארץ ובעולם בשנים האחרונות. מלבד לנוף המרהיב הנשקף מהחווה (הממוקמת כאמור במעלה הר גלבוע ומשקיפה לכיוון עמק המעיינות, הרי גלעד והגליל התחתון), ניתן למצוא במקום מתקנים שונים לייצור אנרגיה מתחדשת, כולל הסברים מפורטים כמובן. מתקנים להפקת אנרגיה סולארית, שבשבות להפקת אנרגיה מהרוח ואף מתקן ייחודי ומסקרן במיוחד של הפקת אנרגיה שאובה (שני מאגרי מים בהפרש גובה של מאות מטרים אחד מן השני, אשר משתמשים באנרגיה ההידרו אלקטרית של המים הזורמים מהמאגר הגבוה אל הנמוך על-מנת להפיק חשמל בשעות של רמת ביקוש גבוהה לתצרוכת חשמל במדינה). כמו-כן, כולל המקום כאמור גם מרכז מבקרים בצפון, בו תוכלו למצוא הסברים מפורטים, פסל סביבתי מעניין במיוחד, הדרכות של אנשי הסגל של המקום ועוד.
יום כיף לעובדים בחוות הרוח
ומה בנוגע ליום כיף לעובדים בחוות הרוח? ובכן, המקום מציע הדרכות מאורגנות של פעילויות לקבוצות וסיורים, כולל ספציפית ימי כיף לעובדים ולקבוצות. יום מסוג זה עשוי לכלול ביקור במרכז המבקרים החדש, תצפית מרהיבה על האזור המלווה בהסבר מפורט ו/או סיור מאורגן עבור העובדים בחווה עצמה, או בסביבתה הקרובה. באתר של החווה ניתן למצוא פירוט בנוגע לסיורים הספציפיים המוצעים במקום, חלקם מתמקדים כמובן באנרגיה מתחדשת אך חלקם גם בנושאים אחרים בנוסף. לדוגמה - סיור בנושא חדשנות ירוקה וחקלאות ביולוגית אורגנית הכולל סיור בקיבוץ שדה אליהו (הנחשב לחלוץ בתחום של חקלאות ביולוגית אורגנית). לסיורים אלו נלווית גם ארוחת צהריים משובחת בסביבה, כך שלמעשה מדובר בחבילה כוללת לה אין צורך להוסיף יותר מדי...
סיור מעניין נוסף הוא כזה המשלב בין אתר "נהריים בגשר" לבין חוות הרוח בגלבוע. מדובר בסיור חזון ישראלי הכולל הדרכה מפורטת בנוגע לסיפור של חוות נהריים, חלוצי הגשר ותחנת הכוח ההידרו אלקטרית שהוקמה באזור בתחילת המאה הקודמת.
בקיצור - לא חסר תוכן מעניין ומעשיר, עניין והרבה הנאה בסיורים ובפעילויות המוצעים במקום. אם תרצו, יום הכיף הבא שלכם כבר למעשה מוכן ומתוכנן.

תאריך:  23/10/2022   |   עודכן:  23/10/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il