X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

החלטתם שהקיץ הזה אתם נהנים מרכישה של בריכת שחייה לבית. כעת אתם מעוניינים לרכוש בריכה כזו, אך אתם לא יודעים על אילו פרמטרים חשוב להסתכל בעת הרכישה. במאמר הבא ניתן לכם כמה נקודות לבחירה נכונה של בריכת שחייה.
לבחור גודל נכון
אחד הדברים המרכזיים בבחירת בריכת שחייה לבית הוא בחירת גודל נכון של בריכה. לכל אחד מכם יש גודל אחר של חצר ואזור שאתם מייעדים אותו לבריכה. בחברות שמהן רוכשים בריכות, יש מגוון גדלים המאפשרים לכם לבחור בריכת שחייה המותאמת לאזור שהגדרתם בחצר. לפני רכישה, קחו מטר ותמדדו אורך ורוחב של האזור המבוקש שבו תהיה הבריכה. נסו עם המטר לצייר לעצמכם בדמיון את הגדלים השונים, על-מנת שתבינו איך יראה האזור כאשר הבריכה תהיה במקום. בריכות תופסות אזור מסוים ולכן חשוב שתדעו כי למשך הקיץ אזור זה יהיה תפוס.
לבחור את הצורה המבוקשת
בחברות המוכרות בריכות איכותיות, מציעים בדרך כלל שלוש סוגי צורות של בריכות. האחד זו הבריכה העגולה והשתיים האחרות הן המלבנית והמרובעת. כשמדובר בבריכות עגולות, יש צורך במרחב גדול המאפשר כניסה של קוטר רחב. כמובן שאם זו בריכה קטנה לילדים, סביר שהיא תיכנס ללא בעיה. אך אם מדובר בבריכה עגולה גדולה, תהיו חייבים אזור עם מרחב גדול יותר. בריכות השחייה המלבניות והמרובעות הן יותר פופולריות מהסיבה שהן מאפשרות לשים אותם גם בפינות מסוימות בחצר. לבריכות המלבניות והמרובעות יש יותר מבחר של גדלים והן יותר נפוצות ויעילות. חשבו בניכם לבין עצמכם מהי הבריכה שהכי תתאים במקרה שלכם.
משאבה לניקיון המים או לא
עוד דבר חשוב שיש לדעת לפני שרוכשים בריכת שחייה לבית היא האם הבריכה צריכה משאבת ניקיון או לא. משאבת ניקיון נועדה עבור בריכות אשר השימוש בהן הוא יומיומי. בבריכות ביתיות המים עומדים ונוצרים בצורה כזו חיידקים. על-מנת להימנע מהמצב הזה, חשוב לרכוש משאבה עם הבריכה. אם תדירות השימוש שלכם תהיה קטנה, ניתן להשתמש בכיסוי בריכה בלבד ורשת ניקוי. בכל מקרה, בין אם תרכשו משאבה ובין אם לא, תהיו חייבים לשים כלור במים בכמות הרצויה.
אחסון
וודאו שניתן לפרק את הבריכה בקלות ולאפסן אותה בצורה נוחה במהלך החורף. לא מומלץ להשאיר את הבריכה מחוברת בכל זמני השנה. על-מנת לשמור על הבריכה לקיץ הבא, כדאי לוודא שניתן לאחסן את הבריכה בקלות.

תאריך:  30/03/2023   |   עודכן:  30/03/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il