X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בוודאי כבר שמעתם או שאתם מכירים אישית פנסיונרים ופנסיונרית בגיל השלישי, שהחליטו לא מכבר לעבור לדיור מוגן. לעבור בימינו לדיור מוגן בגיל השלישי, זה תופעה רווחת למדי. אם אתם שוקלים בעניין או חושבים האם להמליץ על כך להורים המבוגרים, הדברים הללו יעניינו אתכם במיוחד. אלה השיקולים המובילים, שמניעים אנשים לעזוב את הבית המוכר, ולעבור לדיור מוגן איכותי.
פה נהנים מחיים חברתיים ואיכות חיים
ראשית, חשוב להבין שאין זו רק סיבה אחת ויחידה, המניעה אנשים עצמאיים ובמידה רבה גם בריאים להתחיל לחפש דיור מוגן . זה קיים בעשור השביעי, השמיני ואפילו התשיעי של החיים. ישנן סיבות מגוונות, שעם חלקן תוכלו להרגיש חיבור מידי כפי שתיווכחו מיד. אחד השיקולים במעבר לדיור המוגן זה שפה נהנים הדיירים מחיים חברתיים ואיכות חיים גבוהה. בגיל מסוים, אנשים מרגישים בבית סוג של בדידות שלא הייתה מוכרת קודם לכן. המעגל החברתי מתחיל להצטמצם, אין מסגרת מסודרת של מקום עבודה. הילדים כבר מזמן עזבו את הבית ולעיתים גם הנכדים בוגרים ויש להם חיים מלאים ועשירים משל עצמם. תחושה של בדידות איננה טובה לאיש ובמיוחד זה הרסני לאנשים שהם חברותיים מטבעם. אנשים שאוהבים את קרבתם של אנשים איכותיים, אנשים שרוצים ליהנות מאיכות חיים המשולבת עם פעילויות חברתיות מלא החופן, מוצאים את כל זה וגם הרבה יותר, בדיור איכותי לגיל השלישי.
נפש בריאה בגוף בריא בגיל השלישי
עובדה ידועה היא שאנשים פעילים שומרים על הגוף טוב יותר מפני פגעי הזמן. הרפואה כבר גילתה מזמן שיש הבדל בין הגיל הכרונולוגי (שרשום בתעודת הזהות), לבין הגיל הביולוגי (המבוסס על בריאות פיזית ונפשית). פעילות ספורטיבית גורמת לאנשים לא רק להרגיש יותר צעירים אלא גם באמת להיות יותר צעירים. זו עוד סיבה נוספת לכל שאנשים מוצאים את הדיור המוגן מתאים להם כל כך. פה ישנם מדריכי כושר מיומנים ומדריכות של שיעורי יוגה, פילטיס ועוד הרבה יותר. פעילות ספורטיבית מסודרת, עם מתקני כושר מתוחזקים ואביזרים נלווים, שומרת על הנפש בריאה, בגוף בריא. ובל נשכח כי כשהגוף פעיל, זה מלווה בהרגשה פיזית ונפשית טובה יותר.
חדר אוכל נעים ותזונה בריאה מותאמת
בגיל השלישי, כבר לא כיף כמו פעם לעמוד במטבח ולבשל. והאמת היא, שגם יותר מסובך להקפיד על אתגרי התזונה בגיל שבו חילוף החומרים כבר לא כמו פעם והגוף זקוק לתזונה אישית מסוג אחר. פה נמצאת עוד נקודת חוזק הקשורה לדיור מוגן. במקומות הטובים ביותר, עוזרים עם כל מה שצריך בתחום של שמירה על תזונה. ישנם חדרי אוכל מאובזרים, ארוחות מלאות וחמות. תזונאים ותזונאיות מוסמכים מלווים את עריכת התפריטים. לדיירים הזקוקים לאוכל מיוחד, דואגים גם לכך. אוכל בריא יותר מפחית לחץ דם, עוזר לשמור על המשקל בגיל השלישי, מפחית תסמינים של מצבים קדם סוכרתיים וכדומה. למי שנמאס לבשל ורוצה ליהנות מהחיים הטובים ומאוכל טוב, פה זה קל, נוח ואפשרי.
מעטפת של חוגים ופעילויות
איש לא מצפה להתחיל קריירה בגיל השלישי וזה גם לא מה שצריך. מה שכן צריך, זה פעילויות איכותיות וחוויתיות, לזמן הפנוי. ואכן, זו סיבה טובה לכך שבדיור מוגן משקיעים בזה. מספקים לדיירים מעטפת שלימה של חוגים ופעילויות, הרצאות וקונצרטים, ערבי ריקודים, שירה בציבור, מופעי הומור ועוד הרבה יותר. כל זאת, לצד שירותי ניקיון ותחזוקה בחדרים, שירותי רפואה בוטיק לציבור הדיירים ופתרונות נוספים כגון שירותי טיפוח, עיצוב שיער וכדומה, ממש עד פתח הדלת.

תאריך:  24/11/2022   |   עודכן:  24/11/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il