X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

פינגר פוד חלבי מושלם לכל מפגש חברתי, החל ממפגש מזדמן עם חברים ועד למסיבת קוקטייל מפוארת. פינגר פוד חלבי הוא בעצם מנות בגודל ביס או שניים העשויות ממגוון מוצרי חלב ובדרך כלל אוכלים אותן עם הידיים (מכאן גם השם), מה שהופך אותן לנוחות ומהנות לאכילה בעמידה או בתנועה, תוך כדי שיחות עם האורחים.
פינגר פוד (באנגלית Finger Food), או בתרגום חופשי לעברית, ״מאכלי אצבעות״, זה בעצם מאכלים שאפשר ואף רצוי לאכול עם הידיים בשל היותם קטנים ומותאמים במיוחד לאירועים. מקור ״מאכלי האצבעות״ לא ודאי לגמרי, אך תיעודיים מהמאה ה-18 מראים כי הפינגר פוד היה פופולרי בצרפת ונקרא בצרפתית Canapés, שפירושו ״ספה״, והכוונה הייתה שזהו אוכל שלא צריך לקום מהספה כדי לאכול אותו. "היום הפינגר פוד משמש מענה אידיאלי לארוחות קלילות וטעימות לכל סוגי האירועים" אומר לנו השף יניב שבח, בעלים של חברת "ארטייסט" המתמחה בהכנת המגשי פינגר פוד.
מגוון סוגים של פינגר פוד חלבי
מגש גבינות וקרקרים - אחד הסוגים הפופולריים ביותר של פינגר פוד חלבי הוא מגש גבינות וקרקרים. מתאבן קלאסי זה מורכב ממבחר גבינות, כגון צ'דר, ברי וגאודה, מסודרים על מגש או קרש לצד מבחר קרקרים או לחמים. השילוב של גבינות, שמנת חמוצה וקרקרים פריכים הוא לא פחות ממושלם, ומגשים אלו הם תמיד להיט באירועים.
מטבל גבינות שמנת - סוג מאכל פופולרי נוסף הוא מטבל על בסיס גבינת שמנת. מטבלי השמנת עשירים וקרמיים, מגיעים במגוון טעמים המכילים עשבי תיבול ותבלינים, ולרוב הם מוגשים עם לחמים, קרקרים, וירקות שניתן לטבול. אחד המטבלים הקלאסיים הוא מטבל תרד וארטישוק העשוי משמנת חמוצה עם תרד, שום, לבבות ארטישוק ועשבי תיבול טריים.
כדורי גבינה ופחזניות - כמובן שאי אפשר לשכוח את הנשנושים המושלמים לכל אירוע - כדורי גבינה ופחזניות מלוחות או מתוקות הם גם פינגר פוד פופולריים. לדוגמה, כדורי גבינה העשויים מתערובת של גבינת שמנת ועשבי תיבול, או ירקות חתוכים לקוביות, מגולגלים לכדור ומצופים בשכבת אגוזים פריכה או פירורי לחם קראנצ'ים. כל מה שנותר זה להתענג על הטעם הקרמי והמלוח. פחזניות, לעומת זאת, הן מאפים קלילים ואווריריים במילוי קצפת או קרם וניל, מה שעושה אותן לקינוח מושלם לצד כוס קפה או תה.
קישים וטארטלטים - סוגים אחרים של פינגר פוד חלביים כוללים קישים קטנטנים בגודל ביס, טארטלטים במילוי גבינה או מילויים אחרים על בסיס חלבי, וכריכי גבינה מיניאטוריים. כל המנות האלה מושלמות להשביע את הרעב מבלי להכביד, והן קלות לאכילה עם האצבעות.
יתרונות הפינגר פוד החלבי
מגוון רחב של מנות - תוכלו להזמין ולפרוש על השולחן הרבה מנות, כמו מן ״ארוחת טעימות״ שיוצרת אווירה קלילה ומהנה, בה כל אחד יכול לנסות ולטעום סוגים שונים של מאכלים.
נוחות - מנות ביס קטנות ועדינות, קלות לאכילה ולא דורשות סכו״ם או צלחות. המנות מגיעות לרוב בכלים קטנים משלהן, או שאפשר להחזיק עם הידיים ופשוט לאכול.
שילובים מושלמים - אחד השילובים הכי טובים הוא גבינה ויין. פינגר פוד חלבי הולך מצוין עם יין ואלכוהול. מגש גבינות משובחות עם יין טוב משדרג כל אירוע והופך אותו לאלגנטי.
גם מלוח וגם מתוק - תוכלו לבחור גם פינגר פוד מלוח, כמו כדורי גבינה פריכים מבחוץ ונימוחים מבפנים, וקינוחי פינגר פוד מתוקים מצוינים כמו בראוניז שוקולד בלגי עם אגוזי מלך קצוצים.
לא צריך להתלבט, אפשר לטעום הכל!
כשחושבים על פתרונות אוכל לאירועים, פינגר פוד חלבי הוא מטבח רב תכליתי וטעים שבהחלט יכול להיות האופציה לפתרון המושלם. בין אם אתם מזמינים חברים או משפחה לאירוע, או בין אם אתם עורכים מסיבת קוקטייל רשמית, הפינוקים בגודל ביס בטוח יהיו להיט בקרב האורחים שלכם. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים מפגשים משפחתיים או לכל אירוע מתוקשר, אל תשכחו לכלול בתפריט כמה מאכלים חלביים עשירים וטעימים.

תאריך:  02/04/2023   |   עודכן:  03/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il