X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

התאמת תכשיטים היא חלק מעיצוב המראה בנוסף לבגדים, לנעליים ולאקססוריז הנוספים, והם יכולים לשדרג את הבגדים, את מראה הפנים ואת הרושם הכללי. לתכשיטים יש השפעה גדולה מאוד גם בשל המראה שלהם, הצבע שלהם אבל גם במה שהם מייצגים. ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על בחירת התכשיטים:
1. צבע התכשיט - זהב צהוב, לבן או שילוב של השניים ואף שילוב של שלושה צבעי זהב. כדאי להתאים את צבע התכשיט לצבעי הבגדים, כך שאם מדובר על צבעי שמנת וחום, כדאי לבחור בזהב צהוב או בשילוב של כמה צבעי זהב. שרשרת חוליות גדולות, זהב צהוב 14 קראט היא בחירה מצוינת אשר יכולה להעשיר את צבע הבגדים בברק ולהשתלב היטב. כדאי להתאים לשרשרת גם עגילים בצבע תואם כמו עגילי חישוק זהב צהוב 14 קראט. לכך אפשר להוסיף גם צמיד וטבעת, למשל טבעת זהב בעיצוב מודרני, זהב משולב 14 קראט, ולהשתדל לבחור בקו אחיד. המראה הכולל יהיה בטוב טעם וישדרג את ההופעה.
2. סגנון הלבוש - כשמדברים על סגנון אנו מתכוונים ללבוש רשמי ומהודר לעומת מראה יותר יום־יומי וקליל. יש לכך השפעה על סגנון התכשיטים שבוחרים. אם מדובר על הופעה לאירוע ערב מושקע, תכשיטים משובצים יהלומים יכולים לשדרג את המראה ולהוסיף עניין והידור קלאסי. בחירת שרשרת משובצת יהלומים כמו למשל תליון יהלומים, זהב 14 קראט משובץ 0.02 קראט יהלומים, יוצרת נצנוץ על שמלת ערב או על הצוואר מעל חולצה מכופתרת ומדגישה את הבגדים. יהלומים הם האבן היוקרתית והנחשקת היותר, הם נותנים ברק ויוצרים מראה יוקרתי אך אינם משתלטים על המראה, אלא רק מוסיפים לו.
אם משלבים עם השרשרת גם עגילי יהלומים תואמים, יוצרים הופעה שאי אפשר לפספס. עגילי היהלומים צריכים להתאים לשרשרת לא רק מבחינת הצבע, אלא מבחינת העיצוב והגודל. אם השרשרת עדינה, העגילים יכולים להיות בולטים וגדולים יותר כמו למשל עגילי יהלומים בעיצוב טיפה, זהב 14 קראט, משובצים 0.50 קראט יהלומים.
אם סגנון הלבוש הוא יום־יומי, כדאי להתאים גם את התכשיטים כך שישלימו אותו וייתנו את האפקט הרצוי. ללבוש צעיר ומלא שיק אפשר להתאים עגילי חישוק מזהב לבן ולשלב איתם שרשרת תליון יהלומים, 14 קראט זהב לבן, משובץ 0.33 קראט יהלומים בעיצוב של קו מקוטע מאורך. לכך אפשר להתאים צמיד טניס זירקונים, זהב 14 קראט עדין למראה ולא מתאמץ, נוח לפעילות יומית אך עם שיק מושלם.
3. סגנון קו הצוואר של החולצה או השמלהֿ
לצורת הצווארון של השמלה או החולצה יש השפעה על בחירת השרשרת שתתאים לבגד. כדי לייצר מראה מושלם חשוב להתאים את התכשיט לצווארון כך שייראה במלוא יופיו. למשל אם מדובר על צווארון V, כדאי לבחור בשרשרת עם תליון שתתאים לצורה המשולשת, כמו צורת טיפה או פרח זהב צהוב או לבן 14 קראט משובץ 0.25 קראט יהלומים. אם הצווארון מעוגל, מומלץ לבחור בשרשרת מעוגלת בסגנון חוליות או בעיצוב חבל, ושרשרת זו יכולה להיות בולטת ועבה. אם הצווארון מוגבה, כך שהצוואר מוסתר (גולף), אפשר לוותר על שרשרת או לבחור בשרשרת ארוכה ובולטת מעל החולצה. עם צווארון כזה מומלץ לבחור בעגילים בולטים יותר ומשמעותיים שישלימו את המראה, למשל עגילי יהלומים מזהב משולב 14 קראט, משובצים 0.40 קראט יהלומים או עגילים בשילוב אבני חן, כמו עגילים עם אבן ספיר ויהלומים, זהב לבן 14 קראט או עגילי אבן רובי ויהלומים, זהב 14 קראט, משובצים 0.24 קראט יהלומים.

תאריך:  17/05/2023   |   עודכן:  17/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il