X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

המחיה בישראל היא יקרה - ולדאבוננו המחירים רק הולכים ועולים עם הזמן. באופן טבעי וכחלק מכך, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מחפשים אחר דרכים ורעיונות אשר יאפשרו להם להפחית את גובה ההוצאות ואולי גם לחסוך כסף. אז אחת הפעולות בהן כל אחד יכול לנקוט עוברת בהקפדה על צרכנות נבונה. כיום, לצרכנות נבונה יש חשיבות גבוהה ויש גם לא ממש דרכים באמצעותן ניתן לממש אותה. כך לדוגמה, אנחנו חיים בתקופה בה התחרות בין עסקים בכלל וחנויות וירטואליות בפרט הינה גבוהה במיוחד - כאשר, מספיק ללמוד איך לנצל בחוכמה את אותה התחרות ולנסות ולמקסם את תועלותיה לטובת אותו הצרכן.
האם תמיד נכון לבחור באפשרות הזולה?
נניח שאתם רוצים לקנות מייק אפ ונניח שאתם יודעים שטווח המחירים של המוצר הינם רחבים ויכולים להתחיל בעשרות שקלים ולהגיע גם ל-200-300 שקל. כאן יכולה לעלות השאלה אם לבחור במוצר הזול ביותר ולמעשה, לעשות צעד נוסף בדרך לצרכנות נבונה או לקבל החלטה אחרת. אז במקרה של המייק אפ וגם במקרים של מוצרים רבים נוספים, ההמלצה היא לא למהר ולבחור באפשרות הזולה ביותר - ובעיקר לאור העובדה שלעיתים מחיר זול יכול לעלות ביוקר. אם תבחרו במייק אפ זול אולי תחסכו כמה עשרות שקלים - אבל אתם עתידים לקבל בסופו של דבר מוצר איפור לא איכותי ולא מתאים - ולאחר זמן מה אתם עתידים לגלות שהמייק אפ הזה בכלל לא נכון בעבורכם ולהשקיע סכום כסף נוסף ברכישת מוצר מתאים יותר. אז צרכנות נבונה לא מתייחסת רק לעלויות נמוכות אלא ליחס העלות אל מול התועלת ובלא מעט מקרים, תגלו שאם תשתלמו קצת יותר, תקבלו בסופו של דבר את המוצר המשתלם והנכון ביותר- גם מהבחינה הכלכלית.
אז איך בכל זאת לקבל החלטה נכונה?
ובכן, קודם כל נשאלת השאלה באיזה מוצר מדובר: אם אתם קונים מוצר פשוט שעולה עשר עשרים שקלים סביר להניח שתהיינה לכם פחות התלבטויות בהשוואה למוצר שעולה מאות או אלפי שקלים. עם זאת, הדרך הטובה ביותר לבצע את הבחירה היא להציב את התועלות שאתם יכולים להפיק מהמוצר לצד העלויות שלו - לדוגמה, אם מדובר במוצר שהינו יקר יחסית אבל כזה המתאפיין באיכות גבוהה.. אז קחו בחשבון שאותו מוצר יכול לשמש אתכם לזמן רב יותר, שהסיכוי שתזקקו לקנות בקרוב את אותו מוצר פעם נוספת יהיה נמוך יותר. מהצד השני, יכול להיות שתדרשו לשלם בעבורו סכום אשר גבוה בעשרות ובמאות שקלים מהמוצרים ה"נחות" יותר. ברגע שתיקחו את כל השיקולים אשר יכולים להשפיע על הבחירה, תהיה לכם אפשרות לקבל החלטה נבונה יותר.
השוו מחירים
אבל בוא נגיד לרגע שאתם יודעים בדיוק איזה מוצר אתם מחפשים - ואתם גם יודעים מי המותג אשר אמור לעמוד מאחוריו ובאיזה דגם מדובר. במקום הזה, חשוב להכניס לתמונה כלי חשוב ושימושי והוא - השוואת המחירים. כיום, בעידן האינטרנט ניתן להשוות מחירים בצורה פשוטה וקלה, תוך שימוש ברשת האינטרנט על הפלטפורמות השונות אותן היא מציעה - אתרים ייעודיים להשוואת מחירים, האפשרות להזמין מוצרים גם מאתרים מחו"ל ועוד.. אז כן.. חשוב ומומלץ להשוות מחירים ואם יש לכם סבלנות, אז גם להמתין שאותם המוצרים יוצעו בהנחות ובמבצעים - לדוגמה, אם אתם מעוניינים להזמין את המוצר מחו"ל יש מצב שכדאי לכם להמתין עד לאחד מאותם חגי הקניות הידועים כמו: בלאק פריידיי, סייבר מנדיי או ימי מכירות של מותגים מובילים - המתנה לאותם המועדים יכולה לחסוך לכם סכומי כסף גבוהים.

תאריך:  29/01/2023   |   עודכן:  29/01/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il