X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

עולם ההלוואות והפיננסים כולל כיום מגוון רחב של אפשרויות מימון עבור כל צורך, פחות או יותר, כאשר אחד המושגים הנשמעים יותר ויותר בשנים האחרונות בתחום הבנקאות הוא "הלוואה דיגיטלית". כמו תחומים רבים אחרים בחיים, גם ההתנהלות שלנו מול הבנק עוברת דיגיטציה מסוימת, ופותחת בפנינו אפשרויות ויתרונות שלא היו זמינים עבורנו לפני כן.
מהי למעשה הלוואה דיגיטלית ובמה היא שונה מהלוואה "רגילה"? בפרט, מהם היתרונות של הלוואה דיגיטלית כיום, לפחות בחלק מהמקומות המציעים הלוואה מסוג זה?
לנטול הלוואה במאה העשרים ואחת - מהי הלוואה דיגיטלית?
הלוואה דיגיטלית, לפחות מהסוג שמציעים כמה מהבנקים הגדולים, היא בעצם הלוואה רגילה מסוג זה או אחר, אך כזו שתהליך הבקשה (והקבלה) שלה נעשה כולו במדיום הדיגיטלי, ללא כל צורך לקבוע פגישה, להגיע אל סניף הבנק, לחכות בתור, לשבת עם בנקאי וכו'. במקרה של הלוואה דיגיטלית ניתן פשוט להגיש את הבקשה דרך האתר של הבנק, למלא את כל הפרטים הרלוונטיים (ובמקרים מסוימים לצרף טפסים אלו ואחרים) ולקבל אישור להלוואה בתוך פרק זמן קצר. את התהליך כולו ניתן לעשות כאמור מכל מקום ובכל שעה, אפילו אם אנחנו בחו"ל או לחלופין בלי שבכלל יצאנו מהבית.
לכל בנק התנאים והמאפיינים הייחודיים שלו עבור ההלוואות הדיגיטליות שהוא מציע, אך הרעיון הכללי הוא זהה - הלוואה שמבקשים ומקבלים אונליין, במסגרת תהליך דיגיטלי מלא אשר מתאפיין בכל היתרונות של המדיום הדיגיטלי.
יתרונות עיקריים של הלוואה דיגיטלית
ניתן לנטול הלוואה דיגיטלית במקביל להלוואות אחרות, דוגמת משכנתה, עבור מגוון רחב של צרכים. גם חלקים מסוימים מתהליך הגשת משכנתה ניתן לבצע כיום אונליין, אבל זה כבר נושא אחר.
כבר הזכרנו חלק מהיתרונות הברורים שבנטילת הלוואה דיגיטלית, דוגמת החיסכון בזמן והאפשרות לעשות זאת מכל מקום בעולם.
יתרונות נוספים עשויים לכלול פריסה נוחה במיוחד של תשלומי ההחזר, כולל דחייה של כמה חודשים טובים במועד תחילת החזרת קרן ההלוואה. כמו-כן, כאשר בוחנים את האפשרות להגיש בקשה להלוואה דיגיטלית, ניתן ומומלץ להיעזר בכלים דיגיטליים שונים שתוכלו למצוא גם כן באתר הבנק, ממש באותו מקום בו תמצאו את הפרטים בנוגע להלוואה הדיגיטלית ואת האפשרות להגישה. לדוגמה - מחשבון הלוואה, כלי שמספקים הבנקים באתריהם, אשר מאפשר לכם להבין טוב יותר כיצד יכולים להיראות החזרי ההלוואה שלכם וכיצד גובה ההחזר החודשי ישפיע על משך תקופת ההחזר הכוללת (ולהפך). כשנוטלים הלוואה דיגיטלית (מידע נוסף על הלוואה מהסוג) גם מתבקש יותר לבצע מחקר מקיף מקדים באינטרנט, בנוגע לאפשרויות הפתוחות בפניכם - מהם התנאים שמציעים הבנקים האחרים? מה ההבדלים העיקריים בין ההצעות שלהם? עם איזו הלוואה נקבל את התנאים הנוחים ביותר מבחינתנו? וכו'. כך נוכל להבטיח כי אנחנו מקבלים את ההלוואה הנוחה והמתאימה ביותר עבורנו, ולא מסתפקים בפחות מכך.

תאריך:  19/03/2023   |   עודכן:  19/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il