X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כאשר אדם הולך לעולמו ומותיר אחריו דירה, היא עוברת ליורשיו. אלו שהוריש עבורם את הנכס בצוואתו, או אלו שהם יורשים על-פי דין. לאחר השבעה ולאחר קבלת צו הירושה יש צורך להחליט מה לעשות עם הדירה. ועד שתחליטו, הדירה עומדת ריקה עם כל רכושו וחפציו של הנפטר.
ישנן אפשרויות שונות ולפעמים יש צורך בהחלטה משותפת של כמה יורשים המתחלקים בבעלות על הדירה. ברמת העיקרון, בכל סיטואציה ישנן 3 אפשרויות: למכור את הדירה, לעבור לגור בדירה או להשכיר את הדירה. בכל אחת מהסיטואציות אתם צפויים להתמודד עם אותו המכשול אשר יעכב אתכם - החפצים שנותרו בדירה.
נכון לעכשיו הדירה מלאה בחפציו של הנפטר. סביר להניח שמיהרתם להוציא דבריי ערך כמו תכשיטים יקרים, מסמכים חשובים וחפצים בעלי ערך רגשי. אך רוב רובם של החפצים, במיוחד אם מדובר בהורה מבוגר, הם חסרי שימוש. אלו יכולים להיות חפצים שנאגרו במשך תקופת חיים שלמה וממש אין בהם צורך.
פינוי תכולת דירה? התקשרו עכשיו לשי פינוי דירה - 050-7454504
אתם בוודאי חושבים שבאחד הימים היורשים יכנסו לדירה ויתחילו למיין את החפצים, אך בפועל זוהי פעולה הגוזלת זמן ומשאבים. ועד שתמצאו את הזמן, הסבלים, רכב הובלה ופתרון להשלכת האשפה - המצב רק יהפוך ליותר גרוע. בכל יום שעובר הבלאי משתלט על הדירה. חפצים סופגים לחות, נרקבים ומתפוררים ומזיקים שונים עוברים לגור בבית. המשמעות של זה היא שגם אם ישנם חפצים שהם בעלי שימוש ואולי ניתן למכור אותם בשוק יד 2 או לתרום, ככל שהזמן עובר הם נהרסים והופכים לאשפה.
ולצד הנזק המצטבר, אינכם יכולים להוציא אל הפועל את מכירת הדירה או השכרתה. מכל כיוון שלא תסתכלו על זה אתם רק מפסידים וצוברים נזק כספי בעודכם מחכים ליום שיהיה לכם זמן להיפטר מהדברים. במקרים אלו הפתרון המתבקש הוא לפנות לחברה העוסקת בפינוי תכולת דירה לאחר ירושה. חברות אלו יודעות להתמודד עם כמויות גדולות של חפצים, כולל מקרים קשים של דירות מוזנחות בזמן קצר. חברת פינוי דירות מעניקה פתרון של 360 מעלות - מיון החפצים, פינוי לאתרי אשפה, ניקיון וחיטוי ואף פעולות לביצוע תיקונים בדירה.
גם אם עבר כבר זמן רב מאז הירושה, והנכס עומד מוזנח לאורך שנים, החברה תוכל להעניק לכם פתרון. כאשר דירה עומדת מוזנחת במשך שנים הבעיות בה חמורות מאוד, והן דורשות עבודה יסודית גם בהיבט של הניקוי והחיטוי.
לאחר שיורשים דירה יש לחפש את הדרך המהירה ביותר להשמיש את הנכס על-מנת למנוע נזק מצטבר ועל-מנת למקסם את הרווח מהדירה. רק חברת פינוי דירות מקצועית יכולה להעניק לכם את זה.

[צילום: שי פינוי דירה]
תאריך:  03/04/2023   |   עודכן:  03/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il