X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מתכננים להזמין שיפוצניק בקרוב? הנה מידע חיוני שיעזור לכם להבין אילו סוגי עבודות מבצעים השיפוצניקים וכיצד הם מתמחרים יום עבודה.
מה תפקידם של השיפוצניקים?
התפקיד העיקרי של שיפוצניקים הוא ביצוע עבודות שיפוצים מסוגים שונים. בדרך כלל, נזמין שיפוצניק על-מנת לבצע עבודות קטנות ופשוטות יחסית וניתן להגיד כי ברוב המקרים הוא גם זה אשר יבצע את העבודה בעצמו או ביחד עם מספר עובדים נוספים.
מה ההבדל בין שיפוצניק לקבלן שיפוצים?
ההבדל העיקרי הוא ששיפוצניק אינו חייב להיות רשום כקבלן ברשם הקבלנים. לעומתו, קבלן שיפוצים חייב להיות רשום בפנקס, תחת הסיווגים הרלוונטיים לתחום: שיפוצים, בנייה או הרחבת מבנים. בנוסף, קבלן שיפוצים מספק מענה בעבודות גדולות יותר כמו בניית בית או בניין, שיפוץ מסיבי ומקיף לדירה וכדומה.
פרמטרים שמשפיעים על מחיר העבודה
המחיר להזמנת שיפוצניק משתנה מאוד ונקבע על סמך מספר שיקולים כמו סוג העבודה, העונה שבה מזמינים את השיפוץ (בקיץ לרוב המחירים גבוהים יותר) וגם מספר שעות העבודה המשוער.
איך מתמחרים יום עבודה של שיפוצניק?
טווח המחירים להזמנת שיפוצניק לעבודה יומית, נע בין 500 ל-700 שקל בממוצע. נציין כי ישנם שיפוצניקים אשר יתמחרו את עבודתם בצורה גלובאלית, כלומר פר פרויקט ולא פר ימי עבודה ולכן כדאי לבדוק זאת לפני הזמנת השירות.
מתי לוקחים מחיר לפי מחירון שיפוצים?
כפי שהסברנו קודם לכם, כאשר שיפוצניק מתמחר עבודה מסוימת, עומדות לרשותו שתי אופציות, הראשונה היא תמחור אשר מתבסס על תמחור שעתי או ימי והאופציה השנייה היא תמחור לפי מחירון שיפוצים וטווחי מחירים מקובלים בענף.
אז מתי מסתמכים על מחירון שיפוצים ומתי התמחור יתבצע פר שעה או יום? כאשר מדובר בתיקון בודד או מספר תיקונים קטנים ופשוטים, סביר להניח שהשיפוצניק יתמחר את עבודתו לפי שעות העבודה הצפויות. לעומת זאת כאשר מדובר על עבודה גדולה ומקיפה יותר, למשל בניית נישת גבס, התקנת פרקטים, צביעת דירה וכדומה, סביר להניח שהמחיר יסתמך על מחירוני שיפוצים קיימים בתחום הנבחר.
עבודות נפוצות שמתבצעות על-ידי שיפוצניקים
כיום, ניתן להיעזר בשיפוצניקים כמעט בכל עבודת שיפוצים בבית. להלן רשימה של העבודות הנפוצות ביותר, כולל תמחור משוער:
תיקוני טיח ושפכטל: בין אם מדובר על טיח חיצוני או טיח בקירות פנים, ניתן להזמין שיפוצניק שיבצע את העבודה בצורה מקצועית ומקיפה. פרט לתיקונים פשוטים, אפשר גם לבצע פרויקטים גדולים יותר, בהם מיישמים טיח בעל טקסטורות שונות, מה שמכונה בשפה המקצועית טיח דקורטיבי.
כמה זה עולה? בין 300 ל-450 שקל לעבודה דקורטיבית עם טיח בקיר בודד.
הדבקת ריצוף: החל מריצוף דירה שלמה ועד לריצוף של מדרגות, משטחים ואפילו גגות. ניתן גם לקבל שירות של החלפה או פירוק לריצוף קיים והחלפתו בפנלים, רצפת אפוקסי או PVC.
כמה זה עולה?
צביעת דירה: מעוניינים לצבוע את קירות הדירה? מתכננים לחדש את הצבע בחדר מסוים בבית? שיפוצניקים יכולים לסייע לכם בעבודות מסוג זה. ניתן גם להזמין שירות ספציפי כמו צביעת תקרה, צביעה של חדר מדרגות או מסדרון וכדומה.
כמה זה עולה? המחיר המשוער לצביעת דירת 4 חדרים שגודלה הוא 100 מטר, עומד על 4,000 שקל כולל תיקוני צבע ושיוף.
עבודות גבס: החל מבנייה של קיר גבס ועד לפרויקטים מורכבים יותר כמו נישות או ספריות מגבס, מזנונים או חדרי ארונות שלמים. אגב, רוב השיפוצניקים יוכלו לסייע לכם גם בפירוק של קירות גבס קיימים בבית כחלק מפרויקט גדול יותר או כעבודה בפני עצמה.
כמה זה עולה? הזמנת שיפוצניק לבניית קיר גבס נעה בין 1,500 ל-2,000 שקל ובניית ספריית גבס תעלה בין 250 ל-300 שקל למטר. פירוק קיר גבס יעלה בין 60 ל-100 שקל למ"ר.
הדבקת פרקטים: החלפת המרצפות בדירה לפרקט מסוג עץ או למינציה, כאשר ניתן גם לבצע את העבודה על גבי הריצוף הקיים מבלי לפרק אותו.
כמה זה עולה? המחיר להתקנת פרקט עץ נעה בין 70 ל-100 שקל למטר מרובע.
עבודות שונות: פרט לתחומים הספציפיים שצוינו עד כה, שיפוצניקים נותנים שירותים כמו שבירת קירות, תיקון של סדקים, הסרת עובש מהקיר או התקרה, התקנה של חלונות, יישור לקיר קיים ועוד.
כמה זה עולה? שבירת קיר תעלה בין 100 ל-200 שקל למ"ר, הסרת כתמי עובש במספר מוקדים תעלה בין 700 ל-1,300 שקל ובניית קיר תומך תעלה בין 400 ל-600 שקל.

תאריך:  06/11/2022   |   עודכן:  06/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il