X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

העשור האחרון מאופיין במודעות מאוד גבוהה בכל מה שקשור לרפואת שיניים והבריאות הכללית. אנשים מבינים שלחיוך יש השפעה מאוד גבוהה על החיים ופועלים כדי לתקן אותו, תוך כך גם משפרים את הבריאות הכללית שלהם בלי לדעת אפילו. היגיינת חלל הפה והחניכיים מביאה למחלות אם היא לא מטופלת, ואם היא כן, היא תורמת לבריאות הכללית של הגוף. ד״ר איאד נאסר מסביר מדוע.
ד"ר איאד נאסר מסביר איך חלל הפה קשור לכל הגוף
הקשר בין הבריאות הפיזית לבין חלל הפה הוא לא מקרי. זה רק טבעי שכאשר היגיינת החניכיים וחלל הפה היא טובה, גם שאר הגוף יושפע מכך, ולהפך. אם מדובר בהיגיינה מוזנחת בה ישנו ריקבון, חיידקים, ושיניים שאינן מטופלות עלולות להתפתח דלקות באיברים פנימיים בגוף. ואז זיהומים במקומו אלו ואחרים. הזנחה של אזור חלל הפה, השיניים והלסת עלול להביא לנזקים משמעותיים שלא היינו רוצים להתעסק איתם מבחינת הסיכונים שבהם. ולכן כיום אפשר לטפל גם ברמה האסתטית וההיגיינית בחלל הפה, השיניים והחניכיים וגם ברמה הבריאותית. דוקטור איאד נאסר מציין שהטכנולוגיה והחדשנות מביאות עמן בשורות נהדרות גם בתחום זה.
על טכנולוגיה, חדשנות ורפואת שיניים
הטכנולוגיה והחדשנות לא איחרה להגיע גם אל עולם רפואת השיניים והפיתוח ששינה את התחום הוא שימוש בשתלים לצורך שחזור שיניים שנשרו, נעקרו או פשוט נשברו. חומרי השחזור נדבקים אל השיניים ואפשר אפילו לראות כיצד התהליך יראה בהדמיה טכנולוגית לפני שהוא מתבצע. כמובן שגם כאן יש שאיפה לצורך שיפור והמשכיות להתקדמות טכנולוגית, אך המטרה העיקרית היא לשמור ככל שניתן על שיניים בריאות ולטווח זמן ארוך. ככל שהחיים שלכם יהיו איכותיים יותר, כך גם תוחלת החיים תהיה ארוכה יותר. אנחנו נמצאים בעידן שבו יש קדמה טכנולוגית משמעותית. קדמה זו תורמת ברמה גבוהה לרפואה בישראל שגם כך מאוד מתקדמת ביחס לעולם.
ד"ר איאד נאסר מספר על הקשר בין דלקת חניכיים לבין מחלות לב וכדי דם
דלקות חניכיים משפיעות באופן ישיר וכמעט מלא על הבריאות הכללית של הגוף. לא מעט מחקרים בתחום הזה מצאו שיש קשר ישיר בין מחלת החניכיים למחלות הלב ומחלות כלי הדם. ישנם אפילו אלמנטים מאוד מסוימים שמופיעים בדלקות חניכיים וכך משפיעים גם על כלי הדם ישירות. דלקות חניכיים הן אלמנט מזיק מאוד להתפתחות מחלות קרדיולוגיות. ממש כמו לחץ נפשי, עודף משקל, סוכר גבוה, אלכוהול ועוד. בריאות החניכיים והשניים היא חלק בלתי נפרד מבריאות הגוף. ועל כן, כאשר אתם שומרים על החניכיים ועל השיניים חשוב שתקפידו על תזונה נכונה, על פעילות גופנית והימנעו מאורח חיים שאינו בריא.
איך מגלים דלקת חניכיים?
דלקות חניכיים הן מאוד נפוצות. בשלב הראשוני שלהן כלל לא מרגישים אותן. הסימנים לדלקות הן לרוב חניכיים אדמומיות, נפיחויות ודימום במגע. השלב המוקדם של הדלקת לא מכאיב אבל דלקת חניכיים כן מתפתחת בהדרגה וחשוב לשים לב לכך. מדובר במחלה שהיא אויב בעייתי ומסתורי ואם לא מטפלים בו בשלב הראשוני הוא עלול לפגוע בעצם השן ולגרום לנשירת השיניים ומשם גם לגרום לזיהומים ולמחלות נוספות באיברים הפנימיים בגוף.
ד"ר איאד נאסר - יש לכם על מי לסמוך
כאשר אתם מחפשים רופא מקצועי שיטפל בכם הן מבחינה אסתטיקת השיניים והן מבחינת בריאות השיניים והגוף זה רק טבעי שתרצו את הטוב ביותר. חשוב לוודא שלאנשי הרפואה שעמם אתם מעוניינים בהתקשרות ישנן כל ההסמכות הרלוונטיות, הניסיון וכמובן היכולת להעניק לכם טיפול ראוי, אדיב, סבלני ומכיל. כי כשמדובר בבריאות, לא משחקים.

תאריך:  13/03/2023   |   עודכן:  13/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il