X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

איזו התרגשות גדולה זו, להלביש את הילד שלכם יפה-יפה, לדאוג לחליפה מהודרת ולזוג נעליים מושלמות, וסוף כל סוף להכין לו את בר המצווה הגדולה של החיים! השקעתם את כל כולכם בזה - בהוצאות הכספיות, בהזמנת האורחים, באוכל, באולם, בתפאורה, במוזיקה ומה לא? אלא שעם כל השמחה והחגיגה תרצו להשאיר משהו גם לאחר כך... לכן המון הורים חושבים על רעיונות מיוחדים למזכרות יפות לחגיגת בר המצווה, כאלו שישמרו גם לאחר כך, זמן רב אחרי שכולם יחזרו הביתה, וייזכרו בבר מצווה שכזו הם עוד לא ראו.
מעוניינים להכין דרשה מיוחדת לבר מצווה? חושבים על רעיון מקורי למזכרת? הגעתם למקום הנכון! אנו כאן נעזור ונסייע לכם להפוך את בר המצווה הזה למאורע הייחודי והנעלה ביותר עבורכם ועבור בנכם.
למה בעצם להשקיע במזכרת מבר המצווה?
תחשבו על כך שהיום הזה הוא אחד הימים היפים והמאושרים ביותר בחייו של ילדכם שגידלתם וטיפחתם. הנה, סוף-סוף הוא הופך מצוציק לגדול. השקעתם בחגיגה שלו המון, פיזית ונפשית - השקעתם בכתיבה של דרשה, על הכנת הקריאה בתורה, על רכישת תפילין מהודרות, על אולם, תזמורת ותפאורה, בגדים לעצמכם ולילד ועוד המון. אך עדיין, האירוע הזה בסופו של דבר נערך למשך כמה שעות, ואחר כך הוא נגמר. לא תרצו להשאיר איזו טעימה קטנה שתחזיר את הטעם הטוב מאותו יום מרגש? זו בדיוק הסיבה שהמון הורים בוחרים במחשבה על רעיונות למזכרות יפות לבר מצווה. מתנה מיוחדת שתשמש בתור מזכרת מאירוע הבר מצווה, כזה שיחולק לאורחים בסיומו של האירוע. ניתן לחשוב על המון רעיונות מקוריים ויצירתיים שיזכירו לכולם את האווירה הטובה שהייתה ושבה הם לקחו חלק.
רעיונות שונים למזכרת
את מזכרת הבר מצווה ניתן להכין לבד או להיעזר בחברה מקצועית. תוכלו לקשר את המזכרת למשהו של קדושה, למשל זמירון שבת עם פיוטים, ברכת המזון שעל החזית כתוב "מזכרת מבר המצווה של" ואז שמו של חוגג האירוע בנכם האהוב. תוכלו להכין בשמים כמו למשל ציפורן או חומר מבשם טבעי אחר בתוך צנצנת, שתשמש בתור בשמים להבדלה.
אפשר גם לקחת את זה צעד קדימה ולערוך את המזכרת בצורה אישית יותר - למשל, אם יש לכם תמונה של חוגג הבר מצווה עם גיסים, דודים, קרובי משפחה וחברים תוכלו לצרף את אותה תמונה לאותה מזכרת. כך המזכרת תקבל נימה אישית יותר ותזכיר בצורה חדה את הקשר והזיקה שבין החוגג לבין האורח המוזמן. אומנם מדובר בעבודה קשה, ארוכה ומפרכת יותר אך ייתכן מאוד שהיא תשתלם לכם.
להכין דרשה שכמותה לא שמעו עוד
כמובן שגם חתן הבר מצווה עצמו לא יושב בחיבוק ידיים ונשאר אדיש למאורע. נדרש ממנו פעמים רבות להכין דרשת בר מצווה מושקעת ומטובלת בכל טוב חכמה ותבונה. כאן ניתן להיעזר בסיוע מקצועי בנוגע להכנת דרשה לבר מצווה לחרדים. דרשה טובה היא כזו שיודעת לשלב בחכמה את עניין בגרותו של הנער עם פרשת השבוע ו/או עניין תורני וקדוש אחר מענייני היום. תוכלו לקבל כמובן עזרה וסיוע בהכנת דרשות לבר מצווה לחרדים, על הדרך הטובה והמקורית ביותר!

תאריך:  13/11/2022   |   עודכן:  13/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il