X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

בבואנו לעצב דירה, עסק או חללים ספציפיים בתוך מבנה, עלינו לקחת בחשבון שאנחנו עומדים לפני הוצאות כספיות גבוהות. כמובן, שבמצב כזה כנראה שנחפש במידה רבה היכן ניתן לחסוך. אבל.. יש לקחת בחשבון, שלפעמים בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר, יש צורך גם להוציא יותר כסף - כמו לדוגמה, במקרה בו נחליט להכניס לתמונה מעצב פנים. זה אומנם נכון שמטבחים בעיצוב אישי ובטח כאלו המתוכננים על-ידי מעצב פנים חיצוני, יהיו כרוכים בעלות הגבוהה משמעותית בהשוואה למטבחים שמגיעים מוכנים "קומפלט". עם זאת, מטבחים כאלו יותאמו באופן פרטני לצרכים שלנו, לסגנון החיים שלנו והליך התכנון שלהם ייקח בחשבון פרמטרים אשר יאפשרו לחסוך בתחזוקה ובמשאבים נוספים. לכן, כדאי לשקול בחיוב את שירותיו של יועץ פנים - וכמובן, גם לסלול את הדרך לבחירת מעצב הפנים המתאים. להלן חלק מהיתרונות של מעצב פנים מקצועי בכל מה שקשור לעיצוב מטבחים:
התאמה למענה לצרכים ולסגנון החיים
אין מה לעשות כנגד העובדה שמטבח איכותי אמור לספק מענה בראש ובראשונה על הצרכים של הדיירים ולספק מענה על סגנון החיים שלהם. הצרכים שלכם הינם פרטניים ושונים משל אנשים אחרים ובשביל שהמטבח שלכם יענה עליהם, אותם הצרכים חייבים להיות מוגדרים. זאת הסיבה כי בשלב הראשון, מעצב פנים המתמחה בעיצוב מטבחים, אמור להכיר אתכם. להבין מי אתם (לדוגמה, משפחה עם ילדים קטנים), להכיר את הרגלי השימוש שלכם במטבח (חובבי בישול או כאלו שחביתה נחשבת בעבורם לפסגת הבישול) וכיוצא בזה.. ברגע שהוא יכיר אתכם הוא ידע גם להגדיר את הצרכים שלכם מהמטבח וליישם אותם בהליך תכנון המטבח - ובדרך לקבלת התוצאה הטובה והמתאימה ביותר.
בחירת סגנון עיצובי ויישומו
כאשר זה נוגע למטבחים קיימים אינספור של סגנונות עיצוביים, כאשר כל סגנון עיצובי שכזה טומן בחובו את המאפיינים הייחודיים שלו. לכן, ביחד עם המעצב חשוב לבחור בסגנון העיצובי הנכון, האהוב והמתאים - לדוגמה, מטבח כפרי, מטבח בעיצוב קלאסי ועוד.. ההחלטה אמורה להתבסס על לא מעט פרמטרים כמו: טעם אישי, הסגנון העיצובי השולט בשאר חללי הבית ועוד.. מעבר לכך, מומלץ לנסות ולהתרשם מכמה שיותר דוגמאות לגבי אותו סגנון עיצובי. לדוגמה, ניתן למצוא ברשת האינטרנט לא מעט דוגמאות למטבחים המתאפיינים בגנון עיצוב כפרי, מה שגם יאפשר להבין אם אכן מדובר בבחירה הנכונה וגם לקבל רעיונות שונים אותם תוכלו ליישם גם במטבח הפרטי שלכם.
דגש על כל הפרטים
בהליך עיצוב מטבח לכל פרט יכולה להיות חשיבות גבוהה - גם לפרטים הגדולים והמרכזיים וגם לפרטים הכביכול קטנים - אשר יש להם חשיבות גבוהה. לדוגמה, יש לשים דגש על בחירת תאורת מטבח מתאימה - תוך התחשבות באור הטבעי במטבח. יש להקפיד על נושא תחזוקה, על ניצול נכון של השטח - בעיקר במטבחים קטנים בהם לכל פינה יש חשיבות ומשמעות ועוד.. חשוב לציין שרק אדם בעל ידע מקצועי והבנה בתחום, יהיו את הכלים לבצע תכנון אשר ישים דגש על כל הפרטים.
לסיכום, זה נכון כי שירות של מעצב פנים או מעצב מטבחים כרוך בתשלום - ובחלק מהמקרים מדובר בתשלום שהוא גם לא נמוך. עם זאת, אם מכניסים למשוואה את כל התועלות שניתן להרוויח מהשירות, המסקנה במקרים רבים תהיה שזאת החלטה נבונה במיוחד, להכניס מעצב פנים לתמונה. מיותר אולי לציין שיש לבחור במעצב עם תיק עבודות מרשים, ניסיון רב בעיצוב מטבחים - ואם יש אפשרות לקבל חוות דעת והמלצות מלקוחות, דבר זה יוכל לסייע במידה רבה בקבלת ההחלטה.

תאריך:  24/05/2023   |   עודכן:  24/05/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il