X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

העצמה חברתית משמעותה חיזוק שיתוף הפעולה ועבודת הצוות בין חברי הקבוצה. במציאות של ימינו ישנה חשיבות לבצע פעילויות כדי להעצים את החברויות הקיימות. יכולה להיות פעולה אחת שתעשה את ההבדל בין הצלחה בהקשר הזה לבין כישלון. אתם תמיד תרצו למצוא את עצמכם במצב בו אתם משפרים ומשדרגים את העניין הזה. על-מנת להעצים ולשדרג את הקשרים החברתיים זה מה שיהיה עליכם לעשות בנידון. הכנו לכם רשימה של פעילויות שכל אחד מכם יוכל לבצע אותן, בכל מקום בו אתם תהיו. החל מבית הספר, דרך בני המשפחה ועד למקום העבודה.
שיתוף פעולה
אחת מהדרכים היעילות להעצים חברויות תהיה לגרום לאותם אנשים לשתף פעולה. פתאום כאשר רואים שאפשר לסמוך האחד על השני, כל המציאות הקיימת משתנה ללא היכר. מבחינתכם תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו תכירו צדדים אחרים באנשים שונים. שיתוף פעולה הוא קריטי בכל שלב, לא משנה איזה פעילות מבצעים ומה בדיוק עושים במהלכה. עם מי שעובדים בשיתוף פעולה ניתן יהיה להמשיך לעשות זאת גם במשימות האחרות. אם שיתוף הפעולה יהיה מוצלח זה ישאיר תחושה טובה אצל כל המעורבים.
שיחה פתוחה
המון אנשים לא מנהלים שיחות האחד עם השנייה על הנושאים החשובים באמת. בא לכם לחוות בצורה טובה את הסובבים אתכם? יהיה עליכם להכיר אותם בצורה טובה ועמוקה. זה שאתם מכירים אותם בצורה בסיסית, אין זה אומר שתרגישו בנוח להיות בחברתם. פעילויות להעצמה חברתית אמורות להסיר את כל המחסומים הקיימים. שיחה אחת פתוחה ואמיתית תסיר את כל המחסומים שניצבים בניכם לבין אנשים שונים. הביאו את עצמכם למצב בו אתם יודעים שיש לכם עם מי לדבר על כל עניין.
התנדבות בקהילה
דווקא כאשר תעשו משהו בשביל מישהו אחר ניתן יהיה להרגיש את החשיבות של חברויות. התנדבות בקהילה יחד עם עוד אנשים יכולה להיות דרך מעולה לפתח קשרים חברתיים. מעבר לעובדה הזו, התנדבות בקהילה מאפשרת לראות את המציאות בצורה קצת אחרת. במקום לחלק את החיים לשחור או ללבן ניתן יהיה לחלק אותם לצבעים נוספים. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו אתם מקבלים מעבר למה שדמיינתם לעצמכם. כאשר מתנדבים ועוזרים לאחרים, מקבלים בדיוק באותו האופן בעתיד.
גיבוש חברתי
כיום כל עסק וכל חברה מקיימים פעילויות גיבוש רבות שמטרתן תהיה לאחד את השורות. גיבוש חברתי בא לידיי ביטוי בכל מיני פעילויות שניתן יהיה להתאים אותן לאופי הקבוצה. הפעילויות גורמות לחברי הקבוצה לעשות דברים שהם לא חשבו שהם יוכלו לעשות ביחד. החל מפעילויות גיבוש, דרך פתרון חידות ועד למשחקי כדור. כל פעילות שמראה האחד לשני את הצד האחר זה של זה יכולה להיות פעילות גיבוש. רק צריך לבחור את הפעילות המתאימה ברגע המושלם.

תאריך:  23/05/2023   |   עודכן:  23/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il