X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

רמת הגולן היא אחד האזורים היפים, המעניינים והמתבקשים ביותר במדינה עבור חופשה משפחתית, כמו גם עריכת אירועים משפחתיים קטנים וחגיגיים. זאת כמובן בהתחשב בכך שבוחרים בצורה מוצלחת מקום אירוח בגולן, המכיל את כל מה שצריך עבור השהייה, החופשה ו/או האירוע שלנו. בהקשר זה - מתחם קשת יהונתן הוא מקום אירוח ולינה ברמת הגולן ששווה ביותר להכיר.
מהו מתחם "קשת יהונתן", היכן הוא שוכן ומה הוא כולל? בפרט, מה הופך את המקום (ואת רמת הגולן בכלל) ליעד אטרקטיבי עבור חופשה, בפרט עבור עריכת אירוע משפחתי קטן וחגיגי?
לינה ברמת הגולן עם ילדים במקום הנעים והנוח ביותר - קשת יהונתן
מתחם קשת יהונתן הוא מתחם אירוח בגולן אשר שוכן במושב קשת, ממש במרכז הרמה. כבר כאן ניתן לקבל רמז מסוים בנוגע לאטרקטיביות של המתחם כמקום אירוח - המיקום המרכזי ברמת הגולן מאפשר להגיע לכל נקודה ברמה, כמו גם לגליל העליון ולאזור הכנרת, במרחק נסיעה קצרה יחסית. זה מאפשר לנו לצאת למסלולי טיולים ברמת הגולן ואטרקציות בכל אחד מימי החופשה, כמו גם להישאר במקום עצמו או בסביבת מושב קשת, בה ניתן למצוא גם כן לא מעט מסלולים נחמדים המתאימים לכל המשפחה וכוללים נחלים, מפלים ואת שאר האלמנטים של הטבע המרהיב של הרמה.
מלבד למיקום הנוח כל כך, מתחם קשת יהונתן כולל כאמור את כל מה שצריך וניתן לרצות עבור מקום אירוח כפרי בצפון - המתחם כולל חדרי אירוח בגדלים שונים, כולל כאלו המתאימים למשפחות רחבות וגדולות במיוחד, כמו גם קבוצות קטנות או משפחות המטיילות יחד. כמו-כן כולל המקום גם מתחם קמפינג מסודר ומטופח, בו ניתן להקים אוהלים משפחתיים וליהנות ממה שיש למקום להציע - מקום לבשל וגם לערוך ארוחות משפחתיות, שירותים נקיים, מקלחות חמות, פינות ישיבה לרוב ואווירה נעימה ומשפחתית.
ניתן להזמין במקום גם מזון ביתי משובח, כולל עבור קבוצות ואירועים חגיגיים קטנים. כך, לא צריך לעשות יותר מדי ואפשר פשוט ליהנות מאירוח ברמה הגבוהה ביותר, במיקום מרכזי בצפון הארץ.
בר מצווה בצפון, שבת חתן או חגיגת יום נישואין להורים - אירוע משפחתי בקשת יהונתן
מלבד למקום אירוח הכולל לינה ברמת הגולן, קשת יהונתן הוא גם מתחם מצוין לעריכת אירועים משפחתיים קטנים ונעימים. מבחינת אירוח, ניתן להתארח עשרות אנשים במקום, כולל כאמור בחדרים גדולים ומרווחים המיועדים למשפחות גדולות יחסית. ניתן כאמור גם לבחור מתפריט עשיר
ומגוון, של מזון משובח וטעים במיוחד אשר מותאם לכל הקהלים - מזון כשר למהדרין עם אפשרות להתאמה גם לצמחונים, רגישים לגלוטן או לקטוז וכיוצ"ב.
המקום מותאם גם לשומרי שבת ונוח במיוחד לעריכת אירועים מסוג שבת חתן, יום נישואין של זקני השבט (המהווה סיבה למפגש משפחתי וחגיגה משותפת), חגיגת בר מצווה בצפון וכל אירוע משפחתי קטן אחר באווירה אינטימית ונעימה. אצלינו האירוע משלב אירוח מפנק עם חופשה גולנית, באזור שפע אתרים לטיול רגלי בתחום שבת: תל טליה, תל האלה, פארק ברוך, מאגר קשת ועוד
אירוע משפחתי, ביקור ברמת הגולן עם ילדים או סתם חופשה במקום מרהיב ומלא טבע בישראל - לינה בצפון למשפחות בקשת יהונתן בגולן זו אפשרות ששווה בהחלט לבדוק מקרוב...

[צילום: קשת יונתן]
[צילום: קשת יונתן]
תאריך:  26/12/2022   |   עודכן:  26/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il