X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

שמאי מקרקעין הם אנשי מקצוע שאחראים על קביעת שווי הנכס. בדרך כלל הם עושים זאת על-ידי התבוננות בנכס ובסביבתו, וכן בכל שיפורים שבוצעו בנכס. השמאי חייב להיות מסוגל לקבוע את שווי הנכס, בין אם מדובר במשכנתא ובין אם מדובר בביטוח. השמאי יבחן את הקרקע, השיפורים ותנאי השוק על-מנת להגיע לאומדן מה שווה הנכס. שמאי מקרקעין הם אנשי מקצוע שמעריכים את שווי הנכס. הם מופקדים על קביעת שווי השוק של נכס והתאמתו לשימוש מסוים.
שמאי מקרקעין
שמאי המקרקעין הינו אדם פרטי אשר מעריך שווי נכס לאחר מכירתו. השמאי יבחן את הנכס וישווה אותו לנכסים דומים אחרים באזור וכמו-כן הערכת שמאי לדירה יכולה להשתנות בין דירה לדירה לכן הוא מגיע ואבדוק את הבית יסודי, בנוסף השמאי יבחן גם מחירי מכירה דומים, ובמקרים מסוימים, ייתכן שיהיה עליו לבצע אומדן על סמך מצבו של הנכס. שמאי הוא איש מקצוע אשר מעריך את שווי הנכס. תהליך ההערכה כולל בדרך כלל השוואת הנכס הנדון לנכסים דומים שנמכרו לאחרונה או נמצאים כיום בשוק. לאחר מכן, השמאי יספק אומדן ערך, וכן מידע על כל מאפיינים או תנאים מיוחדים של הנכס שעלולים להשפיע על ערכו. שמאי מקרקעין הם אנשי מקצוע הקובעים את שווי הנכס. הם מעריכים את ערך הנכס על-ידי ניתוח מגמות שוק, נכסים דומים וגורמים אחרים כגון גיל, מיקום ומצב. ניתן לגבות דמי שמאות לפי שעה או לפי פרויקט. שמאים עשויים גם לגבות תשלום קבוע עבור שירות ספציפי.
מהי הערכה?
הערכה היא חוות דעת על שווי השוק ההוגן של כל נכס מקרקעין. זוהי הצהרה בכתב הכוללת את כל העובדות הרלוונטיות והמאפיינים המשמעותיים של הנכס הנדון, יחד עם ממצאים ומסקנות המבוססים על בחינה מדוקדקת של עובדות ותכונות אלו.
תפקידו של שמאי מקרקעין
תפקידו של שמאי מקרקעין הוא לתת חוות דעת מקצועית לגבי שווי המקרקעין. זה כולל נכסים למגורים ומסחר. שמאי מקרקעין מיומן בתחומים רבים, ביניהם תורת שמאות, שיטות שמאות וטכניקות הערכת שווי. הם גם נדרשים לעקוב אחר הנחיות ספציפיות שנקבעו על-ידי ארגונים רגולטוריים כמו קרן השמאות ומכון השמאות. שמאים עובדים עם מגוון אנשים לרבות מלווים, מתווכים במשכנתאות, עורכי דין, בנקים, חברות ביטוח ובעלי מקצוע אחרים המעורבים בעסקות נדל"ן. תפקידו של שמאי מקרקעין הוא לתת חוות דעת בלתי משוחדת לגבי שווי הנכס. הם אחראים לקביעת שווי השוק ההוגן והסכום שיש לגבות במסים. שמאי מקרקעין ישתמש בדרך כלל במספר גישות כדי לקבוע מהו שווי השוק ההוגן. הם עשויים לבחון נכסים דומים באזור, לפני כמה זמן נמכר הנכס בפעם האחרונה, או אפילו כמה עלה לבנות את הנכס.
שמאי מקרקעין הם אנשי המקצוע המופקדים על קביעת שוויו של נכס בודד. הם בדרך כלל סוקרים מספר גורמים כולל גודל ומיקום הנכס, כמו גם מצבו. תפקידו של שמאי מקרקעין הוא להעריך את שווי הנכס תוך התחשבות בגורמים שונים כמו גודלו ומיקומו וכן מצבו.

תאריך:  27/12/2022   |   עודכן:  27/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il