X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יש שלל תוספי תזונה שיכולים לתמוך בפעילות ספורטיבית, ובצריכתם להביא לשיפור ביצועים והתאוששות מהירה יותר בין אימונים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת
בין אם אתם ספורטאים מקצועניים שמעוניינים להשיג יתרון תחרותי, או מתאמנים חובבים שרוצים להפיק יותר ממשטר הכושר שלכם, כנראה שיצא לכם לתהות לגבי נטילת תוספי תזונה לספורטאים. אתם יכולים למצוא את המוצרים הטובים והמומלצים ביותר בחנות תוספי תזונה לספורטאים - ברא צמחים (אונליין וסניפי הרשת). עוד קודם לכן, המאמר הזה יעזור לכם להבין את חשיבות השימוש בתוספים הנכונים לפעילות גופנית.
האם תוספי אימון טובים עבורך?
תוספי תזונה לספורטאים כוללים אבקות, כדורים, משקאות וחטיפים, שנועדו להגביר את הביצועים הספורטיביים בדרך כלשהי, בדרך כלל באמצעות שיפור רמת האנרגיה, שיפור סבולת, קיצור זמני התאוששות או סיוע בחילוף החומרים בגוף. תוספי אימון יכולים ללא ספק לתרום לתוכנית תזונה וכושר בריאה ויעילה. היעילות של תוספים מסוימים - כולל תוספי חלבון, קריאטין וקפאין - ידועה ומגובה במחקרים רבים. כשזה מגיע להשגת תוצאות מהאימונים שלכם, הגורמים העיקריים הם עקביות, תכנון מדויק והתאוששות. לצידם, תוספי תזונה יכולים לתת לכם דחיפה נוספת. בין אם אתם צריכים זריקת אנרגיה, מקור חלבון נוח להשלמת פערים תזונתיים או סיוע בהתאוששות בין אימונים - תוספי תזונה יכולים להועיל.
הם יכולים לספק אנרגיה
הדרך הכי טובה לחדש את מאגר האנרגיות לקראת אימון היא שנת לילה טובה, אך לעיתים קרובות החיים לא מאפשרים זאת ואתם זקוקים לסיוע. לא כדאי להסתמך על חומרים ממריצים, אבל שימוש מסודר בשילוב עם הרגלי שינה ותזונה בריאים ככל הניתן עשוי לעזור מאוד.
חפשו תוספי תזונה עם מרכיבים כגון:
  • קפאין - ממריץ רב עוצמה המשפר ביצועי כוח וסבולת.
  • בטא-אלנין - משפר פעילות גופנית בעצימות בינונית עד גבוהה.
  • ויטמיני B - חשובים לשמירה על אנרגיה והימנעות מעייפות.
  • פחמימות - מקור הדלק המועדף על הגוף.
  • סלק - עשיר בחומרים המשפרים את זרימת הדם על-ידי הרחבת כלי הדם; משפר את הביצועים האירוביים, ומקדם כיווץ והרפיה של השרירים.
הם יכולים לעזור למלא אלקטרוליטים
אלקטרוליטים אובדים בזיעה במהלך פעילות ממושכת, במיוחד במזג אוויר חם ולח. אלה הם מינרלים שונים, כולל סידן, נתרן ואשלגן, הנחוצים למגוון תפקודי גוף. איזון נכון של אלקטרוליטים הוא קריטי. זו הסיבה שמים, החסרים במינרלים אלו, אינם מספיקים אם אתם מתאמנים במשך יותר משעה או בתנאי מזג אוויר קשים. מחסור באלקטרוליטים עלול לגרום לכאבי ראש, עייפות, התכווצויות, בחילות ובעיות לחץ דם. משקאות ספורט פופולריים אינם בהכרח האפשרות הטובה ביותר בכל הנוגע לחידוש האלקטרוליטים שלך. יש בהם הרבה סוכר ומעט מדי אלקטרוליטים. לעומת זאת, בחירת תוסף אלקטרוליט איכותי עדיפה בהרבה. נסו את אבקת BCAA, המכילה אלקטרוליטים בתוספת ויטמינים ומינרלים מועילים נוספים לאנשים פעילים.
הם יכולים לתת לכם בוסט של חלבון
אנשים פעילים עשויים להזדקק ליותר חלבון מהאדם הממוצע. חלבון הכרחי להתאוששות מיטבית, צמיחה ותחזוקה של השרירים, במיוחד אם אתם מפחיתים את הקלוריות שאתם צורכים. עבור אנשים מסוימים, השגת מספיק חלבון באמצעות תזונה היא קשה, במיוחד אם אתם ניזונים מתזונה צמחית. חלבון מן הצומח נספג פחות מאשר מקורות מן החי, ובדרך כלל אינו מכיל את כל חומצות האמינו הדרושות. לפיכך, ספורטאים רבים משלימים את מה שהם צריכים באמצעות תוספי חלבון. לחלופין, אפשר לצרוך חלבון באמצעות אבקת ספירולינה 5.
הם יכולים לשפר את התוצאות שלכם
שניים מהתוספים שהוכחו כיעילים ביותר לשיפור ביצועים הם קריאטין ואבקת חלבון.
כאמור, חלבון עוזר לבנות שרירים במהלך ירידה במשקל. אם אתם מקפידים על דיאטה וכתוצאה מכך יורדים במשקל, אתם מסתכנים בירידה מסיבית של מסת השריר שלכם. איבוד מסת שריר יכולה לפגוע בחילוף החומרים ולמנוע מכם להגיע חזקים לאימון, כפי שהייתם רוצים. כדי למנוע זאת, תוסף הכולל חלבון הוא אידיאלי. גם קריאטין יכול לעזור לכם לבנות שרירים, בשילוב עם שגרת אימוני כוח מסודרת.
הם יכולים לסייע בהחלמה
אם יש היבט שלא מקבל מספיק תשומת לב מצד ספורטאים ומתאמנים רבים, הוא החלמה והתאוששות. זו טעות, כי דווקא בין האימונים שלכם מתגלות התוצאות האמיתיות של העבודה הקשה. כדי להתאושש בצורה הטובה והבריאה ביותר, חשוב לנוח כמה שיותר ולהקפיד על תזונה איכותית ומאוזנת. אפשר לייעל עוד יותר את תהליך ההחלמה, על-ידי שימוש בתוספי תזונה לספורטאים.
בין השאר, אלה כמה תוספים שהוכחו כמסייעים בתהליך:
  • BCAA חומצות אמינו מסועפות אומגה 3
  • תוספי סופר פוד המכילים ריכוז גבוה של ערכים תזונתיים איכותיים
הפיקו את המרב מתוספי התזונה לספורטאים
בדיוק כמו באימונים שלכם, עקביות בכל הנוגע לתוספי התזונה שלכם תגדיל את היתרונות שלהם. אם אתם שמים לב שתוסף מסוים לא עובד בשבילכם, התנסו עם סוגים אחרים כדי למצוא מה מתאים לכם. כמובן שאפשר וכדאי גם להתייעץ עם מומחים בתחום. כמו-כן, אנשים יכולים לעתים קרובות לשפר את הביצועים הספורטיביים שלהם על-ידי שינוי תזמון הארוחות שהם אוכלים, כך שיתאים יותר לזמני הפעילות הספורטיבית שלהם. שילוב של תזונה נכונה, בריאה, מסודרת ומתוכננת היטב, עם תוספי תזונה מועילים שנבחרו בקפידה - אמור להוביל לתוצאות הטובות ביותר.

תאריך:  10/01/2023   |   עודכן:  10/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
קבוצת ירדן
בסטי פרייס
עברתם טסט וקיבלתם את השלט הצהוב המיוחל? ברכותינו, החלק הקשה כבר מאחוריכם    עכשיו כשאתם כשירים לנהוג, נותר רק למצוא את הביטוח הנכון עבורכם    איזה ביטוח רכב מתאים לנהג חדש? אספנו בשבילכם כמה אופציות שיחסכו לכם זמן וכסף
כתיבת המומחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il