X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עדשות מגע הן סוג של רכיבים אופטיים שמרכיבים על העיניים. הן עשויות מחומר רך וגמיש המתאים היטב סביב האישון ועל הקרנית, ובכך מעניקות תיקון יעיל ונוח לראייה במקום הרכבה של משקפי ראייה. עדשות מגע עשויות לרוב מחומרים רכים על בסיס סיליקון, כאשר חלקן עשויות מחומרים קשיחים כמו זכוכית או פלסטיק. בשנים האחרונות עדשות מגע הפכו להיות פופולריות הרבה יותר בשל הנוחות והיתרונות הבריאותיים שהן מציעות, וכן גם הודות לאפשרות של ראייה טובה וחדה יותר ללא צורך במשקפי ראייה.
סוגים של עדשות מגע
עדשות מגע מגיעות בצורות ובגדלים שונים, כשכל חברת אופטיקה מייצרת עדשות מגע בהתאם לצרכים של אנשים הזקוקים לאפשרויות של תיקון ראייה. ישנם שני סוגים עיקריים של עדשות מגע - עדשות מגע קשות ועדשות מגע רכות. עדשות מגע קשות עשויות לרוב מחומר קשיח כמו זכוכית או פלסטיק, ואילו עדשות מגע רכות עשויות מג'ל סיליקון או חומרים רכים אחרים כגון הידרוג'ל או פולימקון.
עדשות מגע קשות או רכות - מה עדיף יותר?
עדשות מגע קשות פופולריות בקרב אנשים שמתקשים להרכיב עדשות מגע רכות. הן גם נחשבות לחלופה בטוחה יותר למשקפיים, כיוון שהן עמידות יותר ולא נוטות לצבור עליהן לכלוך וחיידקים. לעומת זאת, עדשות מגע רכות הן חלופה פופולרית לעדשות המגע הקשות המסורתיות. הן עשויות מסיליקון רך וניתן להרכיב אותן עד 8 שעות מבלי לגרום לאי נוחות בעיניים.
כיום עדשות מגע רכות הופכות פופולריות יותר מכיוון שהן פחות כואבות, אינן גורמות ליובש בעיניים ומאפשרות התאמה טובה יותר. יש להם גם סיכון קטן יותר לזיהום בהשוואה לעדשות מגע קשות.
עדשות מגע יומיות וחודשיות - מה זה אומר?
נוסף לעדשות מגע קשות ורכות, צרכנים יכולים לבחור את עדשות המגע שלהם לפי סוג ותדירות השימוש הנחוץ להם לתיקון הראייה. בדרך כלל מרכיבים עדשות מגע למטרות קוסמטיות בלבד והן מותאמות על-ידי רופא עיניים או אופטומטריסט מוסמך, כשהאפשרויות המוצעות הן בין עדשות מגע לשימוש חודשי או עדשות מגע לשימוש יומיומי אפשר לרכות עדשות מגע יומיות באתר.iOptix .
עדשות מגע iOptix יומיות הן סוג חדש יחסית של עדשות שנועדו להרכיב כל היום כל יום, כאשר בסוף היום העדשות מושלכות לפח. עדשות כאלו נועדו להיות נוחות וקלות לשימוש, ואינן מצריכות התעסקות מרובה איתן בסיום השימוש. בשונה מעדשות מגע יומיות, עדשות מגע חודשיות מורכבות בכל יום מחדש בעיניים כשבסוף היום הן מוכנסות לתוך תמיסה מיוחדת שמנקה אותן לקראת השימוש הבא שיעשה איתן.

תאריך:  21/02/2023   |   עודכן:  21/02/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il