X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

את החשיבות הרבה שיש לשמו הטוב של האדם, לא צריך להוכיח. מספיק להסתכל על אנשים מפורסמים שהאשימו אותם בדברים שליליים כאלה ואחרים, איך ברגע אחד הם הופכים להיות מנודים ומושמצים בפי כל. פרסום שלילי יכול להיות על אדם פרטי, על קבוצת אנשים, על עסק או חברה ועל כל מי שחשוב לו ה"שם" שלו. במקרים שבהם מדובר על עסק פעיל, כמו למשל על אדם שנותן שירות או עסק שמשווק מוצרים מסוימים, המציאות מוכיחה שפגיעה בשמם הטוב יכולה להיות מכה לא פשוטה בכלל, עד כדי כך שישנם אנשים שנאלצו לסגור את העסק שלהם בגלל פגיעה בשמם הטוב או בשמה הטוב של החברה שלהם.
פגיעה במוניטין ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות
כיכר העיר הווירטואלית הפכה כבר ממזמן זירת ההתרחשויות העיקרית שבה אנשים יוצרים קשרים אחד עם השני ומרכלים. כיום, המקום העיקרי שבו מתבצעת פגיעה במוניטין הוא רשת האינטרנט וכמובן הרשתות החברתיות. בגלל הקלות הרבה שכל אחד יכול לפרסם את הגיגיו, ולהעלות כל טענה ופרסום שלילי שעולה בדעתו, ניתן לראות יותר ויותר מקרים של אנשים ועסקים שנפגעים כתוצאה מפרסום באינטרנט. למעשה, במקרים בהם מדובר על פרסום שקרי ניתן לתבוע בבית המשפט את המפרסם, אך גם במקרים הללו לוקח לעיתים לא מעט זמן עד שהפרסום יורד מרשת האינטרנט והנזק כבר גדול.
הורדת תוצאות שליליות מתוצאות החיפוש בגוגל
המקום שבו אנחנו מחפשים מידע כמעט בכל נושא, הוא כמובן מנוע החיפוש מבית חברת גוגל. הרבה מאוד פעמים אנחנו מוצאים את עצמנו בודקים ביקורות ופרסומים על-אודות אנשים ועסקים, בכדי לדעת האם כדאי להיכנס אל העסק או לעשות עסקים עם אותו אדם. במקרה שבתוצאות החיפוש מתגלה משהו שלילי, גם אם מדובר על איזה כתבה ישנה או פסק דין עתיק שקשור באותו אדם, זה יכול להוות נורת אזהרה שתגרום ללא מעט אנשים להחליט להתרחק מאותו העסק או מאותו אדם.
כיצד אפשר לגרום לדחיקת אזכורים שליליים בתוצאות בחיפוש בגוגל?
דחיקת אזכורים שליליים בגוגל היא הדרך היעילה ביותר להתמודד עם פרסומים שליליים המופיעים בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש גוגל. כאשר אתם מקדמים את תוצאות החיפוש האחרות על חשבון התוצאות השליליות אתם גורמים לתוצאות החיפוש השליליות לרדת מטה אל מקום שאליו אנשים כמעט ולא מגיעים. על-פי מחקרים שנערכו מרבית האנשים לא טורחים לגלול מטה בתוצאות החיפוש שביצעו, אלא מסתפקים בתוצאות המופיעות למעלה בלבד. במיוחד כאשר מדובר על תוצאות המופיעות בעמוד השני, מחקרים שבדקו את הרגלי הגלישה של הגולשים לימדו שכמות מזערית ביותר של אנשים מגיע לשם, ועל כן לתוצאות חיפוש שמופיעות שם אין כמעט שום השפעה על הגולשים שמחפשים מידע.
איך מבצעים בפועל דחיקת אזכורים שליליים בגוגל?
דחיקת אזכורים שליליים בגוגל היא לא תהליך פשוט. מנוע החיפוש של גוגל פועל בעזרת אלגוריתם מתוחכם במיוחד, והוא עובר כל העת על התוכן הקיים בדפי האינטרנט השונים ומדרג אותם לפי רמת האיכות שלהם. ולכן, כאשר אנחנו רוצים לגרום לאתרי אינטרנט מסוימים לבלוט בתוצאות החיפוש בגוגל על פני תוצאות שליליות שאנחנו רוצים לדחוק אותם, אנחנו צריכים לעבוד קשה ולגרום לאתרים האחרים להיות באיכות גבוהה ולעלות גבוה יותר בתוצאות החיפוש. במרבית הפעמים הדבר מתבצע על-ידי קידום דפי האינטרנט של העסק, כך שהאזכורים השליליים יורדים אוטומטית כלפי מטה. את העבודה הזאת אפשר ברמת העיקרון לעשות גם לבד, אך מי שעושה זאת בצורה מקצועית וממילא גם המהירה ביותר אלו אנשי מקצוע בתחום ניהול המוניטין, אשר מתעסקים בדחיקת אזכורים בגוגל באמצעות קידום אתרים אחרים.
ניהול מוניטין ברשתות החברתיות
לרשתות החברתיות ישנו פוטנציאל נזק גדול במיוחד לפגיעה בשמו הטוב של אדם או של עסק. בעוד שלתוצאות החיפוש בגוגל נכנסים רק אתרי אינטרנט ובלוגים, ברשתות החברתיות כל אדם יכול לכתוב את הגיגיו, וקשה מאוד לשלוט על כל האזכורים הקיימים. במקרה שבו פרסמו עליכם או על העסק שלכם פרסום שלילי ברשתות החברתיות, הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא לפנות לחברה המתעסקת בניהול מוניטין ברשת, אשר תדאג להסרת האזכורים שליליים בכל דרך אפשרית. בחברה כזאת יושבים אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום, אשר יודעים מהם הדרכים הטובות ביותר לגרום להורדת הפרסום במהירות האפשרית בכדי למזער את הנזק שנוצר בעקבות אותו פרסום.
שיתוף פעולה עם החברה ששכרתם עבור ניהול המוניטין
חשוב מאוד להיות בשיתוף פעולה מלא עם החברה אשר מבצעת עבורכם ניהול מוניטין, ולנסות לעזור בכל מה שצריך בכדי שיצליחו לעשות את העבודה כמה שיותר מהר. במקרים רבים תהליך של דחיקת פרסומים שליליים אורך חודשים רבים, כאשר בזמן הזה רק אם תשתפו פעולה בצורה יעילה החברה תוכל לסייע לכם ולעשות את העבודה מהר יותר. בין היתר, חשוב לשבת עם אנשי החברה ולהסביר להם בצורה מפורטת על
תחום העיסוק שלכם או של החברה שלכם. זכרו - אנשי החברה אולי מומחים בניהול מוניטין, אך אין להם ידע רב כמוכם בתחום הפעילות שלכם. ולכן, בכדי שיוכלו להעלות תוכן איכותי לרשת האינטרנט ולוודא שהתכנים השליליים יידחקו כלפי מטה, חשוב מאוד לפרט ולהסביר כמה שאפשר על תחום העבודה שלכם והנושא שבו אתם עוסקים. כמו-כן, אין צורך לנסות ולהפציץ את האינטרנט במידע רב אודותיכם ואודות החברה שלכם, את העבודה הקשורה בהעלאת המידע החיובי יעשו כבר אנשי המקצוע של החברה, שיודעים לעשות זאת כמו שצריך על-פי הידע שלהם והניסיון שצברו. בכל מקרה - חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית עבור ניהול המוניטין שלכם, המחזיקה באנשי מקצוע מעולים שיעשו את העבודה בצורה הטובה והמהירה ביותר כך שתוכלו להגן על שמכם הטוב.

תאריך:  21/12/2022   |   עודכן:  21/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il