X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בשיתוף דרונט בניית אתרים
בניית אתר אינטרנט היא אומנם פעולה שכיחה ונפוצה ביותר כיום, אך אין זה אומר כי קיימת דרך אחת מומלצת ו"מקצועית" יותר לבנות אתר, או שכל סוג של אתר שיבנו עבורנו ישרת אותנו באותה מידה. וורדפרס היא הפלטפורמה העיקרית באמצעותה בונים כיום אתרים, ומסיבות טובות. על-מנת שהאתר שבונים עבורנו בוורדפרס אכן יהיה איכותי ויתאים לצרכים שלנו חשוב להכיר ולדעת כמה דברים בסיסיים על בניית אתרים מסוג זה.
למה דווקא וורדפרס? - נקודה ראשונה שכדאי להבין לפני שאתם משלמים למישהו כסף על-מנת שיבנה עבורכם אתר בוורדפרס, היא למה בכלל כולם משתמשים דווקא בפלטפורמה זו ומדוע היא הפכה לנפוצה ביותר בעולם אתרי האינטרנט? ובכן, וורדפרס היא פלטפורמה נוחה וגמישה של קוד פתוח, באמצעותה ניתן לבנות אתר יחסית במהירות ובקלות, אך גם להמשיך ולפתח אותו לאורך זמן ולנהל אותו באופן שוטף בצורה נוחה ביותר. גם בעל האתר עצמו (ולא רק אנשי המקצוע הטכניים המקימים ומתחזקים את האתר) יכול לנהל אותו באופן שוטף, לשנות ולהוסיף בו דברים בלי בעיה ולהשפיע על טווח רחב של פרמטרים באפיון ובפעולה השוטפת של האתר. מבחינות רבות, זו הדרך הנוחה והנגישה ביותר לבנות, לתחזק ולתפעל באופן שוטף כיום אתר, ולהביאו למצב של אתר מורכב, איכותי ומהיר.
היכן כדאי לאחסן אתר וורדפרס? - רגע לפני שנדבר על התהליך עצמו של בניית אתר וורדפרס, כדאי להתייחס לאחסון של האתר. השרת על גביו מאוחסן האתר עשוי לקבוע המון בכל הנוגע לאופן בו האתר יעבוד ויתפקד באופן שוטף ולאורך זמן. אתרי וורדפרס מומלץ לאחסן כיום בישראל ולא בחו"ל, ממספר סיבות שונות. אתר המאוחסן בארץ יפעל לרוב מהר יותר מפני שהנתונים והתקשורת אינם צריכים לעבור דרך כמה וכמה צמתי תקשורת שונים. זה עשוי להיות קריטי, מכיוון שהמהירות בה עולה האתר (ובה ניתן לעבור בין דפים בתוכו) קובעת כמה גולשים ייכנסו אליו ויישארו בו. כיום זמן ההמתנה הממוצע של גולשים בטרם הם עוזבים אתר שלא עולה הוא כמה שניות ספורות!!! חשוב שהאתר שלנו יפעל בצורה חלקה ומהירה, תמיד.
אילו סוגי אתרים כדאי לבנות בוורדפרס? - פלטפורמה זו מצוינת עבור אתרים מסוגים שונים, הן בניית אתר מכירות בוורדפרס והן בניית אתר תדמית לחברה, כמו גם כל סוג נפוץ אחר של אתרים. מערכת הניהול הנוחה של וורדפרס הופכת אותה לפלטפורמה המועדפת עבור חנויות מקוונות ואתרי מכירות כאמור, מפני שבעל האתר עצמו יכול לנהל באופן שוטף את האתר, מה שנדרש במיוחד במקרה של אתר מכירות פעיל.
אצל מי לבנות אתר בוורדפרס? - מומלץ תמיד לפנות לחברת בניית אתרים, וכזו המתמחה בין השאר גם (ובעיקר) בבניית אתרים בוורדפרס. זה עדיף מבעל מקצוע יחיד אשר אולי ייתן לכם בהתחלה יחס אישי יותר, אך לאחר מכן יהיה קשה יותר לתפוס אותו ולסמוך על הזמינות שלו עבורכם. בין אם מדובר בבניית אתר מכירות גדול ומורכב (או פשוט וקטן...), בניית אתר תדמית עבור חברה או כל סוג אחר של אתר שאנחנו רוצים שיפעל בצורה טובה וניתן יהיה לשפר ולשנות בו דברים ביתר קלות, חשוב לפנות לשירותי חברה לבניית אתרים וותיקה ומוכרת עם רקורד מוכח של אתרים פעילים ולקוחות עבר מרוצים. לא פחות מכך...

תאריך:  23/11/2022   |   עודכן:  22/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il