X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

יש לא מעט מוצרים המיועדים לטיפוח השיער ולשמירה על ניקיונו. בין אותם המוצרים: שמפו ומרכך לשיער - אשר השימוש בהם יתבצע על בסיס יומיומי. בנוסף, יש מוצרי טיפוח מיוחדים ואיכותיים ובין היתר, מסכה לשיער, סרום לשיער ומוצרים נוספים. יש לבחור בתבונה את מוצרי השיער בתבונה, כאשר בהליך הבחירה ההמלצה היא לשים דגש על פרמטרים כמו: התאמה לסוג השיער, לפגמים השונים בשיער, למטרות בגינן אתם מעוניינים באותם המוצרים ועוד.. הבנה מעמיקה של הצרכים והדרישות מאותם המוצרים, בשילוב היכרות עם כמה שיותר אפשרויות, יסייע לכם לשמור על שיער בריא, נקי ומטופח ולאורך זמן. אז להלן פרמטרים אשר כדאי לשים עליהם דגש בהליך קבלת ההחלטה:
בחירה מושכלת ונבונה של שמפו ומרכך
אין כל ספק כי שמפו ומרכך הם המוצרים החשובים והמרכזיים ביותר לשמירה על ניקיון השיער. רובינו משתמשים במוצרים אלו על בסיס יומיומי או לפחות מספר פעמים בשבוע. חשוב לציין שבחירת המוצרים הללו, אמורה להתבסס על שורה ארוכה של פרמטרים ובין היתר: התאמה לסוג השיער (שיער צבוע, שיער יבש, שיער שמן וכיוצא בזה). מי המותג אשר עומד מאחורי המוצרים - כדאי לוודא שמדובר במותגים בעלי שם ומוניטין בתחום. יש לשים דגש גם על הרכיבים של מוצרי השיער המדוברים - יש מוצרים אשר מבוססים בעיקר על רכיבים טבעיים, שמפו ללא מלחים והרשימה עוד ארוכה. גם טווח המחירים של השמפו והמרכך הינו גבוה יחסית - המחיר יכול להתחיל בשקלים בודדים ולהגיע לעשרות שקלים ולעיתים גם יותר.
היכרות עם הסוגים השונים של מסיכות לשיער
מסכה מהווה את אחד מהתכשירים החשובים והמשמעותיים ביותר לשמירה על הלחות, על החיוניות ועל הנראות של השיער. יש סוגים שונים של מסיכות לשיער שבשלב הראשון, צריך להכיר אותם ואת ההבדלים ביניהם:
  • מסכה הכוללת פיגמנט צבע - מסכה אשר מתאימה לשיער אשר נמצא לאחר צביעה. המסכה יכולה להעשיר את השיער לאחר הצביעה.
  • מסכה המותאמת לסוג שיער מסוים - יש מסכות אשר מתאימות באופן פרטני לסוגים שונים של שיער. לדוגמה, יש מסיכה אשר מתאימה לשיער יבש, אשר מיועדת להעניק לחות לשיער ולהזין אותו בצורה המקסימאלית.
  • מסכה אשר מיועדת לשיער עם קשקשים - מסכה טיפולית המיועדת לשיער שיש בו קשקשים.
חשוב לציין, שרוב המסכות לשיער, מיועדות בין היתר גם לשקם את השיער, להזין את השיער ולהוסיף לו ברק ולחות.
ומה לגבי קרם הזנה וסרום?
מלבד מוצרי השיער אשר צוינו יש עוד רשימה ארוכה של מוצרים נוספים אשר יכולים לתרום תרומה גדולה לטיפוח השיער ולנראות שלו. בין אותם המוצרים: קרם הזנה לשיער, סרום לשיער והרשימה עוד ארוכה. באופן כללי ההמלצה היא לערוך היכרות עם כמה שיותר סוגי מוצרים - מכיוון שכל אחד יכול לתרום תרומה גדולה לשיער שלכם. מעבר לכך, אחרי שהתקבלה ההחלטה באלו מוצרי טיפוח שיער אתם מעוניינים להשתמש, תוכלו לבחור בתבונה כל מוצר בנפרד. יש לשים דגש על הרכיבים של כל מוצר - ההמלצה היא לבחון את הרשימה, להבין מהי המשמעות של כל רכיב ואיך הוא יכול להתאים לשיער שלכם. כמובן, יש לקבל החלטה לגבי שגרת טיפוח שיער, כאשר, קביעת שגרה שכזאת, תאפשר לכם לבחור בצורה נכונה את מוצרי השיער - במקרים רבים תוכלו לרכוש סוג של סט, אשר כולל מספר מוצרים משלימים המיועדים לטיפוח השיער. כמובן, שאפשר גם לבחור כל מוצר בנפרד ורק לוודא שהמוצרים ישלימו זה את זה ויאפשרו לכם להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

תאריך:  22/03/2023   |   עודכן:  22/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il