X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שריינתם מקום, בחרתם תפריט מעורר תיאבון וחשבתם על כל הפרטים שיהפכו את האירוע להצלחה. אבל מה לגבי מיתוג עסקי שיחזק את התדמית שלכם במהלך הערב וגם בסיומו?
מיתוג אירועי חברה לסוף השנה - כך תעשו זאת נכון
שריינתם מקום, בחרתם תפריט מעורר תיאבון וחשבתם על כל הפרטים שיהפכו את האירוע להצלחה. אבל מה לגבי מיתוג עסקי שיחזק את התדמית שלכם במהלך הערב וגם בסיומו?
אירועי חברה, ימי גיבוש והתכנסויות לקראת חגים מתקיימים כמעט בכל עסק, החל מארגונים גדולים ועד לעסקים משפחתיים. המוזמנים שלכם יצפו בכל אחד מהם לחוויה מעניינת ושוברת שגרה, והרושם שלהם יורכב גם מהאטרקציות הגדולות אבל גם מהפרטים הקטנים ביותר. עבורכם, זו ההזדמנות לשים דגש לא רק על תכנים וכיבוד אלא גם על מיתוג נכון, שילווה את האירוע.
מיתוג עסקי באירוע מבוסס על השפה העיצובית של החברה, במטרה להעניק לו אופי, לבדל אותו מאירועים אחרים ולאפשר לכולם לקבל את הרושם המתאים. מיתוג אירועי חברה מחזק את התדמית של בית העסק, ובמקביל גם את תחושת השייכות של העובדים בארגון. על-ידי כך הוא מגביר את המוטיבציה והפרודוקטיביות שלהם, ותורם ליצירת סביבה ארגונית נעימה יותר.
איך נמתג אירוע חברה?
מעוניינים למתג את אחד מאירועי סוף השנה שלכם? האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. מיתוג עסקי באירועי חברה יכול לכלול מגוון רחב של מוצרים, ואלה כמה מהעיקריים שתרצו לשלב באירוע הקרוב:
פליירים - פלייר מאפשר לכם להעביר מסרים בצורה אפקטיבית וממוקדת. תוכלו להשתמש בו כדי למסגר אירועי סוף שנה בצורה נוחה ועניינית. לכלול את כל פרטי הערב, להעביר את איחולי ההנהלה לשנה הקרובה ועוד.
רול אפ - רול אפ הוא פוסטר גדול שמהווה חלק מרכזי מהתפאורה באירועי חברה. תוכלו להדפיס עליו את הלוגו של החברה, לוח זמנים לאירוע ומידע נוסף שתרצו לשתף, ולהציב אותו בכניסה למקום או בכל אזור רלוונטי אחר.
שלט שמשונית - לשלטי שמשונית יתרון כפול. הם בולטים מאוד כך שקל להבחין בהם מרחוק, ובנוסף גם עמידים בפני גשם או שמש. חברות רבות תולות אותם בכניסה למקום ההתכנסות, בכדי לעזור למוזמנים לאתר אותו ולכוון אותם ישירות לאירוע.
אילו מתנות ממותגות תוכלו להעניק לעובדים?
חוויית המיתוג לא חייבת להסתכם בעיצוב האירוע. למעשה, היא יכולה להמשיך ללוות את העובדים שלכם גם אחרי שהאירוע מסתיים, בעזרת מתנה ממותגת שתחלקו במהלך הערב. מתנות ממותגות שניתן להשתמש בהן ברמה היומיומית, במשרד וגם מחוץ לו, הן מזכרת נהדרת ודרך להגדיל את החשיפה לעסק. ומאחר שאירועי סוף השנה האזרחית מתקיימים במהלך החורף, זו הזדמנות מצוינת למתג מוצרים כלליים כמו אוזניות, בקבוקי שתייה ממותגים או ממתקים ממותגים, לצד מוצרים שקשורים ישירות לעונה.
ברשימת המתנות הממותגות שעובדים ישמחו לקבל במהלך החורף, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים - החל מפריטים כמו מטריות ממותגותובקבוקים תרמיים, ועד ליומנים שיעזרו להתחיל גם את השנה הבאה באופן הטוב ביותר.
ועוד כמה טיפים לסיום
  • חלקו את מקום האירוע לאזורים - כך תוכלו לוודא שאתם לא שוכחים להתייחס לאף אזור, ושאתם רוכשים מוצרי מיתוג בכמות המתאימה. בלי לפספס מצד אחד, ובלי להגזים ברכישת פריטים שאין בהם שימוש מצד שני.
  • מדדו בהתאם - חלק מהמוצרים, כמו רול אפ למשל, מגיעים במידות שונות. ודאו מהי המידה שמתאימה לכם, כדי לנצל את החלל ביעילות.
  • בחרו בבית דפוס שמתמחה במיתוג - מיתוג אירוע הוא תהליך מורכב, ואתם רוצים להיות בטוחים שהמוצרים שהזמנתם יגיעו בזמן ובאיכות המקסימלית. כדי לעשות זאת, בחרו בית דפוס מנוסה שמציע תהליך הדפסה מהיר, מגוון מוצרי קידום ואפשרויות שילוח נוחות.
מיתוג עסקי של אירוע מאפשר לשקף את אופי החברה ואת הייחוד שלה, באמצעות מגוון רחב של מוצרים. החל מכרזות ענק ורול אפים מלאי נוכחות ועד למתנות שכולם אוהבים לקבל כמו מטריות או בקבוקי שתייה ממותגים. בעזרת תכנון מקדים ובחירת המוצרים הנכונים, תוכלו להפוך את אירוע סוף השנה לערב מעורר השראה שכולם ידברו עליו.
הכתבה הופקה בשיתוף אתר PIX
תאריך:  01/12/2022   |   עודכן:  01/12/2022
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il