X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ההשפעה הגאומטרית והמפגש בין ארכיטקטורה וצורות, בולטת בסצנת התכשיטים העכשווית במשחק פורץ גבולות (וזוויות) כאשר התוצאה היא תכשיטים מפוסלים בעיצובים גאומטריים מרהיבים. לה.שטרן, מותג תכשיטי היוקרה, תכשיטים גאומטריים בפסיפס מסקרן המשלב קווים אדריכליים עם כיוונים בלתי שגרתיים, המנצנצים למרחקים בנוכחותם של חומרי גלם משובחים - זהב, פנינים ויהלומים. גלו את הסגנונות הגאומטריים שילוו אתכן: סטייל ארט-דקו או ניחוח מודרני, סימטריה או צורניות שונה, לפי העדפתכן.
גאומטריה מפריזמה אחרת
מכל פרספקטיבה, קולקציית PRISMAS תציג לכן נקודת מבט חדשה על אירועים בחיים. הקולקציה החדשה הציבה במרכזה זוויות המייצרות מעברים חדים בין אור בוהק לצל מסתורי, גאות ושפל, זהב ויהלומים. מפגשים של שינוי המסמל את קצב החיים הדינאמי. התכשיטים עוצבו בהשראת צורות גאומטריות בנראות אבסטרקטית ובמבנה אדריכלי יוצא דופן - בזהב אצילי (גוון שמפניה הבלעדי לה.שטרן) 18 קראט, בשיבוץ יהלומים. בין התכשיטים בקולקציה: טבעות עם חיתוכים מסקרנים ופתחים היוצרים מראה לא סטנדרטי, עגילים צמודים או תלויים, בעלי חיתוכי זוויות היוצרים צורות הנדסיות מסקרנות, צמיד אליפסה קשיח אלגנטי להפליא וכן מבחר שרשראות המשלבות פריזמות במבנים מעוגלים או משולשים, בשיבוץ יהלומים. התכשיטים בקולקציה מאפשרים ענידה משולבת של צורות יחדיו: משולשים, עיגולים, משחקי גדלים וחיתוכי זוויות - היוצרים לוק שלא ניתן להתעלם ממנו.

[צילום: ה.שטרן]

תכשיטים א-סימטריים בטאץ' מעניין
תכשיטים גאומטריים מוסיפים עניין לכל מראה. בקולקציית SIMPLECHIC בולטים בנוכחותם תכשיטי זהב צהוב בשיבוץ יהלומים, בעיצוב הבוחן את גבולות הסימטריה - תוך שימוש בקווים נקיים ובצורות גאומטריות.
עגילי זהב משובצי יהלומים במראה א-סימטרי, טבעות מתפתלות בצורת ספירלה המטפסת על האצבע, עגילים המפגישים בין משולש לעיגול בזהב צהוב ויהלומים, צמיד ושרשרת המשלבים חלק קשיח וחלק דינמי, עגילים הניתנים לענידה במספר דרכים- כעגיל חישוק בודד קלאסי או בצירוף החישוק הקטן והמשולש, בעוצמתיות שקטה ובמורכבות עדינה שכובשת את הלב ואת העין המתבוננת.

[צילום: ה.שטרן]

כשהמשולשים נפגשים
ילידי אמריקה הקדומה מתעוררים לחיים עם סמלים ומנהגים מתרבויות עתיקות בפרשנות מודרנית של יהלומים וגוונים שונים של זהב. בקולקציית Ancient America ליין תכשיטים בהשראת דגים - חיה בעלת משמעות רבה בתרבויות אלו, כשקשקשי הדג היוו מקור השראה ליצירת תכשיטים
ממשולשי זהב קטנים, היוצרים תנועה המדמה את תנועתו הטבעית של הדג השוחה במים. החיבור בין זהב אצילי, זהב צהוב ויהלומים בגוונים שונים, מעניק להם אפקט מיוחד של מרקם וצורניות.

[צילום: ה.שטרן]

את הכוכבת
מוזמנת להרכיב לעצמך מראה של כוכבת. קווי המתאר הייחודיים של קולקציית STARS יפתיעו וירגשו ממבט ראשון. הקולקציה עוצבה בהשראת נזר ויקטוריאני עתיק ובו כוכב בעל חמישה קודקודים הקיבל בקולקציה אינטרפטציה בת-זמננו.
בקולקציה טבעות, עגילים, שרשראות וצמידים כשהכוכב המרכזי מהפנט עם קרניים באורכים משתנים ובשיבוץ יהלומים במספר גוונים, המעניקים לתכשיט נראות ייחודית בנוף.
אחד העיצובים המרהיבים בליין, הוא של עגילי כוכב רוק אנד רוליים, שזוכים לתפנית קלאסית בתוספת פנינה צחורה המשלבים בין הנועזות למראה שמרני. תכשיט נהדר למסיבות קוקטייל, לפגישה עסקית או ליציאת ערב בה את מחפשת את אור הזרקורים.
אמירה נועזת או אולי טאץ' סולידי - הטרנד הגאומטרי בתכשיטי יוקרה משלב בין שבטיות לעתידניות, מחבר את המוכר עם הבלתי צפוי, בעל תשומת לב קפדנית לפרטים הקטנים ביותר ויופי המחבר גם ניגודים בין חד לחלק, מינימליסטי או הצהרתי. בה.שטרן עיצובים גאומטריים פורצי דרך.

[צילום: ה.שטרן]

תאריך:  02/01/2023   |   עודכן:  02/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il