X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

מאז שהאינטרנט רק נכנס לחיינו ועד היום, הוא עבר תהפוכות רבות. לכן זה לא מפתיע שגם אתם, כמו כל האנשים האחרים שחיים בעידן המודרני, לא רוצים להישאר מאחור. זה אומר שאם עד היום היה לכם בבית חיבור לאינטרנט במהירות של 200 מגה, הרי שהיום, עם סיבים אופטיים, תוכלו ליהנות ממהירות הרבה יותר גדולה. למעשה, בימינו, אינטרנט שמושתת על הסיבים האופטיים הידועים והמדוברים כל כך, יכול להגיע למהירות של עד 1 ג'יגה! מדובר על שינוי משמעותי ביותר, ואין ספק שבדיוק אל הכיוון הזה פנינו מועדות. בניגוד לאותם כבלים מנחושות שעליהם היה מושתת בעבר האינטרנט, אנחנו רואים שהיום כמעט בכל מקום יש כבר סיבים אופטיים . זה נתון שמשנה את חוקי המשחק, כי סיב אופטי יכול להעביר גל אור במהירות מדהימה מקצה לקצה. זה גם מה שהופך את העולם הגדול שלנו לכפר גלובלי קטן, כי למעשה, המידע מועבר מיבשת אחת לשנייה במהירות מדהימה. כבר לא צריך לחשוש מכך שאם יותר מידי מכשירים מחוברים לאינטרנט בו-זמנית, האינטרנט לא יעבוד כמו שצריך. לכן ברור שפנינו מועדות לאינטרנט מהיר מאוד ואין ספק שזה מומלץ לכל אחד.
איפה באמת כדאי להתקין אינטרנט מהיר?
ראשית, חשוב לדעת שהיום, בעזרת אינטרנט עם סיבים אופטיים, אפשר ליהנות מאינטרנט ממהירות שיא. חלק מהעניין הוא שהמידע כאן מועבר בצורה מאובטחת. לכן, ברור מדוע אינטרנט כזה יכול להתאים לכל אחד, בין אם מדובר על בית פרטי ובין אם מדובר על ארגון גדול. כל עוד המידע מועבר בצורה מהירה ומאובטחת, אנחנו יכולים להשתמש ללא חשש. בין אם אתם מחפשים את החיבור הנכון לבית הפרטי שלכם ובין אם אתם מחפשים חיבור למשרד עם מידע רגיש - האינטרנט המהיר עם הסיבים האופטיים יתאים לכם. אין שום סיבה להישאר מאחור ולעבוד עם אינטרנט פחות מהיר ופחות מאובטח. זו בדיוק גם הסיבה שבגללה היום אתם שומעים על האפשרות הזאת בכל מקום, וגם לכם זה כדאי.
האם המחיר שתשלמו על אינטרנט כזה יהיה גבוה יותר?
אתם מכירים מישהו שחולם על אינטרנט מהיר יותר ולא מעניין אותו לדעת כמה זה יעלה? מובן שזה לא קיים. כולנו רוצים לדעת שאנחנו מקבלים את הטוב ביותר, אך במחיר הכי אטרקטיבי שיש. לכן טבעי שגם אתם תרצו לדעת האם כל המהירות הזאת גם עולה יותר כסף. חשוב להבין שלפני הכול, צריך לברר שאכן יש אצלכם תשתית לאינטרנט כזה., אם יש לכם אפשרות לעשות את הבירורים כבר עכשיו, אל תדחו זאת. אתם תראו שכל פעולה שתעשו בעזרת האינטרנט של העתיד תהיה יותר מהירה ממה שאתם יכולים לדמיין.

תאריך:  22/12/2022   |   עודכן:  22/11/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il