X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כיום כולם כבר מזמינים פירות וירקות דרך האינטרנט במקום ללכת לסופר כמו פעם. עם זאת רכישת פירות וירקות דרך האינטרנט מביאה איתה סכנות שחובה לקחת בחשבון. השאיפה הבסיסית תהיה שתוכלו להקל על עצמכם מצד אחד, אך מהצד השני לא תתאכזבו מהתמורה. החלטנו להרים את הכפפה כדי להסביר לכם ממה צריך להיזהר בעת הזמנת פירות וירקות באינטרנט. בין אם זוהי הפעם הראשונה ובין אם כבר רכשתם בעבר, מוטב להכיר את העניינים הללו. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב בו ההזמנה תקלע בדיוק לדרישות הבסיסיות שלכם. גם אם הדרישות יחסית בסיסיות, חובה שהן יתמלאו במלואן בעת הזמנה מקוונת דרך האינטרנט.
מחירים זולים? תמרור אזהרה בוהק
מה קורה כאשר בסופר מציעים לכם פירות וירקות במחיר מוזל? ברוב המקרים מדובר על פירות וירקות באיכות ירודה, כאלה שאיש לא רכש אותם. ברגע שאתם רואים פירות וירקות במחיר זול עליכם מיד להיות זהירים ולא להתפתות לבצע רכישה. מחירים זולים מעידים בין היתר על האיכות של הסחורה אותה תקבלו אליכם לבית. לפיכך מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לבצע הזמנת פירות וירקות באינטרנט במחיר הגיוני. שלא יהיה גבוה מדי, אך באותה מידה שלא יהיה נמוך באופן מחשיד.
היצע מצומצם? עלול להגביל אתכם
נכנסת לחנות מקוונת וראיתם בה היצע מצומצם של פירות וירקות? תזכרו כי היצע מצומצם עשוי להגביל אתכם בעת ביצוע הרכישה. אם כבר מבצעים הזמנת פירות וירקות באינטרנט, מוטב לעשות זאת מהיצע רחב ככל האפשר. הביאו את עצמכם למצב בו תוכלו לרכוש פירות וירקות שלא יצא לכם לראות קודם לכן. עם ההיצע הרחב היכולת לבחור איזה פרי ואיזה ירק לבחור תהיה רק בידיים שלכם.
משלוחים יקרים? לא בהכרח משתלמים
במהלך הזמנת פירות וירקות באינטרנט יהיה עליכם להתייחס לעלויות המשלוח עד הבית. זה מה שהופך את האפשרות הזו לאפשרות שכולם בוחרים בה ומעדיפים ליישם אותה. משלוחים יקרים עלולים לגרום לכל הרכישה להיות לא משתלמת בעליל. מראש יהיה עליכם לבחון כמה יעלה לכם לבצע את המשלוח ישירות אליכם. לכל חנות אינטרנטית יש את המדיניות שלה שנוגעת לעלויות המשלוח. אל תזכרו רק בדיעבד לבחון כמה יעלה לכם לשלוח את הפירות ואת הירקות עד אליכם.
ביקורות מעורבות? רצוי לשמור מרחק
אינכם הראשונים שמעוניינים לבצע הזמנת פירות וירקות באינטרנט. לפניכם היו אנשים רבים שהעדיפו את הרכישה המקוונת על פני הרכישה הפרונטלית. למה שלא תקשיבו מה יש לאותם אנשים לספר על חווית הרכישה? יכול להיות שפתאום תשימו לב לדברים שלא הייתם מודעים אליכם קודם לכן. לכל חנות מקוונת יש ביקורות והמלצות, חשוב לשמוע מה אחרים מספרים על החנות. זוהי הדרך היחידה שתימנע מכם לעשות בחירה שתתחרטו עליה בראייה לאחור.

תאריך:  17/04/2023   |   עודכן:  17/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il