X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

השלכות משבר הקורונה, עלייה במחירי הנפט והשפעת מלחמת רוסיה-אוקראינה הן חלק ממכלול הגורמים לאינפלציה גלובלית בלתי מרוסנת. התוצאה: כאב חד בכיסי הצרכנים. המשמעות העקיפה של האינפלציה היא ירידה תלולה במחזור המכירות של עסקים בלתי חיוניים בהתחשב בהלך החשיבה הצרכני-הישרדותי שבזמני שפל כלכלי מעדיף להימנע מרכישות מיותרות. איך תתמודדו עם האטה בתנועת הלקוחות באתר? כיצד תובילו את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם לביצוע פעולות באתר? קידום אורגני, כלי השיווק היעיל ביותר בתקופת אינפלציה.
מה התועלת בקידום אורגני
אחד מהתועלות המוגדרות של תהליכי קידום אתרים הינה השגת אמון של לקוחות במוצרי האתר ובשירותיו. הלוגיקה: אתר שממוקם גבוה בתוצאות הראשונות של גוגל הוא בהסתברות גבוהה אתר מקצועי. בתקופת אינפלציה לקוחות יעדיפו לא לקחת ריזיקה ויבחרו באפשרות האמינה ביותר. נציין כי תהליכי קידום אורגני כוללים בין השאר: היררכיית אתר נכונה לניווט קל ונוח, עיצוב מושך, מאמרי תוכן רלוונטיים המעניקים ערך ללקוח ומאמרי קישורים. כל אלו נועדו על-מנת לשכנע את האלגוריתמים של גוגל שהאתר שלכם הוא הרלוונטי ביותר עבור הלקוח ובד בבד, ליצור תדמית מקצועית עבור הגולשים באתר.
כמה מילים על קידום אורגני למי ש-SEO זה סינית בשבילו
תהליכי קידום אתרים מורכבים ממספר משתנים. חלק מיושמים בתוך האתר - אונסייט SEO וחלקם מיושמים מחוץ לאתר ומכונים אופסייט SEO.
תהליכי קידום פנימיים
קידום אורגני בתוך האתר כולל התאמה של האתר לאופני הסריקה והניתוח של תכני האתר, קוד האתר, נראות ויזואלית ועוד - באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. תהליך זה נקרא אופטימיזציה של האתר.
תהליכים אורגניים מחוץ לאתר
תהליכים אלו יכללו בניה של קישורים נכנסים באתרים מובילים בתחומי עיסוק הנושקים לתוכן המוצע באתר. יצירת הקישורים וההפניות לאתר שלנו תגרום לגוגל ולמנועי החיפוש להבין שהאתר מציע ערך משמעותי לגולשים. על-מנת ליצור קישורים שיעשו רושם טוב ולא יזיקו לאתר וכן, על-מנת לטייב את פעילות האתר מבחינה אורגנית, נדרשת מיומנות והתעדכנות נון סטופ בשינויים התכופים במדיניות הניתוח והמחקר של מנועי החיפוש.
שיווק באינטרנט למתקדמים
שיטות הקידום האורגני מהוות חלק חשוב בתהליכי שיווק אסטרטגי היוצאים מנקודת הנחה שאתר אינטרנט מתקדם הוא אחד מהנכסים בעלי השווי הגבוה ביותר של כל חברה. קידום אורגני יציע ערך לגולשים, יצייר תדמית חיובית של העסק בעיני לקוחות פוטנציאליים ובעיקר, ידבר אמינות בתקופה בה העולם הצרכני אינו נוטל סיכונים מיותרים. שיווק באינטרנט - האופן הבטוח ביותר לשמירת הראש מעל המים בתקופה של שפל כלכלי עסקי.
קידום אורגני - אומרים לא למיתון במשק
לסיכום, קידום אורגני מקצועי ימקם את האתר שלכם גבוה בתוצאות הראשונות של גוגל, ישיג הרבה יותר לידים, יפגוש הרבה יותר לקוחות פוטנציאליים ויסייע בצליחת המשבר הפיננסי העולמי כשידכם על העליונה.

תאריך:  28/12/2022   |   עודכן:  28/12/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il