X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

כל אדם אמור להחזיק במספר פוליסות ביטוח, אשר יוכלו להבטיח לו שקט נפשי וידיעה שאם חלילה הוא ייאלץ להתמודד עם מקרה לא צפוי, הוא יוכל לקבל סכום כסף מהביטוח אשר יאפשר לו להתגבר על המקרה בצורה הטובה ביותר. לפני שאתם מרכיבים תיק ביטוחי שכזה, ההמלצה היא להכיר את הביטוחים המרכזיים, את המשמעויות שלהם ואת הכיסויים ואתם הם כוללים ובין היתר את הביטוחים הבאים:
ביטוח חיים
ביטוח חיים או ריסק נועד בכדי להבטיח שאם חלילה אדם ילך לעולמו טרם זמנו, משפחתו תקבל סכום כסף מסוים - בהתאם למה שנקבע בפוליסה ולתנאיה. יש סוגים שונים של ביטוחי חיים, אשר נבדלים אלו מאלו בכיסויים שהם כוללים בתוכם. כאשר, ההמלצה היא לערוך היכרות עם כמה שיותר מהאפשרויות לפני שמקבלים החלטה ורוכשים את פוליסת הביטוח המתאימה.
ביטוח מבנה
ביטוח מבנה הוא ביטוח אשר אמור להגן על הדירה או על הבית מפני נזקים שונים אשר עלולים להיגרם למבנה בו היא שוכנת לדוגמה - כתוצאה מרעידת אדמה, כתוצאה משריפה, כתוצאה מהתפוצצות של צינור ועוד.. ביטוח מבנה מהווה גם תנאי לקבל הלוואת המשכנתה - עם זאת, לא מעט בעלי דירות בוחרים לעשות את הביטוח הזה גם באופן פרטי, על-מנת להגן על פריט הרכוש המשמעותי והיקר ביותר אותו הם מחזיקים ברשותם.
ביטוח רכב
כאשר מדברים על ביטוח רכב מתכוונים למעשה למספר סוגים שונים של ביטוחים ובין היתר: ביטוח חובה לרכב (שכשמו מהווה חובה על-פי חוק). ביטוח צד ג' וביטוח מקיף לרכב. כאמור, ביטוח חובה מחייב את כל בעלי הרכבים, והשניים האחרים הם ביטוים אופציונאליים - כאשר ניתן לבחור אם להסתפק בביטוח צד ג' בלבד או לעשות ביטוח מקיף - אשר כשמו, מעניק שורה שלמה של כיסויים שונים כמו: כיסויים מפני נזק בגלל ברק, התפוצצות או אש, נזקים בעקבות נזקי מזג אוויר, חבלות אשר נגרמו לרכב בזון, התנגשות, תאונה וגניבת הרכב.
ביטוח בריאות פרטי
זה אומנם נכון שכל אזרח זכאי לשירותי בריאות שונים מטעם קופת החולים בה הם חברים ובהתאם לתוכנית החברות שלהם. עם זאת, ביטוח בריאות פרטי מכיל כיסויים נוספים כמו: אפשרויות להתייעצות מרופאים מומחים, כיסויים לתרופות אשר אינן נמצאות בסל הבריאות, בדיקות אבחנתיות, תגמול כספי בעת גילוי מחלה קשה, טיפולים מתקדמים אשר יכולים להוות תחליף להליך ניתוחי ועוד.. יש לא מעט מסלולים של ביטוחי בריאות פרטיים, כאשר קיימת חשיבות גבוהה להכיר את כולם ולבדוק מהם מספקים לפני שבוחרים בביטוח המתאים - ולמעשה, מקבלים החלטה אם בכלל לרכוש פוליסת ביטוח שכזאת מלכתחילה או להסתפק במה שמוצע מטעם קופת החולים.
לסיכום, היכרות עם סוגים שונים של ביטוחים ועם הכיסויים אותם הם יכולים לכלול בתוכם, תהווה כדרך הנכונה להרכבת תיק הביטוחים האופטימאלי. תיק ביטוי שכזה יכול לספק לכם הרבה שקט נפשי ולמעשה אף להעלות את איכות החיים, בידיעה שאתם זכאים להגנה מסוימת מפני כל צרה שלא תבוא.. כאמור, מי שמוצא את עצמו הולך לאיבוד בין כל הביטוחים, יכול להכניס לתמונה יועץ ביטוח מקצועי, על-מנת שיבדוק את התיק הקיים וימליץ לו על פוליסות אשר בכוחן להשלים את התיק הביטוחי ולהתאים לדרושת ולצרכים של המבוטח ושל משפחתו. עם זאת, ידע תמיד מהווה ככוח וככל שיש לכם יותר ידע והבנה בעולם הביטוחי כך יעלו הסיכויים שלכם לדעת שאתם זוכים ליהנות מהביטוחים אשר מתאימים בצורה המיטבית לדרישות ולצרכים שלכם.

תאריך:  25/04/2023   |   עודכן:  25/04/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il