X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

קידום אורגני מהווה את אחד המושגים הפופולריים והנפוצים ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי לא מעט שנים. את הקידום המדובר ניתן למצוא בכמה מושגים נוספים שונים, כאשר הבולטים שבהם הם: SEO או אופטימיזציה למנועי חיפוש. לכל בעל עסק שיש לו אתר, יש מטרה מאוד ברורה, להגדיל את התנועה של הגולשים אשר מגיעים לאתר שלו וכמובן, להניע אותם לבצע פעולה כלשהי באתר לרבות: לבצע רכישה של מוצר או שירות, להשאיר פרטים, ליצור קשר ועוד. המטרה של קידום אורגני היא למעשה לדאוג להגדיל את הכמות ואת האיכות של תנועת הגולשים לאתר האינטרנט וזאת דרך תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל.
קידום אורגני- מה הוא כולל?
בעבר, כאשר היה מדובר על קידום אורגני בגוגל, התייחסו לכלל מנועי החיפוש אשר דרכם גולשים מצאו מידע והגיעו לאתר האינטרנט. אולם כיום, ידוע כי קידום אורגני מתייחס באופן ספציפי למנוע החיפוש גוגל, שמהווה את מנוע החיפוש הגדול והחזק ביותר. כיום, כל אדם אשר מחפש מוצר, שירות, מידע ועוד, עושה זאת באמצעות גוגל שכן, הוא ידוע כמנוע חיפוש אמין, מדויק, מהיר ואיכותי. על כן, קידום אורגני חייב להתייחס לגוגל.
קידום אורגני למעשה בא לידי ביטוי בכמה פרמטרים שונים: ראשית כל, איכות התנועה. כלומר, האתר שלכם יכול למשוך אליו כמות גדולה של גולשים, אך חשוב מאוד שהוא ימשוך אליו גולשים שמתעניינים באמת במוצרים או בשירותים שהעסק שלכם מספק. גם אם האתר ימשוך אליו כמות גדולה של גולשים, זה לא באמת יהיה יעיל אם הם מתעניינים בכלל במוצרים או שירותים שאתם לא מספקים ועל כן, איכות התנועה מהווה דבר חשוב.
פרמטר נוסף הוא כמות התנועה. מרגע שגולשים נכונים מקליקים על הקישור לאתר שלכם מתוצאות החיפוש, אתם בוודאי תרצו לייצר כמה שיותר תנועה שכזאת, דבר שבוודאי יביא לכם יותר פעילות באתר ויותר הכנסות.
עוד פרמטר הוא תוצאות חיפוש אורגניות. הכוונה היא לתוצאות אשר מוצגות לגולש בהתאם לשאילתת חיפוש מסוימת שהן אינן מודעות ממונות לאתרים. חשוב לדעת כי מודעות ממומנות תופסות לא מעט מקום בעמוד תוצאות החיפוש ועל כן, תנועה אורגנית בניגוד לתנועה ממומנת היא תנועה של גולשים שלא שילמתם עליה בצורה ישירה. תוצאות חיפוש אורגניות הן תוצאות הרבה יותר סמכותיות ואמינות ועל כן, דירוג אורגני גבוה שיביא את האתר שלכם לתוצאות חיפוש טובות, הוא ללא ספק משתלם.
כיצד עובד הקידום האורגני?
חשוב להבין כי קידום אורגני הוא תהליך רחב ומקיף והוא כולל בו לא מעט פרמטרים ואלמנטים שונים שחשוב ביותר להתייחס אליהם. תהליך מעין זה איננו מביא תוצאות לידי ביטוי תוך חודש או חודשיים. תוצאות חיפוש אורגניות יבואו לידי ביטוי בטווח של בין 4 חודשים ל6 חודשים ויש תחומים ואתרים שאפילו ידרשו 12 חודשים בכדי לראות תוצאות ועל כן, חשוב לבחור בחברה אמינה ומקצועית עבור קידום אורגני ובד בבד, להבין כי מדובר על תהליך שיכול לקחת זמן ועל כן, יש להיאזר בסבלנות.
המטרה בתהליך הקידום האורגני היא למעשה לשפר את הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל בהתאם למונחי חיפוש חשובים ורלוונטיים. גוגל מגדירה מהו אתר איכותי בעיניה, אך היא לא מגלה כיצד האלגוריתם שלה מדרג בצורה מדויקת את התוצאות ועל כך, חשוב להבין כי קידום אורגני הוא תחום אשר דורש למידה מתמדת ואינסופית וכן ידע מקצועי הנוגע לייצור תוצאות מעולות לאתרים גם בלי לדעת בדיוק מהם הפרמטרים שבהם אליהם האלגוריתם מדרג את האתר.
ידוע כיום כי האלגוריתם של גוגל מדרג אתר בהתאם לכמה דברים והם: קישורים נכנסים לאתר, כאשר ככל שמדובר על קישורים שמגיעים מאתרים סמכותיים ואמינים יותר, כך האתר ידורג גבוה יותר. קישורים היוצאים מהאתר הם גם דבר שגוגל בוחן. מעבר לכך, הוא שם דגש על התוכן בדפי האתר שכן, ידוע כיום כי לא די בתוכן סתמי באתר, אשר מכיל מילות מפתח שבוצע על-אודותן מחקר מילות מפתח, אלא יש צורך שהאלגוריתם של גוגל יזהה כי התוכן בדפי האתר איכותי ומעניק ערך לגולש. גם עיצוב ואפיון חווית המשתמש באתר הוא פרמטר שהאלגוריתם של גוגל לוקח בחשבון.
כמה זה יעלה לכם?
לא מעט בעלי אתרים תוהים כמה יעלה להם לקדם את האתר שלהם באופן אורגני? ובכן, מדובר על שאלה שהתשובה עליה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים לרבות: סוג האתר, כמות העבודה שיש לבצע בכדי לקדם אותו באופן אורגני ועוד. המחיר של קידום אתרים אורגני יכול להתחיל כיום ב4000 שקל, אך כמובן שהוא יכול גם להיות יקר יותר והכל בהתאם לפרמטרים השונים העומדים על הפרק וכן בהתאם לחברה שבה תבחרו עבור ביצוע העבודה.
אין להתפשר על חברה לא מספיק אמינה או מקצועית לצורך ביצוע שיווק דיגיטלי בכלל וקידום אתר אורגני בגוגל בפרט ויש לוודא כי אתם בוחרים בחברה אמינה, מקצועית, בעלת ותק בתחום, ניסיון, המלצות ומוניטין. בונובו מהווה את החברה הטובה ביותר עבור קידום אתר אורגני בגוגל.

תאריך:  14/06/2023   |   עודכן:  14/06/2023
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il