X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בין אם אתם מתכננים חופשה בארץ ובין אם בחו"ל, מאוד יכול להיות שלא תהיו מוכנים להתפשר על בית המלון בו תתארחו. אם אתם תרים אחר מלון יוקרה, קיימת חשיבות גבוהה שתשימו דגש על כל הפרמטרים אשר ישפיעו על הבחירה ובסופו של דבר, תבחרו בסופו של דבר את המלון המפנק ביותר - מלון אשר ערוך לעמוד בסטנדרטים שלכם (אשר כידוע, יכולים להיות גבוהים מאוד). אז אם אתם תוהים מהם אותם הפרמטרים - המאמר הבא יוכל לסייע לכם במידה רבה בבחירה:
הגדירו את סוג המלון המבוקש
את ההגדרה תוכלו לעשות לפי הצרכים והדרישות שלכם מהמלון - האם אתם מחפשים מלון אשר שם דגש על הפרטים הקטנים - חדרים מעוצבים ומאובזרים בקפידה, מתחם ספא, יחס אישי ואינטימיות. או שאולי אתם מחפשים מלון אשר יספק לכם מגוון רחב של אטרקציות כמו: בריכות, ארוחות, מתקנים מושקעים ועוד.. אם ההגדרה הראשונה יותר עונה על הדרישות שלכם, כנראה שכדאי שתמקדו את החיפוש שלכם באותם מלון בוטיק יוקרתיים - שהם מלונות קטנים יותר, בהם מושם דגש על הפרטים הקטנים.
בדקו לעומק מהי רמת האירוח המוצעת באותו המלון
רמת האירוח תלויה במידה רבה בהגדרת סוג החופשה - האם אתם מגיעים לחופשה במסגרתה אתם מתכוונים לבלות בעיקר במלון. או שאולי מדובר בחופשה בה אתם במרבית היום מחוץ למלון, אבל אתם כן רוצים לחזור בסוף היום למלון מפנק בסטנדרטים גבוהים. כאשר אתם שמים דגש על רמת האירוח המבוקשת, כדאי לשים דגש גם על הפרמטרים כמו: מספר הארוחות ביום, מהם מתקני האירוח שלא תהיו מוכנים להתפשר עליהם, האם חשוב לכם גם הפרטים הקטנים: מכונת קפה בחדר, מוצרי טיפוח, חלוק רחצה, מגבת וכיוצא בזה.. ככל שתגדירו את הציפיות שלכם בצורה מעמיקה יותר ואף תיכנסו לפרטים קטנים יותר, כך תוכלו למקד את החיפוש שלכם בצורה טובה יותר ולהעלות את הסיכויים למצוא מלון אשר יענה הרוב המוחלט של אותן הדרישות.
היכן המלון ממוקם ומה יש בקרבתו?
לשאלה אם אתם מחפשים מלון בארץ או בחו"ל יכולה להיות השפעה רבה על הבחירה. בנוסף, גם למיקום הפרטני של המלון יכולה להיות לא מעט השפעה. ראשית כל, אם אתם מחפשים מלון בעיר גדולה שאתם לא ממש מכירים, מאוד יכול להיות שלא תהיו מוכנים להתפשר על מיקום המלון - והמיקום המועדף יהיה במרכז העניינים. אם אתם מחפשים מלון באיזה אי-קסום או בלב טבע, לנוף אשר נשקף מהמלון יכולה להיות השפעה לא קטנה על הבחירה. לכן, בעת חיפוש אחר מלון יוקרה, כדאי שתשימו דגש גם על נושא המיקום - בהתאם להעדפות שלכם ואם אתם פחות מכירים את המקום, כדאי לערוך בירורים מקדימים לגבי מיקומים מומלצים.
החוויה הייחודית/הקונספט של המלון
כיום ניתן למצו אלא מעט מלונות יוקרה בארץ ובעולם אשר מתבססים על קונספטים ייחודי או מציעים לאורחים חוויה יוצא דופן - לדוגמה, מלון הממוקם במערה, מלון שהוא מנזר לשעבר וכיוצא בזה.. אם חשקה נפשכם בחוויה ייחודית מהסוג הזה, חשוב שתכירו תחילה את כל המלונות באזור הרלוונטי אשר מציעים חוויה שכזאת - מה שיקל עליכם בסופו של דבר את הבחירה.
מחיר השהות (והיחס לתועלת)
סביר להניח שאם אתם מחפשים אחר מלונות יוקרה גם התקציב אותו אתם מקצים למטרה הינו יחסית גבוה. עם זאת, יש מלונות יקרים יותר ויקרים פחות - והמחיר גם מושפע במידה רבה ממיקום המלון. לכן, כן חשוב להגדיר תקציב עליון ולבסס את החיפוש גם על התקציב - מה שימנע ממכם מצבים בהם תמצאו את עצמכם מוציאים סכומי כסף הגבוהים משמעותית ממה שתכננתם..

תאריך:  17/11/2022   |   עודכן:  17/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il