X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את המשפט "התוכן הוא המלך", במקרה של קידום אתרים בגוגל הוא לא רק המלך אלא הג'וקר. כיום ישנה חשיבות גדולה לתוכן איכותי וממיר בכל הקשור לקידום האתר שלכם בגוגל. התוכן עוזר לכם להנציח ולהגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, להתקדם בדירוגים במנועי החיפוש, להגיע אל קהלים חדשים ולפנות בצורה חכמה ויצירתית אל לקוחות פוטנציאליים ולהפוך אותם לחלק מחוג לקוחותיכם. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות - אנשי המקצוע של חברת וובס פה על-מנת לעשות לכם מעט סדר.
מה הם סוגי התכנים השכיחים בעולם הקידום?
כיום ניתן לראות מגוון רחב של תכנים אשר יכולים לתרום לקידום האתר שלכם באופן משמעותי, לחזק את המהימנות שלכם אל מול גוגל ואף לקלוע בול לרגשות הלקוח ולגרום לו לעשות פעולות שונות באתר שלכם. כתיבת תוכן איננה מלאכה קלה וצריכה להיעשות במיומנות, מקצועיות ויצירתיות. בין סוגי התכנים השכיחים אנו רואים:
  • מאמרים אינפורמטיביים ומקצועיים - מאמרים אינפורמטיביים ומקצועיים הם חלק בלתי נפרד מן עולמות הקידום והתכנים אותם אנו נרצה לפרסם באתר שלנו. מאמרים אלו יהיו מאמרים אשר יגעו בצורה ישירה במלאכה בה אנו עוסקים, לצורך העניין יועץ משכנתאות אשר יעביר מן הידע שלו לכדי כתב על-מנת להעניק מידע נגיש ואיכותי לגולש.
  • מדריכים - גוגל אוהבת מאוד מדריכים, למעשה לא רק גוגל גם הגולשים שנכנסים לאתר שלכם. אנו תמיד בעד מדריכים שונים, אלו יכולים להיות מדריכי עשה זאת בעצמך, מדריכים הקשורים לנושאים שונים בנישה בה אנו עוסקים ועוד.
  • מאמרי SEO(מאמרי קידום אתרים ייעודיים) - מאמרים אלו הינם מאמרים אשר נועדו לשם קידום אתרים אורגני (SEO), מאמרים אלו מבוססים על גבי מילות מפתח ייעודיות כאשר המטרה היא לשלב את מילות המפתח בטקסט בצורה טבעית, חכמה ונכונה. כמו-כן, מאמרי SEO אינם רק מאמרים רגילים אלא יכולים להיות באותה נשימה בדמות מדריך, מאמר אינפורמטיבי, מאמר מקצועי ועוד.
האם כל אחד יכול לכתוב תוכן איכותי המיועד לקידום אתרים?
בעלי עסקים רבים ואף אנשים העוסקים בעולמות השיווק והטכנולוגיה תוהים האם כל אחד יכול לכתוב תוכן איכותי המיועד לקידום אתרים או שמא צריך מיומנות כלשהי. כאשר אנחנו מדברים על כתיבת תוכן לקידום אתרים אנו מדברים על כתיבת תוכן איכותית המשפיעה בצורה ישירה על הדרך בה גוגל רואה אתכם. בנינו, איש לא רוצה שגוגל יראה אותו בצורה שלילית. לפיכך ניתן להבין שכתיבת תוכן לשם קידום אתרים היא הרבה יותר מכתיבת תוכן, ישנם לא מעט דברים עליהם אנו נרצה לשים את הדגש במקרים כאלו - מילות מפתח, צפיפות מילות מפתח, הכותרות איתן נעשה שימוש, הצורה בה מילות המפתח משתלבות בטקסט, קישוריות ומקוריות.
כל אלו הופכים את מלאכת הכתיבה המיועדת לקידום אתרים למסובכת הרבה יותר ממה שהיא נראית.
כמה עולה כתיבת תוכן איכותית לקידום אתרים?
כפי שכבר הצלחתם להבין כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי כתיבה המיועדים לשם קידום אתרים החל מתכנים אינפורמטיביים, מאמרים מקצועיים, מדריכים ואף מאמרים SEO. עלות כתיבת תוכן משתנה בהתאם לצרכי הלקוח, כמות התכנים אותם הוא יצטרך, המוניטין, הניסיון והותק של החברה ו/או נותן השירות איתו הוא יבחר לעבוד. אנו ממליצים לעבוד אך ורק עם חברה ו/או כותב תוכן המתמחה במלאכת כתיבת תוכן וקידום אתרים.
החשיבות בעבודה עם כותב תוכן ו/או חברה בעלי ניסיון ומוניטין
עולם התוכן הינו עולם ומלואו הדורש מיומנות ומקצועיות, יחד עם כתיבת תוכן לשם קידום אתרים דורשת מיומנות ומקצועיות לצד הבנה מלאה בתחום. על-מנת להגיע לתוצאות מקסימליות בקידום העסק שלכם אנו ממליצים לכם לפנות אל חברה המתמחה בכתיבת תוכן לצד קידום אתרים. חברה המתמחה במלאכה זו תדע איך לגשת בצורה נכונה אל העסק שלכם, לנתח את האתר אינטרנט שלכם ולראות מה הם הגורמים בגינם עדיין לא הגעתם למקום בו אתם שואפים להיות ותתאים עבורכם אסטרטגיית תוכן המתאימה בדיוק לצרכים שלכם. במרוצת השנים פגשנו לא מעט בעלי עסקים אשר בחרו לפנות אל כותבי תוכן ו/או חברות קידום אתרים ללא ניסיון ומוניטין ומצאו את עצמם מבזבזים זמן, כסף רב ומשאבים. בדקו כי החברה איתה אתם עובדים בעלת ניסיון לצד ותק בתחום ובעלת תיק לקוחות עשיר ומפולח.
תוכן איכותי זה חשוב, אך זה לא הכל
כתיבת תוכן הינה חלק בלתי נפרד מן קידום האתר שלכם בגוגל אך עליכם לזכור באותה נשימה שכתיבה איכותית ונכונה איננה מספקת לקידום האתר. ישנם לא מעט תהליכים אשר צריכים להיעשות ON SITE וOFFSITE במטרה לקדם את האתר שלכם. לכן אין מן הנמנע לעבוד עם חברה איכותית המתמחה בתחום אשר תדאג לסכמת קישורים נכונה מהאתר ואל האתר, רספונסיביות של האתר, מהירות טעינת האתר, נגישות, חקר מילות מפתח, חקר מתחרים ועוד מגוון רחב של פרמטרים בהם יש לגעת בצורה מקצועית.
אמרתם כתיבת תוכן אמרתם חברת וובס
חברת וובס הינה אחת מן החברות המובילות בישראל בעולמות התוכן והשיווק. החברה מתמחה בקידום אתרים אורגני וזהו העיסוק העיקרי שלה מה שהופך אותה לארגון ייחודי בעולם קידום האתרים. חברת וובס פועלת ללא לאות לשם קידום האתר שלכם יחד עם כתיבת תוכן שקולעת בול - הן ללקוח והן למנועי החיפוש.
אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה מאות עסקים מרוצים ברחבי הארץ - זה הזמן שלכם לבחור נכון, זה הזמן לבחור וובס.

תאריך:  10/01/2023   |   עודכן:  10/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il