X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

ברחבי הערים הגדולות בישראל ניתן למצוא לא מעט אזורי תעשיה ומתחמי עסקים אשר מהווים מוקד משיכה לחברות ועסקים. למעשה, כאשר חברה מחליטה לחפש מקום לקבוע את משכנה, היא יכולה לבחור בין אזורים שונים ברחבי הארץ, אשר בהם מגדלי משרדים המתאימים לחברות גדולות. אולם, המציאות מוכיחה כי חברות גדולות רבות בוחרות דווקא לשכור משרדים ברחבי העיר תל אביב, למרות שהיא נחשבת לעיר עמוסה ופקוקה במיוחד. אמנם, העובדה שמרבית הפעילות העסקית מתבצעת בגבולות העיר תל אביב, גורמת לבעלי החברות להבין כי המקום המתאים ביותר להשכרת משרד לחברה שלהם הוא העיר תל אביב, אשר מכילה לא מעט מגדלי ומתחמי משרדים גדולים. ואכן, סיור קטן ברחובות העיר ובמגדליה ילמד אתכם שחברות מכל תחום במשק בוחרות להיות חלק מעולם העסקים בעיר תל אביב, והביקוש למשרדים בעיר גדול מאוד.
משרדים באזור רוטשילד בתל אביב
שדרות רוטשילד הן אולי המקום המפורסם ביותר בעיר תל אביב. השדרות המטופחות שבהן צועדים מדי יום אלפי אנשים, נהנות מהשקעה רבה של העירייה ומהוות מוקד תיירות עבור אורחים מהארץ ומהעולם. לאורך שדרות רוטשילד ישנם מגדלי ומתחמי משרדים אשר מהווים בית לחברות ועסקים מובילים מכל גווני המשק. העובדה שמדובר על מיקום יוקרתי ומבוקש יוצרת ביקוש גדול להשכרה של משרדים באזור, ואין ספק מדובר על מקום מושלם עבור השכרת משרדים.
למה חברות רוצות לשכור משרדים דווקא בשדרות רוטשילד?
העובדה שבין החברות שבחרו למקם את משרדיהן בשדרות רוטשילד נמצאות חברות מובילות מהארץ ומהעולם, גורמת לכך שכל חברה אשר תבחר להשכיר משרדים באזור תמתג את עצמה מיד כחברה מצליחה ומובילה. העובדה שמדובר על שדרה אסטרטגית במיקום מרכזי בעיר, מאפשרת לעובדים להגיע מכל מקום ברחבי העיר והארץ בקלות ובמהירות גם באמצעות תחבורה ציבורית נוחה ומהירה. הרבה מאוד עובדים ישמחו לספר שהם עובדים במקום כמו רחוב רוטשילד, אשר נחשבות למקום יוקרתי ומרכזי בעיר תל אביב.

[צילום: יח"צ]

משרדים באיזה גודל ניתן לשכור בשדרות רוטשילד?
לאורך שדרות רוטשילד בעיר תל אביב ניתן לראות מגדלי משרדים ומתחמים אשר מיועדים עבור משרדים של חברות שונות. כך, בין אם החברה שלכם היא חברה קטנה עבורה אתם מחפשים משרד חמים וקטן של כמה עשרות מ"ר, ובין אם החברה שלכם גדולה ובה כמות גדולה של עובדים ואתם זקוקים לכמה מאות מ"ר, תוכלו למצוא את מבוקשכם לאורך השדרה. אז נכון, חיפוש של משרדים בגודל המתאים היא עבודה מתישה וממושכת, אך ניתן לקבל עזרה מחברות המתמחות בתחום הנדל"ן באזור כמו חברת תג נכסים - החברה המובילה בתחום הנדל"ן בעיר תל אביב, המתמחה במציאה ותיווך של משרדים להשכרה במתחם רוטשילד, ובמקומות נוספים רבים ברחבי העיר.
עבור מי מתאימים המשרדים ברחוב רוטשילד?
אם אתם מתכוונים להעביר את המשרד שלכם לשדרות רוטשילד שבתל אביב, כדאי שתערכו סיור קצר אשר ילמד אתכם במהרה על הגיוון הרחב שקיים במקום. תוכלו למצוא בין מגדלי ומתחמי המשדרים בשדרה מגוון רחב של משרדים בתחומים שונים של המשק. בין אם מדובר על עורכי דין, חברות הייטק, משרדי אדריכלים ובעצם כמעט כל תחום אחר, כולם נמצאים שם לאורך השדרה. ולכן, לא משנה מהו תחום העיסוק של החברה שלכם, אם אתם מחפשים מיקום מנצח עבור החברה שלכם - אין ספק שהשכרת משרדים בשדרות רוטשילד בתל אביב היא פתרון מעולה.

[צילום: יח"צ]

כיצד אמצא משרד מתאים בשדרות רוטשילד?
לעיתים רק המחשבה על הצורך לעבור בין מגדלי ומתחמי משרדים רבים בניסיון למצוא את המשרד שיתאים בצורה הטובה ביותר לצרכי החברה עלול לעורר ייאוש. מדובר על מתחמים ומגדלים אשר משתרעים על פני אלפי מטרים רבועים, ובהם משרדים רבים אשר מוצעים להשכרה. בכדי לעשות את הכל בצורה המהירה והיעילה ביותר, אין ספק שכדאי לפנות אל חברה מקצועית בתחום הנדל"ן כמו חברת תג נכסים, אשר מכירה היטב את נכסי הנדל"ן בעיר תל אביב בכלל, ובשדרות רוטשילד בפרט, והיא תשמח לקצר לכם תהליכים ולכוון אתכם אל המשרדים אשר יתאמו בצורה הטובה ביותר עבור הצרכים הייחודים של החברה שלכם. אז אם חבל לכם על הזמן ואתם רוצים להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר - פנו עוד היום אל מומחי הנדל"ן של תג נכסים!

תאריך:  29/03/2023   |   עודכן:  29/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il