X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

הבחינה הפסיכומטרית מהווה אחד מתוך 2 קריטריונים המהווים כתנאי קבלה ללימודים אקדמיים (לצד ציוני בחינות הבגרות). ככל שהציון בבחינה הפסיכומטרית יהיה גבוה יותר, סיכויי הקבלה למסלולי לימוד מגוונים יעלו בהתאמה. מהסיבה הזאת, חשוב שכל מי שמתכוון לגשת לבחינה, ידאג להגיע אליה ברמת מוכנות גבוהה - והדרך הטובה ביותר להשגת המטרה עוברת בקורס פסיכומטרי. אז אם גם אתם נמצאים לקראת קורס כזה, להלן מספר טיפים מטעם אתר הסטודנט - המלצות סטודנטים על קורסים ותארים, אשר יסייעו לכם להתכונן לקראת הקורס ולהוציא ממנו את המיטב:
התחילו לקרוא טקסטים
הבחינה הפסיכומטרית כוללת פרקים באנגלית (המהווים 20 אחוז מהבחינה) ופרקים מילוליים (כל בחינה יכולה לכלות 2 או 3 פרקים שכאלו). בכדי להגיע ברמת מוכנות גבוהה, ההמלצה היא להרבות בקריאת טקסטים - הן באנגלית והן בעברית. קריאת תכנים באנגלית תאפשר לכם לשפר את אוצר המילים, לשפר את יכולות הקריאה ולהכין אתכם בצורה טובה יותר למשימה של הבנה וניתוח טקסטים. קריאת ספרים בעברית (מעבר להיותה מהנה), יכולה לשפר את אוצר המילים - חשוב לבחור בספרים אשר עושים שימוש בשפה גבוהה.
נסו לסגל יכולות למידה
חלק גדול מהתלמידים בקורס פסיכומטרי הם חיילים משוחררים וכידוע, אחרי הצבא והטיול הגדול, מאוד יכול להיות שיכולות הלמידה ספגו סוג של "פגיעה". מהסיבה הזאת, עוד לפני שאתם מתחילים את הקורס ההמלצה היא להתחיל ולסגל יכולות למידה. תוכלו לעשות זאת בשלבים, לדוגמה, לפנות שעה ביום על-מנת לרענן את הידע המתמטי שלכם או לתרגל אוצר מילים, בשלב הבא, תוכלו לפנות זמן רב יותר למטרה. חשוב לציין כי בצורה כזאת, תוכלו "לתפוס 2 ציפורים במכה": הציפור הראשונה היא סיגול של יכולות למידה והציפור השנייה, היא תרגול לקראת הקורס ולקראת הבחינה. יש לכם אפשרות להתנסות וללמוד בכל פעם בשעות לימוד אחרות - על-מנת לבדוק באלו שעות אתם יותר ערניים וכחלק מכך גם קולטים את חומרי הלימוד בצורה טובה יותר.
הכינו לעצמכם פינת למידה
צרו לעצמכם פינת למידה מסודרת ונעימה בחדר או בבית. פנו שולחן, הכינו לעצמכם כלי כתיבה ודאגו לתאורה מתאימה. פינת למידה מוגדרת ומסודרת שכזאת, יכולה להעלות את רמת המוטיבציה והמוכנות להשקיע בלימודים.
שוחחו עם בוגרי קורס פסיכומטרי
אם יש לכם אחים, חברים או מכרים שאתם יודעים שסיימו לאחרונה קורס פסיכומטרי או עברו לאחרונה את הבחינה. ההמלצה היא לשוחח איתם, לשאול אותם את כל השאלות שמעניינות אתכם, לשמוע מהם על נושאי הלימוד, על מהלך הקורס ועל נושאים רבים נוספים אשר יכולים לשפר את רמת המוכנות שלכם לקראתו.
הקפידו לבחור את קורס הפסיכומטרי בקפידה
בכדי שתוכלו לקבל כלים רבי ערך אשר יסייעו לכם לצלוח את הבחינה הפסיכומטרית על הצד הטוב ביותר, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את הקורס הפסיכומטרי בקפידה. בהליך הבחירה חשוב ודאי לשים דגש על הפרמטרים הבאים:
שם ומוניטין - ההמלצה היא לבחור בקורס אשר יוצע במסגרת לימוד בעלת שם ומוניטין בתחום הפסיכומטרי. בעידן האינטרנט, ניתן בצורה פשוטה ומהירה לחפש מידע לגבי אותה המסגרת: שנות ניסיון, חוות דעת והמלצות ועוד..
היקף חומרי הלימוד - בטרם בחירת הקורס, כדאי לבדוק את היקף חומרי הלימוד וכמובן, גם את חומר הלימוד הניתן במסגרת הקורס ובין היתר: ספר הקורס, חוברת אנגלית, חוברת אוצר מילים, כרטיסיות לימוד, חוברת שאלות מילוליות ועוד..
מספר התלמידים בכיתה - המטרה היא כמובן לבחור בקורס אשר מגביל את מספר התלמידים בכיתה. ככל שמספר התלמידים בכיתה יהיה קטן יותר, כך כל תלמיד יזכה ליחס אישי יותר - מה שישפיע על איכות הלימוד.
מענה על צרכים ייחודיים - אם לדוגמה, אבחנתם כבעלי לקות למידה חשוב שתוודאו שאתם בוחרים בקורס אשר מיועד באופן פרטני עבור תלמידים עם לקויות למידה.
פרטים טכניים - הפרטים הטכניים אמורים לכלול: מרחק גאוגרפי ממקום המגורים, מחיר הקורס (טווח המחירים של הקורס הינו גבוה ויכול לנוע בין 4500 שקל ולהגיע עד ל-7500 שקל), אפשרות לקבלת הנחות שונות וכמובן, הימים והשעות בהם הקורס מתקיים (והאם אותם מועדים משתלבים בלוח הזמנים שלכם).
מחפשים קורס פסיכומטרי מומלץ? הנה הרשימה עבורכם

תאריך:  09/01/2023   |   עודכן:  09/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בסטי פרייס
עברתם טסט וקיבלתם את השלט הצהוב המיוחל? ברכותינו, החלק הקשה כבר מאחוריכם    עכשיו כשאתם כשירים לנהוג, נותר רק למצוא את הביטוח הנכון עבורכם    איזה ביטוח רכב מתאים לנהג חדש? אספנו בשבילכם כמה אופציות שיחסכו לכם זמן וכסף
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
בשיתוף כלל ביטוח
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il