X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אחת לכמה שנים נשמעת קריאה שאלמנט נוסף מחיינו חלף מן העולם. פעם אחת צועקים בקול גדול שהדפוס מת ופעם אחרת צועקים שהמסחר כולו עבר לדיגיטל. אבל כשבוחנים את המצב בשטח מגלים כי למרות ההכרזות, ולמרות שאכן ישנם שינויים בהרגלי הצריכה בעקבות מהפכת הדיגיטל, עדיין יש סביבנו עיתונים וחנויות חדשות ממשיכות להיפתח ולהציע את מרכולתן בצורה פיזית לצד הפעלת אתר אינטרנט. אבל אם יש משהו אחד שלא משתנה זה יהיה הצורך שלנו לשווק את העסק שלנו וכאן נכנסים לפעולה פתרונות הדפוס לעסקים.
גם בעולם הפיסי וגם בעולם הדיגיטלי אנחנו עדיין זקוקים ללקוחות כדי שהעסק ישרוד וכדי להגיע לאותם לקוחות אנחנו משתמשים בכל מיני אסטרטגיות. חלקן הארי של אותן אסטרטגיות מצריך מאיתנו להשתמש בשירותיו של בית דפוס כדי להוציא לפועל את התוכניות שלנו. נפגשנו לשיחה עם מאיר אידלמן, המנהל והמייסד של חברת רולתג אשר מתמחה במתן פתרונות דפוס לעסקים משנת 1969, כדי שזה יספר לנו על כל מה שחשוב לדעת על פתרונות דפוס לעסקים כדי שאתם תוכלו לייצר קמפיינים שיווקיים איכותיים שיעזרו לכם למשוך יותר לקוחות.
מה נכלל תחת פתרונות דפוס לעסקים?
"בתי דפוס שמתמחים במתן פתרונות לעסקים מציעים כיום קשת רחבה של שירותים. חלקם מתמחה בעיצוב ובהדפסה של פלאיירים וכרטיסי ביקור, אך חלקם מתמחה בהדפסות מורכבות יותר לעסקים כמו למשל הדפסה על המוצרים עצמם כדי לייצר אריזה מרשימה שתמשוך את העין של הלקוחות. פתרונות הדפוס לעסקים שאנחנו מתמחים בהם ברולתג כוללים בין היתר הדפסה של מדבקות ספרון, כמו אלו שאפשר למצוא על כדורים ועל תרופות, ייצור של אריזות מזון על-פי התקנים המחמירים בעולם לבטיחות מזון וזאת לצד ייצור והדפסה של כלל חומרי האריזה והמדבקות שעסק צריך לכל מטרה שהיא".
באיזה שלב יוצרים קשר עם בית הדפוס?
"כמה שיותר מוקדם יותר טוב. לבתי הדפוס יש הרבה ניסיון בעיצוב ובפיתוח של מארזים למוצרים ובייצור של מדבקות והניסיון הזה הוא היתרון הגדול ביותר שיש להם. מרבית האנשים, וזה כולל גם מעצבים שעובדים בחברות שיווק, לא מתמחים בתכנון של מארזים מורכבים ולכן הרבה פעמים אפשר לחסוך טעויות רבות אם רק נכניס לתמונה איש מקצוע מיומן שיוכל להגיד מה אפשר לעשות ומה אי-אפשר לעשות".
מה כדאי שיהיה לי כשאני יוצר קשר עם בית דפוס?
"ככל שתבואו מראש עם כמה שיותר פרטים והבנה של מה אתם רוצים להשיג, ככה בית הדפוס יוכל לעזור לכם בצורה מדויקת יותר. כשמדברים על פתרונות דפוס לעסקים מדברים בהרבה המקרים על דברים שהם אמורפיים מבחינת התפיסה המרחבית שלהם ולכן חשוב להתחיל את הקשר עם בית הדפוס בשיחה שבה נשים על השולחן את כל הדברים שיש לנו בראש וככה אנשי המקצוע יוכלו להפוך את המחשבות למוצרים מוגמרים. בואו וניקח למשל פעולה כמו השבחת מוצר שהיא לכאורה פשוטה - אנחנו רק רוצים לקחת פלאייר שיש לנו ולהפוך אותו לאיכותי יותר. אבל האם אנחנו רוצים לעשות זאת באמצעות למינציה? או אולי באמצעות לכה סלקטיבית, לקה מובלטת או הטבעת פויל? כל אחת מההשבחות האלו דורשת התייחסות מעט שונה וזה רק דבר אחד מתוך כל הפרמטרים שיש להתייחס אליהם כשרוצים לייצר מוצרי דפוס איכותיים לעסקים. אז כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר צריך להגיע מוקדם ככל האפשר ועם רעיון מגובש וקונקרטי עד כמה שאפשר, במיוחד אם הוא חדשני ולא דומה לשום דבר אחר שראינו קודם".
מה טווח המחירים המקובל בתחום פתרונות הדפוס לעסקים?
"קשה לדבר על טווח מחירים בתחום כי כל פתרון ופתרון הוא עולם בפני עצמו ויש לו טווח מחירים משל עצמו. ניקח את מדבקות הגלילים למשל, רק בתחום הזה יש לנו מדבקות מנייר תרמי, מדבקות מפוליפרופילן, מדבקות מ - PVC מתפרק, מדבקות פרפר, מדבקות ברקוד, מדבקות ויניל והרשימה עוד ארוכה. עכשיו, זה רק תחום אחד וספציפי כמו מדבקות גלילים, אבל בנוסף אליו יש לנו כאמור עוד המון תתי תחומים שבהם חומרי הגלם משתנים ובהתאם לכך גם המחירים. כמו-כן, בחלק מהמקרים אנחנו צריכים להשקיע יותר זמן בפיתוח ובתכנון של המארז או המדבקה כדי שיתאמו לרגולציה, לשיקולים השיווקיים וכמובן לתנאי האחסון של המוצר". ( לעוד כתבות במגוון נושאים שונים תוכלו לקרא במדור "זירת המומחים" שלנו )
אנחנו מודים מקרב לב למאיר אידלמן על השיחה המעניינת ועל המידע שסיפק לנו בכל הקשור לפתרונות דפוס, פתרונות המיועדים לעסקים ולתעשיה.

תאריך:  30/11/2022   |   עודכן:  05/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il